Jump to content

The Dutch Thread (part 11)


Starrats

Recommended Posts

Ik hoop dat Amy niet doodgaat :tears: Ze verdient echt een beter leven dan dit, waarin ze tenminste tijd heeft om mooie muziek te maken

 

 

 

Seconded :mf_rosetinted:

 

Ze maakt goede muziek en heeft een hele goede stem, het spijtige is, is dat ze een slechte levensstijl heeft, ik denk ook dat als ze zo verder blijft doen. Ze het einde van het jaar niet gaat halen, vooral niet als de paparazzi altijd op haar dak blijven zitten :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ze maakt goede muziek en heeft een hele goede stem, het spijtige is, is dat ze een slechte levensstijl heeft, ik denk ook dat als ze zo verder blijft doen. Ze het einde van het jaar niet gaat halen, vooral niet als de paparazzi altijd op haar dak blijven zitten :thumbdown:

 

Ja. De paparazzi moet die mensen ook eens met rust laten, ookal weet ik dat ze dat niet gaan doen. Het is gewoon hun werk! Maar zoals ik al eerder zei: Het is deels haar eigen schuld

Link to comment
Share on other sites

ik ben er weer!

@ linde; turn on your heater!

@ sky; :tears: awhh! :huglove: wat een PIEP! :shocked:

 

 

wb

en idd :bleh:

 

Ja. Maar het is ook deels haar eigen schuld...

Ik houd ook van haar muziek. Misschien wordt ze wel weer 'beter'

Tenminste, dat hoop ik. Ik hoop dat ze niet zo dom is als Britney Spears. Ze kan beter worden.

 

 

Bonen of niks.:thumbdown:

 

Britney Spears ligt blijkbaar in het ziekenhuis (het was vandaag op het nieuws)

het was echt vreselijk om te zien, de ambulance kon niet verder rijden omdat er 30 paparazzo's aan de wagen plakte :thumbdown:

Ik ben nooit zo'n Britney fan geweest, maar dit verdient ze ook niet :thumbdown:

 

 

 

das kut

Link to comment
Share on other sites

Ja. De paparazzi moet die mensen ook eens met rust laten, ookal weet ik dat ze dat niet gaan doen. Het is gewoon hun werk! Maar zoals ik al eerder zei: Het is deels haar eigen schuld

 

het is hun werk, maar ik vind het nog altijd smerig om mensen te fotograferen als ze weggebracht worden met een ambulance :thumbdown:

Het is ook voor een deel hun eigen schuld (van Britney en Amy)

Maar kunnen ze hun dan niet even met rust laten?

Ik ben die artikels van hun al lang beuh :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

dat ik gek ben :mf_rosetinted:

ik bedoel duuuuuuuuuuuuuus. dat je het koud had? nou dan moet je dat doen ;|

 

 

ik heb altijd gelijk :mf_rosetinted:

en ik vind eik the dutch thread saai!

OOOOH zeg dat dan eerder Miep.

Tis hier ook saai, maar sommige threads kan ik nu eenmaal beter bijhouden dan andere:wink2:

 

het is hun werk, maar ik vind het nog altijd smerig om mensen te fotograferen als ze weggebracht worden met een ambulance :thumbdown:

Het is ook voor een deel hun eigen schuld (van Britney en Amy)

Maar kunnen ze hun dan niet even met rust laten?

Ik ben die artikels van hun al lang beuh :thumbdown:

 

Ik ook. Ze schrijven ook bijna alleen maar hetzelfde. Ik ben blij dat Mika geen junk is en niet zo gestoord is (maar we weten het natuurlijk nooit zeker:naughty: )

Link to comment
Share on other sites

het is hun werk, maar ik vind het nog altijd smerig om mensen te fotograferen als ze weggebracht worden met een ambulance :thumbdown:

Het is ook voor een deel hun eigen schuld (van Britney en Amy)

Maar kunnen ze hun dan niet even met rust laten?

Ik ben die artikels van hun al lang beuh :thumbdown:

 

dat ik gek ben :mf_rosetinted:

ik bedoel duuuuuuuuuuuuuus. dat je het koud had? nou dan moet je dat doen ;|

 

 

ik heb altijd gelijk :mf_rosetinted:

en ik vind eik the dutch thread saai!

 

Ik ook. Ze schrijven ook bijna alleen maar hetzelfde. Ik ben blij dat Mika geen junk is en niet zo gestoord is (maar we weten het natuurlijk nooit zeker:naughty: )

Link to comment
Share on other sites

Ik ook. Ze schrijven ook bijna alleen maar hetzelfde. Ik ben blij dat Mika geen junk is en niet zo gestoord is (maar we weten het natuurlijk nooit zeker )

 

Ik ook. Ze schrijven ook bijna alleen maar hetzelfde. Ik ben blij dat Mika geen junk is en niet zo gestoord is (maar we weten het natuurlijk nooit zeker:naughty: )

 

Mika is geen junk, hij is daar ook veel te profesioneel voor nu. Ik hoop dat het zo blijft. Ik zou het spijtig vinden als hij zijn talent verspilt voor drugs of alcohol, of als hij gaat zweven:thumbdown:

 

Maar met de Spearsjes gaat het sowieso niet goed. Britney's 16-jarige zusje is nu ook zwanger:blink:

 

Het moet ook niet simpel zijn om in de schaduw van je zus te leven :thumbdown: (niet dat ik haar gedrag goedkeur ofzo :bleh: )

 

 

Ja. Das ook niet normaal! Is bij jullie MFC ook zo sloom?:blink:

ja, ik heb kei veel problemen om iets te kunnen posten :blink:

Link to comment
Share on other sites

haaai! :bleh:

ben er geraakt? wa bedoel je?

iig mfc werkt weeeer! :woot_jump:

hallo mika :bleh:

 

Ja, daarom, het werkte niet zo goed dus ik kon niet naar hier om wat te posten :wink2:

 

Dacht van .. ik breng hem maar even mee :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy