Jump to content

The Dutch Thread (part 11)


Starrats

Recommended Posts

maar gister hebben we wel myspace platgegooooid!:shocked:

heb je trouwens een 'kleedje' gevonden gister of een vinyl dinges? :roftl:

 

nee =)

veeeeel te weinig tijd!! mn tante ging mee, en juist toen ze in de auto stapte zei ze: oh ja we moeten wel al om 4u weg want ik wil op tijd thuis zijn!

:thumbdown: :thumbdown:

heb wel een mooi topje gevonden:naughty:

 

 

myspace platgegooid?? ik zei iets op die mfc op myspace en het leek of ik de enige was:boxed:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

nee =)

veeeeel te weinig tijd!! mn tante ging mee, en juist toen ze in de auto stapte zei ze: oh ja we moeten wel al om 4u weg want ik wil op tijd thuis zijn!

:thumbdown: :thumbdown:

heb wel een mooi topje gevonden:naughty:

 

 

myspace platgegooid?? ik zei iets op die mfc op myspace en het leek of ik de enige was:boxed:

 

dat was om 20.30.. wij postte allemaal a rond 23.30/24.00 :das:

dus je hebt alleen een topje? ah das ook leuk! :biggrin2:

 

Link to comment
Share on other sites

dat was om 20.30.. wij postte allemaal a rond 23.30/24.00 :das:

dus je hebt alleen een topje? ah das ook leuk! :biggrin2:

 

 

uhuh.. spijtig dat het geen zomer is:naughty:

heb ook oorbellen gekocht voor 15euro waarvan ik thuis pas ontdekte dat ze kapot zijn:thumbdown: :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

uhuh.. spijtig dat het geen zomer is:naughty:

heb ook oorbellen gekocht voor 15euro waarvan ik thuis pas ontdekte dat ze kapot zijn:thumbdown: :thumbdown:

 

handig dan kan je weer terug naar de winkel :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

het was eerder tussen 23:30/0:30 :naughty: :naughty:

ja zoiets! ik was er eerder en toen kwam jij! :roftl:

uhuh.. spijtig dat het geen zomer is:naughty:

heb ook oorbellen gekocht voor 15euro waarvan ik thuis pas ontdekte dat ze kapot zijn:thumbdown: :thumbdown:

 

ja geen zomer, maar ik wil ook nog niet dat het zomer is!! want dan missen we mika in feb! :wub2:

aaah wat zonde zeg! maar je kunt moeilijk terug gaan.... ;D wat ga je nu doen? toch terug?

 

Link to comment
Share on other sites

ik lig hier vijfdubbel van het lachen!! zo grappig op myspace, heb het helemaal doorgelezen:roftl:

 

handig dan kan je weer terug naar de winkel :thumbdown:

 

ja geen zomer, maar ik wil ook nog niet dat het zomer is!! want dan missen we mika in feb! :wub2:

aaah wat zonde zeg! maar je kunt moeilijk terug gaan.... ;D wat ga je nu doen? toch terug?

 

ik ga terug, maar kan pas ten vroegste volgende week maandag, dusjah ik hoop dat ze willen wisselen..

 

ojeeeee stel je voor dat het plots maart is!!:shocked:

Oh maar dat heb ik nooit gehad hoor!

 

:roftl: :roftl: :roftl:

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

ik ga terug, maar kan pas ten vroegste volgende week maandag, dusjah ik hoop dat ze willen wisselen..

 

ojeeee stel je voor dat het plots maart is!!:shocked:

 

bel ze dan even ! :shocked:

zoek het nummer op en zeg dat je maandag terugkomt.. :doh:

:shocked: dan is het ineens mijn verjaardag en dan mis ik mikaa!!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Jups zelfs met een eigen Dutchthread, ik was er gister toen MFC down was. De meeste daar hadden hier ook een account maar posten nooit wat:blink:

 

heeee iik zie het!! zo grappig=) de laatste keer dat ik daar ging kijken bestond er nog geen dutchiestread en waren er amper 100 posts.. (denkik..)

Link to comment
Share on other sites

heeee iik zie het!! zo grappig=) de laatste keer dat ik daar ging kijken bestond er nog geen dutchiestread en waren er amper 100 posts.. (denkik..)

 

Het is nog steeds zo actief als een bejaardentehuis tijdens het schoonheidsslaapje:blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy