Jump to content

The Dutch Thread (part 12)


c@rin@

Recommended Posts

Hurrah!

 

Moeten jullie trouwens zelf je kleding showen of heb je een model?

 

Ik heb n model, gelukkig, vorig jaar moesten we t zelf doen en ik vond het echt eng :blush-anim-cl:

Ik zou de jurk eerst voor n meisje met maat 32 maken :blink: echt blij dat dat niet hoefde uiteindelijk, ik kan echt niks met zo'n plank. Nu heb ik n mooi model met curves in all the right places :naughty:

 

Blue smste net of ik al bij Alphabeat was :tears: toch wel kuttig dat ik niet kon gaan, nu zit ik me hier n beetje te vervelen. Maar ik was echt midden in de nacht thuis geweest vanuit dat stomme Groningen en ik moet morgen al zo'n 30 uur achter elkaar opblijven...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

and 1,2,3 and turn

and 1,2,3

 

bwahahaha

en ik heb die ene foto nog altijd niet :thumbdown:

 

Ik zie ze al door die gang uit gaan :roftl:

 

En je bent zeker dat die bestaat? :mf_rosetinted::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Sms van Blue:

 

Ben in Groningen met Kaka. Frontrow bij Alphabeat :biggrin2: start zo. De zweedse band die net speelde eindigde met ballonnen en megaveel confetti, hoe origineel...

whaahahhahaha leeeeuk! :biggrin2:

begint dat zo laat? :shocked:

haha, dankje...komt wel goed:wink2:

ik weet dat ik naar de landmacht ga op m'n 17e...maar verder....:blink: geen flaaaaauw idee:blush-anim-cl:

 

landmacht? why? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb n model, gelukkig, vorig jaar moesten we t zelf doen en ik vond het echt eng :blush-anim-cl:

Ik zou de jurk eerst voor n meisje met maat 32 maken :blink: echt blij dat dat niet hoefde uiteindelijk, ik kan echt niks met zo'n plank. Nu heb ik n mooi model met curves in all the right places :naughty:

 

Blue smste net of ik al bij Alphabeat was :tears: toch wel kuttig dat ik niet kon gaan, nu zit ik me hier n beetje te vervelen. Maar ik was echt midden in de nacht thuis geweest vanuit dat stomme Groningen en ik moet morgen al zo'n 30 uur achter elkaar opblijven...

 

Hebben jullie een grote modeshow?

Wij hadden echt altijd een hele grote modeshow aan het einde van het jaar in een zaal in de TU in Delft.. en de eerste 3 jaar moest ik zelf lopen.. VRESELIJK!

Yay voor modellen met curves! Dat vind ik altijd zo mooi, van die getailleerde kledingstukken met al die coupenaden. Vormen mooie lijnen in het kledingstuk!

 

Aw echt kut inderdaad. Waarom moet je zo lang opblijven?

Link to comment
Share on other sites

whaahahhahaha leeeeuk! :biggrin2:

begint dat zo laat? :shocked:

 

 

landmacht? why? :blink:

 

weet niet, wil ik aan vanaf ik jong ben...op de een of andere manier trekt het me gewoon... het avontuur...helpen van mensen in nood...de wereld zien op een andere manier dan in je relax stoel aan t strand:wink2:

Link to comment
Share on other sites

weet niet, wil ik aan vanaf ik jong ben...op de een of andere manier trekt het me gewoon... het avontuur...helpen van mensen in nood...de wereld zien op een andere manier dan in je relax stoel aan t strand:wink2:

 

ah ok! maar waarom ga je er dan NU heen zegmaar? :blink:

een opendag? :woot_jump: woot woot tseee!

ik vind het wel cool een meisje die dat leuk vindt!

Link to comment
Share on other sites

:bleh:

hoi!

 

 

^^

 

Ff heel random, maar ik heb een nichtje in Londen en ik had haar gemaild dat ik fan ben van Mika. Mailt ze terug:

Mika hay?

hhmmm.... a friend of mine saw him a few months back, you know how he dances in his videos

well he walks that way lol

 

:biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

begint dat zo laat? :shocked:

 

Blijkbaar... Is een of ander festival geloof ik... Weet er het fijne niet van, misschien dat Rockingbabzz weet hoe het precies in elkaar steekt.

 

 

Lol. Ik zie nu pas dat t een nieuwe thread is. :bleh:

 

Goedemoggel :roftl:

Link to comment
Share on other sites

ah ok! maar waarom ga je er dan NU heen zegmaar? :blink:

een opendag? :woot_jump: woot woot tseee!

ik vind het wel cool een meisje die dat leuk vindt!

 

hoe bedoel je...NU heen?

het duurt nog anderhalf jaar hea:wink2:

iedereen reageert :blink: zo...als ik zeg dat ik dat wil..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Sms van Blue:

 

Ben in Groningen met Kaka. Frontrow bij Alphabeat :biggrin2: start zo. De zweedse band die net speelde eindigde met ballonnen en megaveel confetti, hoe origineel...

 

:tears: :tears: :tears:

 

Hebben jullie een grote modeshow?

Wij hadden echt altijd een hele grote modeshow aan het einde van het jaar in een zaal in de TU in Delft.. en de eerste 3 jaar moest ik zelf lopen.. VRESELIJK!

Yay voor modellen met curves! Dat vind ik altijd zo mooi, van die getailleerde kledingstukken met al die coupenaden. Vormen mooie lijnen in het kledingstuk!

 

Aw echt kut inderdaad. Waarom moet je zo lang opblijven?

 

Ja we hebben best n grote show, in de Angel studio's... Maar het komt op mij toch altijd n beetje amateuristisch over, mensen maken allemaal van die lelijke dingen en catwalk lopen is gewoon iets moeilijks, dat kan niet iedereen, ik zeker niet!

 

En inderdaad, zeker bij dit model jurk staat het veel mooier als het helemaal mooi getailleerd om iemand heen zit

 

Nouja ik moet morgen om 7 uur op om nog even op school een toets te maken, dan naar schiphol mn vriendinnetje Heidi ophalen en dan naar huis, dan weer weg naar Groningen en de Stone Gods spelen pas om 1.15 zodat we niet meer naar huis kunnen en dus de hele nacht op moeten blijven en de eerste ochtend trein naar huis moeten nemen, wat dan weer een reis van +- 4 uur is, dus 30 uur achter elkaar wakker zijn is denk ik nog maar n voorzichtige schatting :blink:

Link to comment
Share on other sites

^^

 

Ff heel random, maar ik heb een nichtje in Londen en ik had haar gemaild dat ik fan ben van Mika. Mailt ze terug:

Mika hay?

hhmmm.... a friend of mine saw him a few months back, you know how he dances in his videos

well he walks that way lol

 

:biggrin2:

whahahahahah! :roftl:

grappig! :biggrin2:mwahahahah! :bleh:

 

Goedemoggel :roftl:

 

 

ah ok! :original: dus iig een festival.. gezellie!

Link to comment
Share on other sites

Ja we hebben best n grote show, in de Angel studio's... Maar het komt op mij toch altijd n beetje amateuristisch over, mensen maken allemaal van die lelijke dingen en catwalk lopen is gewoon iets moeilijks, dat kan niet iedereen, ik zeker niet!

 

En inderdaad, zeker bij dit model jurk staat het veel mooier als het helemaal mooi getailleerd om iemand heen zit

 

Nouja ik moet morgen om 7 uur op om nog even op school een toets te maken, dan naar schiphol mn vriendinnetje Heidi ophalen en dan naar huis, dan weer weg naar Groningen en de Stone Gods spelen pas om 1.15 zodat we niet meer naar huis kunnen en dus de hele nacht op moeten blijven en de eerste ochtend trein naar huis moeten nemen, wat dan weer een reis van +- 4 uur is, dus 30 uur achter elkaar wakker zijn is denk ik nog maar n voorzichtige schatting :blink:

 

DANG!

 

Maarrr.. je gaat de Stone Gods zien!!

Dan zit je toch zo vol adrenaline dat je de moeheid niet meer voelt. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

:tears: :tears: :tears:

 

 

 

Ja we hebben best n grote show, in de Angel studio's... Maar het komt op mij toch altijd n beetje amateuristisch over, mensen maken allemaal van die lelijke dingen en catwalk lopen is gewoon iets moeilijks, dat kan niet iedereen, ik zeker niet!

 

En inderdaad, zeker bij dit model jurk staat het veel mooier als het helemaal mooi getailleerd om iemand heen zit

 

Nouja ik moet morgen om 7 uur op om nog even op school een toets te maken, dan naar schiphol mn vriendinnetje Heidi ophalen en dan naar huis, dan weer weg naar Groningen en de Stone Gods spelen pas om 1.15 zodat we niet meer naar huis kunnen en dus de hele nacht op moeten blijven en de eerste ochtend trein naar huis moeten nemen, wat dan weer een reis van +- 4 uur is, dus 30 uur achter elkaar wakker zijn is denk ik nog maar n voorzichtige schatting :blink:

 

dan zou ik maar vroeg gaan slapen!

Link to comment
Share on other sites

DANG!

 

Maarrr.. je gaat de Stone Gods zien!!

Dan zit je toch zo vol adrenaline dat je de moeheid niet meer voelt. :biggrin2:

 

Jaa dat is ook zo :naughty: en de band postte gisteren een blog over hun tour wat eindigde met 'See you in the bar afterwards' dus ik heb goede hoop :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy