Jump to content

The Dutch Thread (part 11)


Starrats

Recommended Posts

Goedemorgen! Heb je nu wéér 'n nieuwe avatar? Jaja, deze keer weet ik wie het is: Piraatje Russel:naughty:

 

Jaaaa sinds ik mijn avvie veranderd heb ben ik er telkens niet blij mee. Maar dit is een keeper denk ik. :naughty:

Hoe is het met jou op deze koude ochtend?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jaaaa sinds ik mijn avvie veranderd heb ben ik er telkens niet blij mee. Maar dit is een keeper denk ik. :naughty:

Hoe is het met jou op deze koude ochtend?

 

Best hoor. Vond het wel meevallen met de kou, het was hier vanochtend om zes uur een graad of 5. Het regende wel een beetje, maar dat viel nogal mee gelukkig.

Hoe is het met jou?

Link to comment
Share on other sites

Best hoor. Vond het wel meevallen met de kou, het was hier vanochtend om zes uur een graad of 5. Het regende wel een beetje, maar dat viel nogal mee gelukkig.

Hoe is het met jou?

 

Met mij is het goed! Beetje moe alleen (veel te vroeg op).

Ik vond het wel koud buiten!

Link to comment
Share on other sites

Ooh ik kom. :naughty:

 

 

 

Goeiemorgen!

Het wordt nog druk hier op de vroege ochtend. :biggrin2:

 

Ik ben al een paar uur op :boxed: Heb vanacht 4 uurtjes geslapen en moest vandaag naar het cwi was alleen zo klaar :shocked: en toen was ik weer thuis en zat ik te wachten op mijn rijles om 14:00 :thumbdown: :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben al een paar uur op :boxed: Heb vanacht 4 uurtjes geslapen en moest vandaag naar het cwi was alleen zo klaar :shocked: en toen was ik weer thuis en zat ik te wachten op mijn rijles om 14:00 :thumbdown: :thumbdown:

 

En hoe ging het bij het CWI? Moest je weer alles inleveren wat je al 3 keer eerder ingeleverd hebt?

Link to comment
Share on other sites

En hoe ging het bij het CWI? Moest je weer alles inleveren wat je al 3 keer eerder ingeleverd hebt?

 

ik krijg net aan een uitkering en moet de 23ste naar combiwerk voor een gesprek :thumbdown: geweldig dan kan ik daar weer een paar maanden gaan werken :thumbdown: Heb er nu al geen zin in:sneaky2: :thumbdown: . Ik zie de pijn in mijn gewrichten alweer komen, want daar is het allemaal begonnen.:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

ik krijg net aan een uitkering en moet de 23ste naar combiwerk voor een gesprek :thumbdown: geweldig dan kan ik daar weer een paar maanden gaan werken :thumbdown: Heb er nu al geen zin in:sneaky2: :thumbdown: . Ik zie de pijn in mijn gewrichten alweer komen, want daar is het allemaal begonnen.:thumbdown:

 

Maar kunnen ze je verplichten daarheen te gaan? Dan kan toch niet als je last hebt van je gewrichten?

Link to comment
Share on other sites

Maar kunnen ze je verplichten daarheen te gaan? Dan kan toch niet als je last hebt van je gewrichten?

 

Ja is verplicht (is een project van de gemeente) en ik ben bang dat ik daar weer pijn krijg want het is allemaal lopende band werk.

 

Maar ik ga een tv kijken tot later

Link to comment
Share on other sites

Seg uhm, Mika komt volgende week donderdag op La Deux (zie http://www.mikafanclub.com/forums/forumdisplay.php?f=4). Zouden jullie mij daaraan willen helpen herinneren? Ik ga dat echt weer vergeten hé (ookal heb ik een briefje gelegd) :boxed:

 

"k zal mn best doen... Hopelijk vergeet 'k het zelf niet :blush-anim-cl:

 

Ja is verplicht (is een project van de gemeente) en ik ben bang dat ik daar weer pijn krijg want het is allemaal lopende band werk.

 

Hopelijk valt het mee... Misschien heb je voor die tijd wel ander werk gevonden? :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy