Jump to content

The Dutch Thread (part 11)


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mag ik jullie deskundige mening over deze layout die ik gemaakt heb, ik wil namelijk een personal site gaan maken:naughty: En de naam van de site...goh waar zou die toch vandaag komen:biggrin2: Maar iig, zouden jullie je eerlijke mening willen geven?

 

http://img.photobucket.com/albums/v650/aurora91/Mika/dodgy.png

 

Ik vind 'm heel mooi :thumb_yello: Echt mooie mysterieuze sfeer!

 

Zielig voor Britney d'r kinderen :tears: die hebben er ook niet om gevraagd

Link to comment
Share on other sites

Ik vind 'm heel mooi :thumb_yello: Echt mooie mysterieuze sfeer!

 

Zielig voor Britney d'r kinderen :tears: die hebben er ook niet om gevraagd

 

Dank je...Ik moet echt van mn Phantom verslaving af:roftl:

 

Idd, Britney is helemaal van de wap af en nog even en ze pleegt zelfmoord denk ik:blink:

Link to comment
Share on other sites

Ik vind 'm heel mooi :thumb_yello: Echt mooie mysterieuze sfeer!

 

Zielig voor Britney d'r kinderen :tears: die hebben er ook niet om gevraagd

 

Nee, ik heb ook zo medelijden met die kinderen! Ze zijn nog zo jong en ze hebben geen fatsoenlijke ouders! Britney was aan de drugs! Wie weet wat ze die kinderen allemaal heeft aangedaan!:tears::boxed:

Link to comment
Share on other sites

Dank je...Ik moet echt van mn Phantom verslaving af:roftl:

 

Idd, Britney is helemaal van de wap af en nog even en ze pleegt zelfmoord denk ik:blink:

 

Ja!

 

Dat doet me denken...er was ook iets over Amy Winehouse op tv...ze gingen wedden of ze 2008 zou halen of niet, omdat het zo slecht met haar gaat. Dokters denken dat ze het einde van het jaar niet gaat halen. Er zijn ook mensen die denken dat ze zelfmoord gaat plegen

Link to comment
Share on other sites

Nee, ik heb ook zo medelijden met die kinderen! Ze zijn nog zo jong en ze hebben geen fatsoenlijke ouders! Britney was aan de drugs! Wie weet wat ze die kinderen allemaal heeft aangedaan!:tears::boxed:

dit gebeurt in nog veeeel meer gezinnen in amerika :mf_rosetinted:

maar dan zie je t niet, britney wil aandacht maarja tis triest ja..

 

Link to comment
Share on other sites

Ja!

 

Dat doet me denken...er was ook iets over Amy Winehouse op tv...ze gingen wedden of ze 2008 zou halen of niet, omdat het zo slecht met haar gaat. Dokters denken dat ze het einde van het jaar niet gaat halen. Er zijn ook mensen die denken dat ze zelfmoord gaat plegen

 

tssssssss zoiest doe je toch niet en al helemaal niet op TV vind ik :sneaky2:

Die mensen hebben hulp nodig en moeten gewoon genegeerd worden zodat ze "beter" kunnen worden

Link to comment
Share on other sites

dit gebeurt in nog veeeel meer gezinnen in amerika :mf_rosetinted:

maar dan zie je t niet, britney wil aandacht maarja tis triest ja..

 

 

Britney is gewoon niet goed wijs. Maar zoiets gebeurt niet bij heel veel gezinnen daar, dat de moeder een drugsverslaafde idioot is en is gescheiden met de vader die ook neit al te snugger is en de moeder mishandelt kinderen.

 

Er kwam zojuist een vreselijke gedachte in me op: Straks heeft ze die kinderen nog drugs gevoerd!:shocked:

 

Ik ga even eten! Tot straks.

Link to comment
Share on other sites

Britney is gewoon niet goed wijs. Maar zoiets gebeurt niet bij heel veel gezinnen daar, dat de moeder een drugsverslaafde idioot is en is gescheiden met de vader die ook neit al te snugger is en de moeder mishandelt kinderen.

 

Er kwam zojuist een vreselijke gedachte in me op: Straks heeft ze die kinderen nog drugs gevoerd!:shocked:

 

Ik ga even eten! Tot straks.

 

tuurlijk niet joh!

als mavvy 21 is neemt ze ook lsd zegt ze :roftl:

smakelijk! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ben ik weer. Met een lege maag Ranzige k*tbonen

 

Wat is er gebeurd?

 

stom, geen zin in een boterham ofzo?:blink:

 

 

pffffff Je zal bedoelen, wat is er NIET gebeurd

Ik heb mijn bijna-vriendje dus al een week niet meer gezien en het is vakantie, ik moet altijd een sms sturen of ik hoor nix van hem. Vorige zaterdag kon hij niet weg, ok. Ik vroeg woensdag of hij gisteren iets wilde gaan doen, dat vond hij goed. Dus ik zei een uur in de namiddag en toen kreeg ik het antwoord dat hij dacht dat et s'avonds was en dat hij al had afgesproken met een vriend. Hij kon dat niet afzeggen zei hij (ik vroeg ook niet om het af te zeggen) Gisteren was ik bij een vriendin en toen zag ik hem voorbij rijden met de brommer met een vriend achterop. (ik ben weeral gedumpt voor zijn brommer :bleh: )

Ik hoorde gisteren nix van hem en vandaag krijg ik een sms dat hij dit weekend ook niet weg kan/mag en dat hij dat heel spijtig vindt en blablabla:bleh:

Héél vervelend :sneaky2:

 

Ik wil dus ook niet dat hij zijn vrienden dumpt ofzo want dat is ongezond, maar kan hij dan echt geen tijd vrij maken voor mij? :sneaky2:

 

(ik weet dat dit vreselijk lang was, dus ook bedankt als je dit helemaal hebt gelezen :mf_rosetinted: )

 

 

 

Hoe gaat het met jullie? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

stom, geen zin in een boterham ofzo?:blink:

 

 

 

 

 

Hoe gaat het met jullie? :mf_rosetinted:

 

Wow wat een eikel zeg!:shocked: Het was trouwens niet zo lang, ik ben wel wat gewend. Met mij gaat het goed en nee: Ik kan geen boterham nemen, dat mag niet van mn ouders. Ik heb maar even 3 bekers fris gedronken, dat helpt denk ik ook wel.

Link to comment
Share on other sites

Wow wat een eikel zeg!:shocked: Het was trouwens niet zo lang, ik ben wel wat gewend. Met mij gaat het goed en nee: Ik kan geen boterham nemen, dat mag niet van mn ouders. Ik heb maar even 3 bekers fris gedronken, dat helpt denk ik ook wel.

 

Ja en toch wil ik hem niet dumpen :mf_rosetinted:

 

waarom mag dat niet van je ouders? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ja!

 

Dat doet me denken...er was ook iets over Amy Winehouse op tv...ze gingen wedden of ze 2008 zou halen of niet, omdat het zo slecht met haar gaat. Dokters denken dat ze het einde van het jaar niet gaat halen. Er zijn ook mensen die denken dat ze zelfmoord gaat plegen

 

Ik hoop dat Amy niet doodgaat :tears: Ze verdient echt een beter leven dan dit, waarin ze tenminste tijd heeft om mooie muziek te maken

 

Hi :biggrin2:

mannen zijn klootzakken :mf_rosetinted: (sorry moest er effe uit)

 

Seconded :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ik hoop dat Amy niet doodgaat :tears: Ze verdient echt een beter leven dan dit, waarin ze tenminste tijd heeft om mooie muziek te maken

 

 

 

Seconded :mf_rosetinted:

Ja. Maar het is ook deels haar eigen schuld...

Ik houd ook van haar muziek. Misschien wordt ze wel weer 'beter'

Tenminste, dat hoop ik. Ik hoop dat ze niet zo dom is als Britney Spears. Ze kan beter worden.

Ja en toch wil ik hem niet dumpen :mf_rosetinted:

 

waarom mag dat niet van je ouders? :blink:

 

Bonen of niks.:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ik hoop dat Amy niet doodgaat :tears: Ze verdient echt een beter leven dan dit, waarin ze tenminste tijd heeft om mooie muziek te maken

 

Inderdaad.

Vannacht zat ik The Russell Brand Show (ja die weer) te kijken op youtube en daar trad ze op. Die show was ongeveer een jaar geleden opgenomen en daar zag ze er nog zo goed uit! Wat meer vlees op haar botten, al haar tanden nog en zelfs haar beehive zag er beter uit.

Dan moet je haar nu zien. Echt zo zonde. :(

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy