Jump to content

The Dutch Thread (part 11)


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Een of andere gast op Hyves die ik niet ken heeft me een berichtje gestuurd waar alleen maar een smiley in staat die boos z'n tong uitsteekt. :blink:

 

 

Gezellig :blink:

 

Maarre, ik ga toch maar naar bed, moet morgen nog genoeg doen... :sneaky2:

 

Truste :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Goed hoor... Beetje druk geweest afgelopen weken maar nu weer wat meer tijd voor MFC :naughty:

 

Zelfde hier. Kinderen en man thuis, visite voor verjaardag van mijn oudste dochter, vrienden hier met Oud en Nieuw, lang weekend naar Center Parcs geweest....en dan vanaf morgen: het gewone leven! Als mijn man tenminste niet ziek is morgen, want hij is zo ontzettend verkouden dat hij er bijna niet van kan slapen. (en ik dus ook niet geweldig.)

Link to comment
Share on other sites

Tot morgen!! :wink2:

 

Waarschijnlijk wel ja. :naughty:

 

(Heb die gast trouwens maar ff gevraagd of ik m ergens van moet kennen... vind t maar vreemd.)

*Edit: Hyves werkt niet mee. Laat dan maar. :bleh:

 

Maar nu ga ik echt slapen. ^^

Link to comment
Share on other sites

Zelfde hier. Kinderen en man thuis, visite voor verjaardag van mijn oudste dochter, vrienden hier met Oud en Nieuw, lang weekend naar Center Parcs geweest....en dan vanaf morgen: het gewone leven! Als mijn man tenminste niet ziek is morgen, want hij is zo ontzettend verkouden dat hij er bijna niet van kan slapen. (en ik dus ook niet geweldig.)

 

 

Ai... Zieke mannen... :blink: Hopelijk steekt hij je niet ook nog eens aan!:blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy