Jump to content

The Dutch Thread (part 11)


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

HEY! :biggrin2:

goed hoooor! :bleh:

met jou?

 

Mooi :thumb_yello:

 

Hier ook alles goed. Beetje druk met mn review helaas, die moet morgenmiddag klaar zijn... :thumbdown:

 

Hallo, hebben we niet een keer een nieuwe Dutch thread nodig? Mag ik hem maken en ik ga nu eten. Tot zo

 

We hebben nog wel wat post te gaan toch? Nahja, maakt mij ook allemaal niks uit...

 

Eet smakelijk!

Link to comment
Share on other sites

Yes, ik heb EINDELIJK de filmpjes van RTL zo op mijn pc dat ik er wat mee kan (bewerken) :biggrin2:

 

Jullie zullen geen flauw idee hebben waar ik het over heb, maar maakt niet uit .. ik ben blij! :bleh:

Link to comment
Share on other sites

EmO_bOy.jpg

Heelloooo! :bleh:

 

Helloooooooo!! :roftl:

 

uhu! okay! review? voor wat? :shocked:

 

Voor mn afstuderen :wink2: Moet een minimaal 20 pagina tellend overzicht geven van onderzoeken die gedaan zijn in het onderwerp dat 'k heb. Begin er een beetje flauw van te worden nu, mahja, had ik maar eerder harder moeten werken :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Yes, ik heb EINDELIJK de filmpjes van RTL zo op mijn pc dat ik er wat mee kan (bewerken) :biggrin2:

 

Jullie zullen geen flauw idee hebben waar ik het over heb, maar maakt niet uit .. ik ben blij! :bleh:

 

Waar heb je het over?? :blink:

 

Als jij blij bent ben ik ook blij omdat jij blij bent..:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Yes, ik heb EINDELIJK de filmpjes van RTL zo op mijn pc dat ik er wat mee kan (bewerken) :biggrin2:

 

Jullie zullen geen flauw idee hebben waar ik het over heb, maar maakt niet uit .. ik ben blij! :bleh:

 

Mooi!! :thumb_yello:

 

Dan verwachten we vanaaf weer creaties van je te zien :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Waar heb je het over?? :blink:

 

Als jij blij bent ben ik ook blij omdat jij blij bent..:huglove:

 

Merci :roftl:

 

Naja, waren filmpjes van Mika op de website van rtl en om de 1 of andere reden kon ik ze nooit op mijn pc krijgen. Allé ja, wel krijgen maar dan kon ik er verder niks mee, behalve kijken, en nu heb ik eindelijk wat gevonden zodat dit wel kan :biggrin2: (maar de filmpjes zijn al oud enzo dus eigenlijk niks speciaals :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

*zwaait* :original:

halloooo again! woot woot!

Yes, ik heb EINDELIJK de filmpjes van RTL zo op mijn pc dat ik er wat mee kan (bewerken) :biggrin2:

 

Jullie zullen geen flauw idee hebben waar ik het over heb, maar maakt niet uit .. ik ben blij! :bleh:

 

ik weet wel waar je het over hebt! :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Helloooooooo!! :roftl:

 

Voor mn afstuderen :wink2: Moet een minimaal 20 pagina tellend overzicht geven van onderzoeken die gedaan zijn in het onderwerp dat 'k heb. Begin er een beetje flauw van te worden nu, mahja, had ik maar eerder harder moeten werken :blush-anim-cl:

 

Bonjour =D

 

Wooww.. ik stel ook altijd alles uit.. xD

ben nu bezig met wiskunde...:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Mooi!! :thumb_yello:

 

Dan verwachten we vanaaf weer creaties van je te zien :wink2:

 

Verwachten we dat? :roftl:

Was eigenlijk niet meteen van plan om er iets mee te doen? Aangezien het best wel oude filmpjes zijn (en ik heb ookal een stukje ervan ergens in een onderschrift gezien enzo) ...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy