Jump to content

The Dutch Thread (part 12)


c@rin@

Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik werd vandaag op straat geïnterviewd over openbare wc's voor vrouwen. Er is online een petitie die wil dat die wc's er komen. Ik heb m net getekend, en ik dacht, er zijn er hier vast nog meer die dat een goed idee vinden. ^^

Hier is de link.

 

Oh daar las ik vandeweek wat over! Goed initiatief. :)

Link to comment
Share on other sites

Muwaha ik ook, het is echt irritant wanneer er dan geen toilet in de buurt is. :(

 

Zeker! Ik schrok me trouwens wel dood toen die man me vanmiddag aansprak voor een interview! Hij had een camera. x_x Gelukkig bleek t alleen voor z'n website te zijn. Alleen heeft ie me niet verteld welke website, en ik ben t vergeten te vragen. En nou kan ik m niet vinden. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Zeker! Ik schrok me trouwens wel dood toen die man me vanmiddag aansprak voor een interview! Hij had een camera. x_x Gelukkig bleek t alleen voor z'n website te zijn. Alleen heeft ie me niet verteld welke website, en ik ben t vergeten te vragen. En nou kan ik m niet vinden. :roftl:

 

Eep camera's zijn eng!

 

Google bied geen uitkomst?

Link to comment
Share on other sites

Eep camera's zijn eng!

 

Google bied geen uitkomst?

 

Idd. Ik zag m al staan (en er was verder helemaal niemand in de buurt) en ik zag m al kijken, en ik dacht nog bij mezelf 'spreek me niet aan, spreek me niet aan, spreek me ni...' 'Mag ik je wat vragen?' :bleh:

 

Nope. Als ik op google intyp: interviews openbare toiletten voor vrouwen krijg de ik vreemdste sites, maar geen daadwerkelijke interviews. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Jawel: ikke. Maar ik moet echt weg: kinderen van school halen. Door de regen fietsen getverdemme:thumbdown:

 

Haai :biggrin2:

 

Nou .. uhm .. succes dan maar? :bleh::wink2:

Link to comment
Share on other sites

Bedankt. Maar het valt nu wel even mee geloof ik. Ik zit nu letterlijk met mijn jas aan en sjaal om achter de computer. Da's echt verslaving denk ik:naughty:

 

Doeg en misschien tot later vandaag:punk:

 

Haha, dat is wel erg ja :roftl:

 

Byebye :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy