Jump to content

The Dutch Thread (part 12)


c@rin@

Recommended Posts

Gezellig :boxed:

Daarstraks stond mijn moeder aan de deur maar er was geen licht in de gang (we wonen in een flat) en de bel ging ook niet en ze vond dus het sleutelgat niet en ik durfde niet opendoen omdat ik niet zag wie het was :naughty:

 

:roftl: Uiteindelijk is je moeder nog wel binnengekomen?

 

Das k*t. Mijn computer doet ook heel raar soms. Echt irritant.Ik wilde I got life gaan verslomen om te horen of hij chicken of ticket zei, viel de computer uit en starte hij vanzelf opnieuw op.:thumbdown:

 

Oh, das echt heel irritant! Deze computer is gewoon constant sloom, da's ook niet alles, maar tot nu toe (ff afkloppen) is ie nog niet echt uitgevallen.

Chicken of ticket... hm... ik denk niet dat we er ooit achter zullen komen. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, ik snap er niks van ..

Vorige maand zat ik hier toch ook? En toch niet minder dan nu ofzo? En toen hadden we nog heel veel over...

 

Pff, ik hoor het gezaag alweer afkomen

 

Sterkte met je ouders:blink:

 

Ja. Maar die ene met He was 6 en I wore white kan ik niet zien

Die ene foto bij: he would always win the fight is ook geweldig. Van Sunrise

 

Bah :sneaky2:

Doe ik zoveel moeite en kunnen sommige mensen ze niet zien :thumbdown:

 

maar ik heb ook geen zin om ze opnieuw te zoeken :roftl:

 

Gezellig

Daarstraks stond mijn moeder aan de deur maar er was geen licht in de gang (we wonen in een flat) en de bel ging ook niet en ze vond dus het sleutelgat niet en ik durfde niet opendoen omdat ik niet zag wie het was

 

Ja hoor, hoorde haar ineens vloeken dus toen wist ik wie het was

 

bwahahahaha :roftl:

Ik was eens de sleutel vergeten en ik had al 5 min lang aangebeld. Toen lag er nog een sleutel verstopt achter in de tuin, maar ik kon de tuin niet in omdat het hek op slot was aan de andere kant. De buurman zag het en heeft me toen geholpen om over het hoge hek te klimmen:roftl:

Ik kan binnen, wie zag ik daar liggen?

Mijn zus met haar (toen nog) Diskman op haar oren :doh:

Link to comment
Share on other sites

Wauw, super! :thumb_yello:

 

Geweldig toch?:thumb_yello: Ik wilde dat ik dat ooit voor een SO wiskunde of natuurkunde kreeg, laat staan voor een tentamen ofzo.:naughty:

 

Dank! Ik ben nu helemaal blij, want ik hoorde net van een vriend (die een 8,5 had... x_x) dat t gemiddelde een 2,75 is.... :shocked:

 

Wiskunde en natuurkunde heb ik ook nooit gekund hoor! :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb eens op een examen gegokt en die oefening ging op 16 punten

 

16/16 :naughty::roftl:

 

:roftl: Gokken kon ik vroeger nooit, maar ik word er steeds beter in. (Maandag heb ik weer een meerkeuze tentamen, dus dan mag ik weer. :naughty: )

Link to comment
Share on other sites

Heyla :original:

 

 

Voor diegene die het nog weten: dat programma waar die ene GK gaat zingen begint dadelijk op één :wink2:

 

Hi!

 

Ik zal eens kijken of ik die hier ergens kan vinden...

 

Moooo!:naughty:

 

Dat moet je nog maar afwachten :naughty:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Gokken kon ik vroeger nooit, maar ik word er steeds beter in. (Maandag heb ik weer een meerkeuze tentamen, dus dan mag ik weer. :naughty: )

 

Ik vind meerkeuze vragen altijd leuk :roftl:

 

Heyla :original:

 

 

 

 

 

Voor diegene die het nog weten: dat programma waar die ene GK gaat zingen begint dadelijk op één :wink2:

 

Steracteur Sterartiest

 

juist, mss kijk ik wel :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Tja ja .. ze moeten toch iets als jury nemen hé :roftl:

 

Hmhm... Dat blijkt... :shocked:

 

 

Gloeiende gloeiende... Ben nu ZO kwaad op mezelf :boxed: Heb vandaag ^%$#&* 4!!! uur mn resultaten van mn proef staan kopieren... Wil ik net alvast een frame maken om de gegevens in in te voeren, blijkt dat ik 1 pagina vergeten ben... En dat is net de pagina die ik nu nodig heb... Degene met de originele vertrekt vanaaf naar Canada voor 2 weken... ^**^%$#@@ :sneaky2::thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy