Jump to content

The Dutch Thread (part 12)


c@rin@

Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hi mensen!

O tis echt vreselijk. Vandaag had ik wiskunde proefwerk en morgen frans:shocked:

Ik ben helemaal afgesloten van de bewoonde wereld, ik mag niet op msn, eigenlijk ook niet op mfc want dan doet mn ma de computer uit:shocked:

Maar ik leer op wrts (woordjes overhoor programma dinges). Tis echt :shocked: k mag gewoon geen sociaal contact hebben ofzo:blink:

Maar verder gaat het toppie:thumb_yello:

En ik kreeg vandaag Marleens kerstkaart:naughty: maarja, beter laat dan nooit he:roftl:

Mijn dochter gebruikt ook wrts, niet alleen voor woordjes maar ook voor bijvoorbeeld biologie en aardrijkskunde. Moet je wel alles precies goed typen, leestekens enzo ook.

Hoe ging wiskunde?

Link to comment
Share on other sites

Mijn dochter gebruikt ook wrts, niet alleen voor woordjes maar ook voor bijvoorbeeld biologie en aardrijkskunde. Moet je wel alles precies goed typen, leestekens enzo ook.

Hoe ging wiskunde?

 

Hmmm...voor aardrijkskunde en bio vind ik het niet zo handig eigenlijk.

Ik gebruik het liever voor de talen.

Wiskunde....ehm...ik ben best slecht in wiskunde (sta een 4,3:naughty: )

En ik heb faalangst. Maar dit keer ging het volgens mij best goed.:naughty: Maar je weet natuurlijk nooit wat dat betekent bij mij.

Link to comment
Share on other sites

yeaah marshmallows! net zoals laatst, da was dinsdag ofzo op myspace! :roftl: waar was jy toen?

 

 

Geen idee :roftl:

 

Mijn dochter gebruikt ook wrts, niet alleen voor woordjes maar ook voor bijvoorbeeld biologie en aardrijkskunde. Moet je wel alles precies goed typen, leestekens enzo ook.

Hoe ging wiskunde?

 

Hehe, ik heb teach 2000:mf_rosetinted:

 

Je suis back :original:

 

Bonjooour! =D

Link to comment
Share on other sites

*voelt zich genegeerd*

 

Haai Sky! :biggrin2:

 

Weet ik. Daar kom ik ook. Sterker nog, ik heb de Mikagasmic thread part 6 (?) gemaakt!:naughty:

 

Ja nou .. voor degene die daar niet (vaak) komen.. :naughty:

 

music1aa4.jpg

 

(had 'm al eerder gezien maar was aan het hopen op een grotere versie maar denk niet dat iemand die heeft :boxed:)

Link to comment
Share on other sites

Haai Sky! :biggrin2:

 

 

 

Ja nou .. voor degene die daar niet (vaak) komen.. :naughty:

 

music1aa4.jpg

 

(had 'm al eerder gezien maar was aan het hopen op een grotere versie maar denk niet dat iemand die heeft :boxed:)

 

Kijk dat is nu wél een leuke foto! :biggrin2: Met al zn kleren nog aan :lol3:

Link to comment
Share on other sites

ik was toen op school! :roftl:

 

:roftl:

 

Ja nou .. voor degene die daar niet (vaak) komen.. :

 

music1aa4.jpg

 

(had 'm al eerder gezien maar was aan het hopen op een grotere versie maar denk niet dat iemand die heeft )

 

I like:wub2:

 

*voelt zich genegeerd*

 

Dont beee :huglove:

Haellllooo

Link to comment
Share on other sites

Haai Sky! :biggrin2:

 

 

 

Ja nou .. voor degene die daar niet (vaak) komen.. :naughty:

 

music1aa4.jpg

 

(had 'm al eerder gezien maar was aan het hopen op een grotere versie maar denk niet dat iemand die heeft :boxed:)

 

Ik hoop het ook. Ik was er net even. Maar ik houd het niet goed bij. Ik sla het op en dan lees ik AL die pagina's. Wat jammer is is dat een hoop pagina's gelul zijn over iets door wat newbie achtige mensen

Link to comment
Share on other sites

:blink: Da's nie goed :naughty: Hoe issie?

 

dankje, alles is Ok :biggrin2:

Met jou?

 

Haai Sky!

 

 

 

Haay :biggrin2:

cva?

 

Ah, foto's, net wat ik nodig heb :mf_rosetinted:

 

Ik wil een caption maken, maar natuurlijk heb je daar foto's voor nodig en dat heb ik niet. De caption zal je mss niet zo grappig vinden, maar toch wil ik het proberen en ik heb jullie hulp nodig, want dit forum is Té groot om foto's op terug te vinden

Ik zoek:

1) Een foto waar hij met zijn hand een pistool nadoet/of een waterpistool vast heeft (ik zweer dat ik die ooit heb gezien:bleh: )

 

2) 1 waarbij hij op zijn kniën zit met een nogal gepijnigde uitdrukking

 

3) nog 1 waarbij hij op zijn kniën zit of een foto waarbij hij zijn handen op zijn oren heeft

 

4) die foto waarbij hij op de grond licht met dat apenhoofd van een kostuum op

 

 

alvast bedankt voor de moeite :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik hoop het ook. Ik was er net even. Maar ik houd het niet goed bij. Ik sla het op en dan lees ik AL die pagina's. Wat jammer is is dat een hoop pagina's gelul zijn over iets door wat newbie achtige mensen

 

Hmmja, ik probeer er wel regelmatig te kijken maar soms vallen ze in ellelange gesprekken over dingen die ik echt niet hoef te weten en dan ga ik weer even niet maar natuurlijk mis ik dan weer wat .. Achja..

Link to comment
Share on other sites

Haay :biggrin2:

cva?

 

Ah, foto's, net wat ik nodig heb :mf_rosetinted:

 

Ik wil een caption maken, maar natuurlijk heb je daar foto's voor nodig en dat heb ik niet. De caption zal je mss niet zo grappig vinden, maar toch wil ik het proberen en ik heb jullie hulp nodig, want dit forum is Té groot om foto's op terug te vinden

Ik zoek:

1) Een foto waar hij met zijn hand een pistool nadoet/of een waterpistool vast heeft (ik zweer dat ik die ooit heb gezien:bleh: )

 

2) 1 waarbij hij op zijn kniën zit met een nogal gepijnigde uitdrukking

 

3) nog 1 waarbij hij op zijn kniën zit of een foto waarbij hij zijn handen op zijn oren heeft

 

4) die foto waarbij hij op de grond licht met dat apenhoofd van een kostuum op

 

 

alvast bedankt voor de moeite :naughty:

 

Alles bien .. met jou?

 

615.jpg

 

De rest moet ik eens bekijken ...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy