Jump to content

The Dutch Thread (part 11)


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

lol hier zijn ook vaak rare geluiden te horen maar dan is het de wind :blink: (niet een wind :roftl: :roftl: )

 

Ja die hoor ik geloof ik ook (al komt het vanuit de badkamer, vraag me niet hoe :blink:), maar ook allemaal andere vage dingen. Af en toe houden ze even op. Mijn kamer is vreemd. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ja die hoor ik geloof ik ook (al komt het vanuit de badkamer, vraag me niet hoe :blink:), maar ook allemaal andere vage dingen. Af en toe houden ze even op. Mijn kamer is vreemd. :bleh:

 

O ik hoor ook vaak de wind in de badkamer maar dat komt doordat daar in de muur zo'n ventilatie buis loopt :naughty: Bij jou dus ook denk ik :bleh:

Link to comment
Share on other sites

O ik hoor ook vaak de wind in de badkamer maar dat komt doordat daar in de muur zo'n ventilatie buis loopt :naughty: Bij jou dus ook denk ik :bleh:

 

Ja da's waar. Nu hoor ik trouwens alleen nog maar iemand stofzuigen op de gang. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Bij mij leek het net alsof er iemand op het balkon liep een half uurtje geleden! Ik weet nog steeds niet wat het was.. Het lijkt me sterk dat er iemand naar 4 hoog is geklommen. :naughty:

 

Oeh miss heb je een stalker! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Bij mij leek het net alsof er iemand op het balkon liep een half uurtje geleden! Ik weet nog steeds niet wat het was.. Het lijkt me sterk dat er iemand naar 4 hoog is geklommen. :naughty:

 

misschien is het een spook :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Daar ben ik me ook wel eens van doodgeschrokken... :blush-anim-cl::roftl:

 

Een meisje uit m'n flat vertelde dat ze laatst een keer onder de douche vandaan kwam toen ie haar grijnzend aankeek van voor haar raam. :shocked:

Ze had gelukkig wel íets aan. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy