Jump to content

The Dutch Thread (part 11)


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sorry, geen idee hoe ik dat nou weer voor elkaar heb gekregen, dubbele post...:shocked:

 

wel twee keer een andere post... Gok dat je de eerste hebt willen edditten, en dat je ipv de edit knop de quote knop gepakt hebt? :blink:

Link to comment
Share on other sites

VARA- tv Magazine komt net binnen, ik speur 'm tegenwoordig elke week na of er iets van Mika in staat en ja hoor:

Scannen-1.jpg

Het stelt niet veel voor, maar ja. Het is trouwens niet eens te lezen door die geweldige scan van mij...

Giel Beelen maakt elke week een (meestal melig) lijstje van singles met een thema: Dit staat er deze week:

Ze trakeert op taart als haar boek weer goed verkocht wordt-zo blijft Sonja Bakker klanten houden! Zeker na de decembermaand (vreten op aarde) zit het begin van het jaar vol frustratie van mislukte goede voornemens...Hierbij de top 10 van singels die je niet wilt horen als het afvallen niet lukt:

 

1 Mika - Big Girl (You are beautiful)

2 Meatloaf - You took the WORST right out of my mouth (hot summer night)

3 Kinderen voor Kinderen - En ik (ben te dik)

4 Duran Duran - Hungry like a wolf

5 Janet Jackson - What have you DUN for me lately

6 Rob de Nijs - Voor Sonja doe ik alles

7 The Band - The Weight

8 Weird Al Yanckovic - Eat it/ Fat

9 Sjef van Oekel - Zuurkool met Vette Jus

10 Queen - Fat Bottemed girls

Link to comment
Share on other sites

VARA- tv Magazine komt net binnen, ik speur 'm tegenwoordig elke week na of er iets van Mika in staat en ja hoor:

Scannen-1.jpg

Het stelt niet veel voor, maar ja. Het is trouwens niet eens te lezen door die geweldige scan van mij...

Giel Beelen maakt elke week een (meestal melig) lijstje van singles met een thema: Dit staat er deze week:

Ze trakeert op taart als haar boek weer goed verkocht wordt-zo blijft Sonja Bakker klanten houden! Zeker na de decembermaand (vreten op aarde) zit het begin van het jaar vol frustratie van mislukte goede voornemens...Hierbij de top 10 van singels die je niet wilt horen als het afvallen niet lukt:

 

1 Mika - Big Girl (You are beautiful)

2 Meatloaf - You took the WORST right out of my mouth (hot summer night)

3 Kinderen voor Kinderen - En ik (ben te dik)

4 Duran Duran - Hungry like a wolf

5 Janet Jackson - What have you DUN for me lately

6 Rob de Nijs - Voor Sonja doe ik alles

7 The Band - The Weight

8 Weird Al Yanckovic - Eat it/ Fat

9 Sjef van Oekel - Zuurkool met Vette Jus

10 Queen - Fat Bottemed girls

 

 

:naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

heee! :biggrin2:

oooh :shocked:

hoezo?

 

 

 

Ik hoorde achter me het zielige gepiep van een hond :blink: en het is net zo hard als dat er een hond op 50 cm van je af zit te piepen :blink: en elke keer als ik achter me kijk houd het op :blink:

Link to comment
Share on other sites

zit er iemand in het huis verstopt?:lmfao:

wel raaar! :shocked:

 

nope mijn broertje was in de keuken want die hoorde ik in de koelkast graaien en achter de muur achter me is onze huiskamer en daar is niemand:blink:

Link to comment
Share on other sites

nope mijn broertje was in de keuken want die hoorde ik in de koelkast graaien en achter de muur achter me is onze huiskamer en daar is niemand:blink:

 

:roftl:

das wel vaaag!

was ie nou alweer aan het snoepen?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy