Jump to content

The Dutch Thread (part 12)


c@rin@

Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Als ik jullie was zou ik toch even proberen je beveiliging te controleren (don't ask me how...). Van 2 dagen zou je niet ineens aan 100% mogen zitten als je daar normaal niet eens dichtbij komt... Zeker niet als het geeneens halverwege de maand is.

 

Voor zover ik weet word je inderdaad terug gezet in je snelheid. Maar dat weet ik niet zeker. Misschien dat je dat de website van je provider kan terugvinden?

 

Ik zou ook niet weten hoe .. er zit in ieder geval een wachtwoord op en ik weet niet hoe je dat anders zou moeten gaan controleren?

 

Het zijn ook de dagen nu niet die tellen, maar nu zit het wel aan het einde.. Er zitten x aantal tijd terug 2 verbruikdagen in. Het is trouwens maar tot de 15e, het loopt per maand maar van 15 tot 14 :wink2:

 

Hmmja, ik hoop het .. want ik zie het toch niet zitten dat we ineens zomaar moeten gaan bijbetalen ofzo.. maar ik veronderstel dat je daarvan een melding hoort te krijgen of je dat wil of niet? (en dat ze dan desnoods internet afzetten ofzo, weet ik veel).

Link to comment
Share on other sites

*keeps fingers crossed*

 

Ok... Nu ben 'k echt pissed op mezelf :sneaky2: *zucht*... Laat ik het maar op een lange dag houden... De gegevens die ik niet meer "weet" wisselen helemaal niet per ronde... Ok... Voor niks in de stress geschoten dus :blush-anim-cl:

 

*haalt weer adem*

Link to comment
Share on other sites

Ik zou ook niet weten hoe .. er zit in ieder geval een wachtwoord op en ik weet niet hoe je dat anders zou moeten gaan controleren?

 

Het zijn ook de dagen nu niet die tellen, maar nu zit het wel aan het einde.. Er zitten x aantal tijd terug 2 verbruikdagen in. Het is trouwens maar tot de 15e, het loopt per maand maar van 15 tot 14 :wink2:

 

Hmmja, ik hoop het .. want ik zie het toch niet zitten dat we ineens zomaar moeten gaan bijbetalen ofzo.. maar ik veronderstel dat je daarvan een melding hoort te krijgen of je dat wil of niet? (en dat ze dan desnoods internet afzetten ofzo, weet ik veel).

 

Ik neem wel aan dat ze je daarvan op de hoogte stellen ja. Dat zou wel zo netjes zijn. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ok... Nu ben 'k echt pissed op mezelf :sneaky2: *zucht*... Laat ik het maar op een lange dag houden... De gegevens die ik niet meer "weet" wisselen helemaal niet per ronde... Ok... Voor niks in de stress geschoten dus :blush-anim-cl:

 

*haalt weer adem*

 

:roftl: Jij bent toch ook wat speciaals :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Haha, dat is wel slechte timing ja :roftl:

 

Ja, onze tv is op zichzelf al niet zo betrouwbaar (hij slaat soms groen uit en het geluid gaat uit zichzelf harder en zachter :naughty: ), maar als t hele dorp geen tv heeft is t al helemaal hopeloos.

Nou ja, YouTube dan maar he? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ok... Nu ben 'k echt pissed op mezelf :sneaky2: *zucht*... Laat ik het maar op een lange dag houden... De gegevens die ik niet meer "weet" wisselen helemaal niet per ronde... Ok... Voor niks in de stress geschoten dus :blush-anim-cl:

 

*haalt weer adem*

 

Dat valt gelukkig mee!!! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ik zou ook niet weten hoe .. er zit in ieder geval een wachtwoord op en ik weet niet hoe je dat anders zou moeten gaan controleren?

 

Het zijn ook de dagen nu niet die tellen, maar nu zit het wel aan het einde.. Er zitten x aantal tijd terug 2 verbruikdagen in. Het is trouwens maar tot de 15e, het loopt per maand maar van 15 tot 14 :wink2:

 

Hmmja, ik hoop het .. want ik zie het toch niet zitten dat we ineens zomaar moeten gaan bijbetalen ofzo.. maar ik veronderstel dat je daarvan een melding hoort te krijgen of je dat wil of niet? (en dat ze dan desnoods internet afzetten ofzo, weet ik veel).

 

Ik weet het ook niet... Iig positief dat je maand tot 15 loopt :wink2:

 

Welke provider gebruiken jullie?

 

 

 

Bah... Die Henny Huisman komt met dingen die ik hélemaal niet wil weten over hem... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ik weet het ook niet... Iig positief dat je maand tot 15 loopt :wink2:

 

Welke provider gebruiken jullie?

 

 

 

Bah... Die Henny Huisman komt met dingen die ik hélemaal niet wil weten over hem... :blink:

 

Telenet.

 

Tja, maarja .. dat is hier een heel gedoe met die 2, ruzie e.d. en blijkbaar hebben ze het nu uitgepraat enzo :wink2:

 

:roftl: Hij heeft tijdens de repetitie (van GK) ontdekt dat er hééél hoge noten bestaan :naughty:

Hij ziet het precies niet echt zitten :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben moe en op msn zitten een paar mensjes heel vervelend te doen door zich met zn allen tegelijk af en aan te melden steeds na elkaar:blink: zodat nu het hele scherm volstaat met: .... heeft zich aangemeld:sneaky2:

 

Irritant! Maar ja, ik vind msn sowieso irritant. :bleh:

 

 

Maar ik ga maar weer eens. (Checken of onze tv t alweer doet. Ik heb weinig hoop. :thumbdown: )

 

Bye! :flowers2:

Link to comment
Share on other sites

Telenet.

 

Tja, maarja .. dat is hier een heel gedoe met die 2, ruzie e.d. en blijkbaar hebben ze het nu uitgepraat enzo :wink2:

 

:roftl: Hij heeft tijdens de repetitie (van GK) ontdekt dat er hééél hoge noten bestaan :naughty:

Hij ziet het precies niet echt zitten :roftl:

 

Ik vraag me af of ik het wel WIL horen. Maarja, tis leuk om te horen hoe iemand zich verschrikkelijk voor paal zet door iets te zingen waar ie echt niet bij kan:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Telenet.

 

Tja, maarja .. dat is hier een heel gedoe met die 2, ruzie e.d. en blijkbaar hebben ze het nu uitgepraat enzo :wink2:

 

:roftl: Hij heeft tijdens de repetitie (van GK) ontdekt dat er hééél hoge noten bestaan :naughty:

Hij ziet het precies niet echt zitten :roftl:

 

ja ik vrees er precies een beetje voor dat hij dat gaat aankunnen

want die zingt altijd zo laag é

Link to comment
Share on other sites

Irritant! Maar ja, ik vind msn sowieso irritant. :bleh:

 

 

Maar ik ga maar weer eens. (Checken of onze tv t alweer doet. Ik heb weinig hoop. :thumbdown: )

 

Bye! :flowers2:

 

Succes! :wink2:

Byebye...

 

Ik vraag me af of ik het wel WIL horen. Maarja, tis leuk om te horen hoe iemand zich verschrikkelijk voor paal zet door iets te zingen waar ie echt niet bij kan:naughty:

 

Hmmja, maar ik denk dat je er maar heel weinig gaat vinden (en twijfel zelfs of die wel te vinden zijn) die GK wel kunnen zingen...

 

ja ik vrees er precies een beetje voor dat hij dat gaat aankunnen

want die zingt altijd zo laag é

 

Laag? Naja, weet niet .. heb die nog niet veel horen zingen, alleen vorige week en nu eigenlijk (en denk dat die ook wel erbij was in een musical die ik gezien heb maar dat is al een tijd geleden).

Link to comment
Share on other sites

Succes! :wink2:

Byebye...

 

 

 

Hmmja, maar ik denk dat je er maar heel weinig gaat vinden (en twijfel zelfs of die wel te vinden zijn) die GK wel kunnen zingen...

 

 

 

Laag? Naja, weet niet .. heb die nog niet veel horen zingen, alleen vorige week en nu eigenlijk (en denk dat die ook wel erbij was in een musical die ik gezien heb maar dat is al een tijd geleden).

 

die zingt wel goe maar da die juist da goe lieke moe zinge :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ze moeten ook geen lied nemen wat boven zijn notendinges gaat:naughty:

Zo slim zijn ze zelf toch ook wel?:doh:

 

Maar ze steken er voor iedereen wel eens moeilijke nummers tussen hoor, gewoon om te kijken hoe ze dat aanpakken en wat ze aankunnen enzo :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben moe en op msn zitten een paar mensjes heel vervelend te doen door zich met zn allen tegelijk af en aan te melden steeds na elkaar zodat nu het hele scherm volstaat met: .... heeft zich aangemeld

 

Blokken!!! :punk::roftl:

 

Telenet.

 

Tja, maarja .. dat is hier een heel gedoe met die 2, ruzie e.d. en blijkbaar hebben ze het nu uitgepraat enzo

 

:roftl: Hij heeft tijdens de repetitie (van GK) ontdekt dat er hééél hoge noten bestaan :naughty:

Hij ziet het precies niet echt zitten :roftl:

 

Ik heb geen last van een meter => Belgacom

 

Mika weet alles over hoge noten :naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Succes! :wink2:

Byebye...

 

 

 

Hmmja, maar ik denk dat je er maar heel weinig gaat vinden (en twijfel zelfs of die wel te vinden zijn) die GK wel kunnen zingen...

 

 

 

Behalve Mika zelf:naughty: Maar je zal, hoe goed anderen het ook doen, hem altijd het het best vinden zingen. Zei hij ook niet een keer dat hij het leuk vond liedjes te doen die bijna niemand anders kan zingen?:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy