Jump to content

The Dutch Thread (part 11)


Starrats

Recommended Posts

Das kut. Ik begrijp dat je daar dan niet te veel aan wil denken. (Mocht je t ooit wel kwijt willen, ik luister. ^^)

 

Ach, het is niks speciaals hoor :bleh:

Gewoon dat ik er hier eerst niet over begonnen was omdat ik toch dacht dat ik niet zou mogen, en toen er toch eens over begonnen en toen was het van: je gaat maar .. je doet wat je wil .. (daar kwam het op neer). Dus ik helemaal blij en ticket aan het regelen enzo. En een paar dagen later kwamen ze tot het besluit dat ze dat toch helemaal niet zagen zitten dat ik alleen naar Londen ging met een bende vreemden.. Dat is zo'n beetje de samenvatting :wink2:

 

En ach, het is gewoon in het algemeen alles een beetje .. Er zijn zoveel mensen die al geweest zijn en hem zelfs ontmoet hebben enzo.. En ik helemaal niet en heb het gevoel dat dit ook nooit gaat gebeuren. En ik baal daar best wel om (al gun ik het natuurlijk iedereen wel :wink2:). Ik weet dat ik niet alleen ben en dat er nog mensen zijn die hem nog niet gezien hebben, maar dit zijn dan mensen die in landen wonen waar hij nog niet geweest is, of er eigenlijk niet echt behoefte aan hebben om hem te zien ofzo ... (en soms eens een uitzondering zoals jij :bleh:).

 

Maar pff .. er zijn leukere dingen om over te praten :bleh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bob Dylan mag zo slecht zijn als ie wil, the man is a living legend, en ik wil m gewoon een keer live zien. :biggrin2::bleh:

Wanneer was die 2e keer van Bon Jovi? Ik heb ze nu een keer gezien, ga dit jaar weer. :) Ik ben fan, dus eigenlijk boeit t me bij hen ook niet echt of ze slecht zijn, t gaat me om de ervaring. :bleh:

 

Err goeie vraag.. ergens in 2002 ofzo?

Het was echt jammer want dat eerste concert was heel goed, maar bij het tweede was het geluid zo slecht dat je pas bij het refrein kon horen welk liedje het was!

Link to comment
Share on other sites

Ach, het is niks speciaals hoor :bleh:

Gewoon dat ik er hier eerst niet over begonnen was omdat ik toch dacht dat ik niet zou mogen, en toen er toch eens over begonnen en toen was het van: je gaat maar .. je doet wat je wil .. (daar kwam het op neer). Dus ik helemaal blij en ticket aan het regelen enzo. En een paar dagen later kwamen ze tot het besluit dat ze dat toch helemaal niet zagen zitten dat ik alleen naar Londen ging met een bende vreemden.. Dat is zo'n beetje de samenvatting :wink2:

 

En ach, het is gewoon in het algemeen alles een beetje .. Er zijn zoveel mensen die al geweest zijn en hem zelfs ontmoet hebben enzo.. En ik helemaal niet en heb het gevoel dat dit ook nooit gaat gebeuren. En ik baal daar best wel om (al gun ik het natuurlijk iedereen wel :wink2:). Ik weet dat ik niet alleen ben en dat er nog mensen zijn die hem nog niet gezien hebben, maar dit zijn dan mensen die in landen wonen waar hij nog niet geweest is, of er eigenlijk niet echt behoefte aan hebben om hem te zien ofzo ... (en soms eens een uitzondering zoals jij :bleh:).

 

Maar pff .. er zijn leukere dingen om over te praten :bleh:

 

 

Das lullig ja. Ik denk dat mijn ouders het ook niet zo zouden zien zitten als ik in mn eentje naar Londen zou gaan. Al hebben ze nu geloof ik wel bedacht dat ze me niet alles meer kunnen verbieden sinds ik op mezelf woon. :biggrin2:

 

Yup, ik ben de uitzondering. Maar ben nu wel heel hard aan t hopen dat ie snel weer deze kant op komt. (Ik hoop in ieder geval op Lowlands, daar zou ik vorig jaar met een vriendin heengaan, maar toen ging ze ineens met haar nichtje. =S)

Link to comment
Share on other sites

Ach, het is niks speciaals hoor :bleh:

Gewoon dat ik er hier eerst niet over begonnen was omdat ik toch dacht dat ik niet zou mogen, en toen er toch eens over begonnen en toen was het van: je gaat maar .. je doet wat je wil .. (daar kwam het op neer). Dus ik helemaal blij en ticket aan het regelen enzo. En een paar dagen later kwamen ze tot het besluit dat ze dat toch helemaal niet zagen zitten dat ik alleen naar Londen ging met een bende vreemden.. Dat is zo'n beetje de samenvatting :wink2:

 

En ach, het is gewoon in het algemeen alles een beetje .. Er zijn zoveel mensen die al geweest zijn en hem zelfs ontmoet hebben enzo.. En ik helemaal niet en heb het gevoel dat dit ook nooit gaat gebeuren. En ik baal daar best wel om (al gun ik het natuurlijk iedereen wel :wink2:). Ik weet dat ik niet alleen ben en dat er nog mensen zijn die hem nog niet gezien hebben, maar dit zijn dan mensen die in landen wonen waar hij nog niet geweest is, of er eigenlijk niet echt behoefte aan hebben om hem te zien ofzo ... (en soms eens een uitzondering zoals jij :bleh:).

 

Maar pff .. er zijn leukere dingen om over te praten :bleh:

 

Maar jij gaat wel een handtekening van em krijgen! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Err goeie vraag.. ergens in 2002 ofzo?

Het was echt jammer want dat eerste concert was heel goed, maar bij het tweede was het geluid zo slecht dat je pas bij het refrein kon horen welk liedje het was!

 

Oh ik geloof dat ik mensen over dat concert gehoord heb ja. De geluidskwaliteit was daar blijkbaar gewoon bagger. Dat verkloot een concert idd!

Link to comment
Share on other sites

Oh ik geloof dat ik mensen over dat concert gehoord heb ja. De geluidskwaliteit was daar blijkbaar gewoon bagger. Dat verkloot een concert idd!

 

Ja het was echt niet om aan te horen.. En ze stonden er ook echt bij alsof ze liever ergens anders wilden zijn.

Link to comment
Share on other sites

Ja het was echt niet om aan te horen.. En ze stonden er ook echt bij alsof ze liever ergens anders wilden zijn.

 

Lol. Dat kan ik me voorstellen als toch niemand kan horen wat je zingt/speelt. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Maar jij gaat wel een handtekening van em krijgen! :huglove:

 

Haha ja, in theorie toch .. De praktijk zal weer een stuk minder zijn :bleh:

 

thanks :naughty:

 

Ik ga er nog meer maken denk ik :naughty:

 

*kuch*Carina*kuch*

 

(kleine hint :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Bienie! Volgende keer dat Mika in België en Nederland komt ga je er gewoon heen! Geen tegenspraak :punk:

 

Jaja, uiteraard! :punk:

In theorie is zelfs al alles geregeld (inclusief vervoer, al zou ik ergens toch liefst zelf rijden maar kom :roftl:) maar je zal altijd zien dat er toch weer wat misloopt .. Dat is bij mij gewoon zo.. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Jaja, uiteraard! :punk:

In theorie is zelfs al alles geregeld (inclusief vervoer, al zou ik ergens toch liefst zelf rijden maar kom :roftl:) maar je zal altijd zien dat er toch weer wat misloopt .. Dat is bij mij gewoon zo.. :wink2:

 

Zo denk ik ook altijd. Miss valt t wel heel erg mee! ^^

Link to comment
Share on other sites

Weet ik :huglove:

En Starrats ook .. hé Starrats? :bleh:

(als die zich dat nog herinnert tenminste :roftl:)

 

Ik ben er al mee bezig geweest maar die foto is zo zwart dat ik het verschil haast niet zie tussen zijn kleren en de achtergrond :blush-anim-cl: :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben er al mee bezig geweest maar die foto is zo zwart dat ik het verschil haast niet zie tussen zijn kleren en de achtergrond :blush-anim-cl: :blush-anim-cl:

 

Uhm .. dat gaat over .. foto van Carina?

Jammer ...

 

(ik had het over de handtekening trouwens, weet niet of je je daar nog iets van herinnert :naughty::bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Uhm .. dat gaat over .. foto van Carina?

Jammer ...

 

(ik had het over de handtekening trouwens, weet niet of je je daar nog iets van herinnert :naughty::bleh:)

 

:sneaky2: :sneaky2:

 

briefje hangt nog steeds aan mijn computer dus word er elkedag weer aan herinnerd :naughty: :naughty:

Link to comment
Share on other sites

:sneaky2:

 

briefje hangt nog steeds aan mijn computer dus word er elkedag weer aan herinnerd :naughty: :naughty:

 

Oh jee :roftl:

Merci :bleh::huglove:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Maaruhm .. mensjes .. ik duik mijn bedje in .. Heb beetje nachtrust nodig.. Morgen ben ik er weer (normaal gezien) :bleh:

 

Byebye iedereen!

Link to comment
Share on other sites

En toen was bijna iedereen naar bed...

 

Bijna iedereen :wink2:

 

Ik niet. Zou eigenlijk wel moeten, ik moet om zes uur op, maar ik wil nog niet...

Volgens mij kennen wij elkaar nog niet: aangenaam:punk:

 

Hey AMP, hoe is het met jou?

Link to comment
Share on other sites

Ik niet. Zou eigenlijk wel moeten, ik moet om zes uur op, maar ik wil nog niet...

Volgens mij kennen wij elkaar nog niet: aangenaam:punk:

 

Ik moet morgen weer hard leren, maar ja, ik zit hier ook nog. ^^

 

En nee, volgens mij ook niet. Aangenaam. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy