Jump to content

The Dutch Thread (part 11)


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jij hebt kennis.. :roftl:

 

Gosh.. hij heeft zich ECHT om laten bouwen :roftl: :roftl:

 

Het is zo!

 

Ja ik was erg verbaasd toen ik een paar maanden geleden Durch den Munsun(sp?) op MTV zag. Ik kende hem alleen als Brian Molko wannabe. :naughty:

Hun muziek vind ik echt vreselijk trouwens, Bill vind ik ook niet aantrekkelijk (terwijl ik juist wel hou van jongens die eruit zien als meisjes).

Link to comment
Share on other sites

Kunnen wij zelf nog wel weg? :bleh:

 

Ik kan weg .. denk ik ...

Van dit topic toch, van het forum in het algemeen wordt wat moeilijker (veel te leuke foto's enzo :naughty:)

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

dan doen we t spelletje OOOIT in rl, als je naar een gig gaaat ! :Q

 

net zoals zahara, die kan ons ook niet verlaten... :roftl:

 

Maar ik ben niet van plan ooit naar een gig te gaan.. :lol3:

 

(En ik kan jullie wel verlaten.. Wacht maar af, jongedame.. Let maar eens op! :roftl: )

Link to comment
Share on other sites

je bedoelt Bill he? Want als je die jongen bedoelt dan.. doe ik iets met je :roftl: :roftl:

Grapje dus.. XD

ik bdoelde die jongen.. :fisch:

 

 

 

:roftl:

 

Kunnen wij zelf nog wel weg? :bleh:

 

neeee! volgens mij zitten we tot onze 80ste hier op het forum te praten! en dan hebben we iets van 1.000.000 posts! :shocked: WOW!

Link to comment
Share on other sites

Het is zo!

 

Ja ik was erg verbaasd toen ik een paar maanden geleden Durch den Munsun(sp?) op MTV zag. Ik kende hem alleen als Brian Molko wannabe. :naughty:

Hun muziek vind ik echt vreselijk trouwens, Bill vind ik ook niet aantrekkelijk (terwijl ik juist wel hou van jongens die eruit zien als meisjes).

 

En de reden waarom je van Mika houdt is ...? :roftl:

 

(of je houdt niet van Mika en je zit op een Mika-forum omdat..? :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Het is zo!

 

Ja ik was erg verbaasd toen ik een paar maanden geleden Durch den Munsun(sp?) op MTV zag. Ik kende hem alleen als Brian Molko wannabe. :naughty:

Hun muziek vind ik echt vreselijk trouwens, Bill vind ik ook niet aantrekkelijk (terwijl ik juist wel hou van jongens die eruit zien als meisjes).

 

Ik vind hem echt.. een wemo :blink:

Ja.. hun muziek is gewoon simpel.. en het is eerst duits en dan engels talig o_O

:naughty: Ik hou het bij emoboys:wub2:

Link to comment
Share on other sites

Ok .... :bleh:

Bij mij was het omwille van ruzie en mekaar het licht niet in de ogen gunnen enzo .. Eigenlijk gewoon door bepaalde mensen maar het vervelende was dat je die niet kon bannen (ja, kon je wel, maar ze konden er dan toch gewoon weer op op een andere manier, of stuurden vriendjes enzo) en ach, ik had echt helemaal geen zin meer in dat gedoe ... Heb toen enorm veel commentaar gehad en iemand anders heeft een nieuw forum geopend over hetzelfde (mocht ook gewoon van mij natuurlijk) en daar is nu ook constant ruzie en het draait langs geen kanten.. Het lag dus niet aan mij :roftl:

 

Oh da's rot ja. Ik vraag me toch af waar dat aan ligt, dat sommige fora gewoon niet werken...

Nou ja, deze gelukkig wel. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Oh da's rot ja. Ik vraag me toch af waar dat aan ligt, dat sommige fora gewoon niet werken...

Nou ja, deze gelukkig wel. :biggrin2:

 

Aan de mensen die erop zitten en de grootste mond hebben :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Maar ik ben niet van plan ooit naar een gig te gaan.. :lol3:

 

(En ik kan jullie wel verlaten.. Wacht maar af, jongedame.. Let maar eens op! :roftl: )

 

je hoopt natuurlijk dat ik ga zeggen dat je ik je ga missen he? nee hoooor! :bleh:

Link to comment
Share on other sites

neeee! volgens mij zitten we tot onze 80ste hier op het forum te praten! en dan hebben we iets van 1.000.000 posts! :shocked: WOW!

 

LOL! :roftl:

 

Dat wordt nog wat de komende jaren! :lmao:

Link to comment
Share on other sites

je hoopt natuurlijk dat ik ga zeggen dat je ik je ga missen he? nee hoooor! :bleh:

 

Nee hoor.. dat hoef ik helemaal niet te horen.. :lol3:

Wacht maar tot ik op een dag besluit echt weg te gaan.. gnagnagna.. Dan piep je wel anders! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

En de reden waarom je van Mika houdt is ...? :roftl:

 

(of je houdt niet van Mika en je zit op een Mika-forum omdat..?)

 

Pure verveling. :mf_rosetinted:

 

Mika lijkt af en toe ook op een meisje. :wub2:

 

Ik vind hem echt.. een wemo :blink:

Ja.. hun muziek is gewoon simpel.. en het is eerst duits en dan engels talig o_O

:naughty: Ik hou het bij emoboys:wub2:

 

:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Het is zo!

 

Ja ik was erg verbaasd toen ik een paar maanden geleden Durch den Munsun(sp?) op MTV zag. Ik kende hem alleen als Brian Molko wannabe. :naughty:

Hun muziek vind ik echt vreselijk trouwens, Bill vind ik ook niet aantrekkelijk (terwijl ik juist wel hou van jongens die eruit zien als meisjes).

 

Ik vind hun muziek ook helemaal niet echt emo eigenlijk :blink: meer gewoon slappe pop/rock

 

Maar ik ben niet van plan ooit naar een gig te gaan.. :lol3:

 

(En ik kan jullie wel verlaten.. Wacht maar af, jongedame.. Let maar eens op! :roftl: )

 

Waarom niet?

Link to comment
Share on other sites

Voor deze koffer *gooit* :lmao:

 

 

 

Met zijn bambi oogjes:wub2:

 

:thumb_yello:

 

Ben je nog steeds met je koffers bezig? :naughty:

 

 

Bambi .. oh jee :roftl:

*krijgt flashback naar het familiekerstfeestje :roftl:*

Link to comment
Share on other sites

Nee hoor.. dat hoef ik helemaal niet te horen.. :lol3:

Wacht maar tot ik op een dag besluit echt weg te gaan.. gnagnagna.. Dan piep je wel anders! :roftl:

dan ga ik je missen... :tears:

Dat volgende tentamen kan ik dus ook wel vergeten.

 

En de rest van m'n studie...

MFC is ons leven!!! ;D mwahahahah! LMAO!

Voor deze koffer *gooit* :lmao:

yaaaaah! :punk:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy