Jump to content

The Dutch Thread (part 12)


c@rin@

Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heeej mensen,

heb vanmiddag een jongen uit mijn klas erop betrapt dat hij naar mika luistert haha:naughty: Hij durfde het niet toe te geven omdat zijn vrienden erbij zaten maar later zei hij toch dat hij hem wel goed vond en ging hij de hele dag love today zingen:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Hmhm... Dat blijkt... :shocked:

 

 

Gloeiende gloeiende... Ben nu ZO kwaad op mezelf :boxed: Heb vandaag ^%$#&* 4!!! uur mn resultaten van mn proef staan kopieren... Wil ik net alvast een frame maken om de gegevens in in te voeren, blijkt dat ik 1 pagina vergeten ben... En dat is net de pagina die ik nu nodig heb... Degene met de originele vertrekt vanaaf naar Canada voor 2 weken... ^**^%$#@@ :sneaky2::thumbdown:

 

Omygod! Wat een kutpech zeg!:thumbdown: En nu?

Link to comment
Share on other sites

Heeej mensen,

heb vanmiddag een jongen uit mijn klas erop betrapt dat hij naar mika luistert haha:naughty: Hij durfde het niet toe te geven omdat zijn vrienden erbij zaten maar later zei hij toch dat hij hem wel goed vond en ging hij de hele dag love today zingen:wink2:

 

Whahaha. Das bij ons ook zo met sommige mensen.

Link to comment
Share on other sites

Hmhm... Dat blijkt... :shocked:

 

 

Gloeiende gloeiende... Ben nu ZO kwaad op mezelf :boxed: Heb vandaag ^%$#&* 4!!! uur mn resultaten van mn proef staan kopieren... Wil ik net alvast een frame maken om de gegevens in in te voeren, blijkt dat ik 1 pagina vergeten ben... En dat is net de pagina die ik nu nodig heb... Degene met de originele vertrekt vanaaf naar Canada voor 2 weken... ^**^%$#@@ :sneaky2::thumbdown:

 

Dat is kut. Is er een manier om t op te lossen?

Link to comment
Share on other sites

Hmhm... Dat blijkt... :shocked:

 

 

Gloeiende gloeiende... Ben nu ZO kwaad op mezelf :boxed: Heb vandaag ^%$#&* 4!!! uur mn resultaten van mn proef staan kopieren... Wil ik net alvast een frame maken om de gegevens in in te voeren, blijkt dat ik 1 pagina vergeten ben... En dat is net de pagina die ik nu nodig heb... Degene met de originele vertrekt vanaaf naar Canada voor 2 weken... ^**^%$#@@ :sneaky2::thumbdown:

 

Ah dat is echt zoooo kut!!

Wat nu?

Link to comment
Share on other sites

Omygod! Wat een kutpech zeg!:thumbdown: En nu?

 

Dat is kut. Is er een manier om t op te lossen?

 

Ah dat is echt zoooo kut!!

Wat nu?

 

Heb haar een sms gestuurd of zij het uit haar hoofd weet (is degene die het experiment bedacht heeft en mijn begeleider) en anders moet ik een manier gaan bedenken dat ik het even kan omzeilen en later er weer in kan bouwen...

 

:sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Heb haar een sms gestuurd of zij het uit haar hoofd weet (is degene die het experiment bedacht heeft en mijn begeleider) en anders moet ik een manier gaan bedenken dat ik het even kan omzeilen en later er weer in kan bouwen...

 

:sneaky2:

 

Ik hoop voor je dat t lukt!!!

Link to comment
Share on other sites

Bienie, hebben jullie je draadloos netwerk beveiligd? Kan het niet zijn dat bv de buurman vanaf jullie netwerk download?

 

Ik zou het niet weten, hebben we ookal aan gedacht maar normaal gezien zou het beveiligd moeten zijn. Tenzij daar natuurlijk wat mis is ...

 

Maar ik weet het niet, ik heb de voorbije dagen niks overdreven gedaan.. Maar er zitten wel 2 dagen tussen met heel veel verbruik, dus het is daardoor dat we nu vast zitten ..

 

Ik weet nu alleen niet.. als het op 100% staat (wat nu eigenlijk al is, er is nog maar heel weinig over) dan gaat je internet toch gewoon langzaam hé? Je moet toch niet automatisch gaan bijbetalen? Alleen als je daarom vraagt? Toch? :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ik hoop dat ie het goed zingt, ik heb al een hoop xfactor/idols dingen gezien die GK zingen, en het was niet bepaald goed:naughty:

 

Neen, inderdaad :roftl:

 

Maar om de 1 of andere reden heb ik er een goed gevoel bij, weet niet waarom ... Hopelijk klopt mijn gevoel :naughty:

 

Oh, en die nu aan het zingen is had er zo hard moeten uitliggen hé :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Heb haar een sms gestuurd of zij het uit haar hoofd weet (is degene die het experiment bedacht heeft en mijn begeleider) en anders moet ik een manier gaan bedenken dat ik het even kan omzeilen en later er weer in kan bouwen...

 

:sneaky2:

 

*keeps fingers crossed*

 

Diaantje:blink:

 

IngievVVtje!

Ik heb vandaag eindelijk bubbeltjes enveloppen gekocht dus vandeweek zal Ivah in je brievenbus liggen. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Neen, inderdaad :roftl:

 

Maar om de 1 of andere reden heb ik er een goed gevoel bij, weet niet waarom ... Hopelijk klopt mijn gevoel :naughty:

 

Oh, en die nu aan het zingen is had er zo hard moeten uitliggen hé :thumbdown:

 

Ik kijk dat gedoe niet eens...mn ouders kijken tv. Maarja. Youtube morgen ofzo:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik hoop voor je dat t lukt!!!

 

Ik ook...

 

Ik zou het niet weten, hebben we ookal aan gedacht maar normaal gezien zou het beveiligd moeten zijn. Tenzij daar natuurlijk wat mis is ...

 

Maar ik weet het niet, ik heb de voorbije dagen niks overdreven gedaan.. Maar er zitten wel 2 dagen tussen met heel veel verbruik, dus het is daardoor dat we nu vast zitten ..

 

Ik weet nu alleen niet.. als het op 100% staat (wat nu eigenlijk al is, er is nog maar heel weinig over) dan gaat je internet toch gewoon langzaam hé? Je moet toch niet automatisch gaan bijbetalen? Alleen als je daarom vraagt? Toch? :boxed:

 

Als ik jullie was zou ik toch even proberen je beveiliging te controleren (don't ask me how...). Van 2 dagen zou je niet ineens aan 100% mogen zitten als je daar normaal niet eens dichtbij komt... Zeker niet als het geeneens halverwege de maand is.

 

Voor zover ik weet word je inderdaad terug gezet in je snelheid. Maar dat weet ik niet zeker. Misschien dat je dat de website van je provider kan terugvinden?

Link to comment
Share on other sites

Neen, inderdaad :roftl:

 

Maar om de 1 of andere reden heb ik er een goed gevoel bij, weet niet waarom ... Hopelijk klopt mijn gevoel :naughty:

 

Oh, en die nu aan het zingen is had er zo hard moeten uitliggen hé :thumbdown:

 

Ik vind t toch jammer dat onze tv t nu niet doet. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy