Jump to content

The Dutch Thread (part 12)


c@rin@

Recommended Posts

Ik ben er ook weer even...

 

AMP, ik heb geen idee waar 'k een oude foto van mezelf kan vinden, en als ik er al een vind, dan heb ik geen scanner om hem digitaal te krijgen. Heb momenteel ook niet de tijd om er echt aktief naar te gaan zoeken, sorry :blush-anim-cl:

 

Geeft niks, niks aan te doen. Bij de Oldlings had iemand hetzelfde probleem, toen werd er geopperd om een actuele foto te photoshoppen hahaha...

 

Ja, ik bedoelde jou. :)

 

Ik heb mijne al ingestuurd. :bleh::biggrin2:

Mooi zo.:thumb_yello: Ga je hem niet als avatar gebruiken?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

AMP, ik heb geen idee waar 'k een oude foto van mezelf kan vinden, en als ik er al een vind, dan heb ik geen scanner om hem digitaal te krijgen. Heb momenteel ook niet de tijd om er echt aktief naar te gaan zoeken, sorry :blush-anim-cl:

Datzelfde probleem heb ik hier dus...

 

Heb wel een foto van mijn knol toen hij een of twee dagen oud was, maar ik heb van de Oldlings al te horen gekregen dat ik er toch echt niet uitzie als een paard, dus die laat ik dan maar zitten. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ben ik even een paar dagen weg, is er een deel 12 met al over de 100 pagina's. :roftl: :roftl:

 

Geen wonder dat ik het niet meer kan bijhouden.

 

Nou ja, ik heb lol gehad met Palladium. :bleh:

 

LOL. Ja t gaat hard hier. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Dank. ^^ *bloost*

 

Iedereen dacht tot mijn 5e altijd dat ik een jongetje was. :roftl:

 

Hahaha: ik heb drie dochters en van hen werd ook altijd gezegd dat het jongetjes waren:roftl: Op een gegeven probeerde ik het maar op te geven om telkens weer te moeten zeggen: Het is een meisje hoor. Maar ja: ik laat mijn prinsesjes toch niet voor jongetje uitmaken??:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hahaha: ik heb drie dochters en van hen werd ook altijd gezegd dat het jongetjes waren:roftl: Op een gegeven probeerde ik het maar op te geven om telkens weer te moeten zeggen: Het is een meisje hoor. Maar ja: ik laat mijn prinsesjes toch niet voor jongetje uitmaken??:naughty:

 

Ja, op een gegeven moment was ik t ook zat om steeds te zeggen dat ik een meisje was. M'n ouders deden t geloof ik nog wel. Op m'n 5e ging m'n haar gelukkig groeien, en toen zagen mensen t.

Ik droeg ook nooit meisjesachtige kleren en godzijdank heeft m'n moeder (of m'n vader) nooit geprobeerd roze strikjes in mijn weinige haren te knopen. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ben ik even een paar dagen weg, is er een deel 12 met al over de 100 pagina's. :roftl:

 

Geen wonder dat ik het niet meer kan bijhouden.

 

Nou ja, ik heb lol gehad met Palladium. :bleh:

 

En het gaat vrij rustig de laatste dagen... Gelukkig!

 

Maarre, zullen we de volgende keer ruilen? Jij hier op het forum blijven, dan ga ik wel :huglove: met Palladium :wub2:

 

Nee, een paardenbloem. :biggrin2:

 

Ok

 

Datzelfde probleem heb ik hier dus...

 

Heb wel een foto van mijn knol toen hij een of twee dagen oud was, maar ik heb van de Oldlings al te horen gekregen dat ik er toch echt niet uitzie als een paard, dus die laat ik dan maar zitten. :naughty:

 

Niet? :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ah, je gelooft me. :naughty:

 

 

 

 

(Stiekem is t namelijk toch een lolly....)

 

Foei! :roftl:

 

Ik ben veels te goed gelovig...

 

Maarre, ik ga mn bed opzoeken, kijken waar hij zich dit keer verstopt heeft. Vorige keer stond ie achter de deur met ingehouden buik... :blink:

 

Truste :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Ik zag er ook uit als een jongen :roftl:

 

kijk maar:

 

l_bb9f47c6c1330eff99f3e2c2372c05e5.jpg

 

 

ik weet alleen niet hoe oud ik ben op deze foto :blush-anim-cl:

 

Lief! Wij zijn gewoon stoer dat wij er als jongen uitzagen! :punk:

 

Foei! :roftl:

 

Ik ben veels te goed gelovig...

 

Maarre, ik ga mn bed opzoeken, kijken waar hij zich dit keer verstopt heeft. Vorige keer stond ie achter de deur met ingehouden buik... :blink:

 

Truste :wub2:

 

Hehehe... *insert evil grin here*

 

LOL. Succes met zoeken!

Link to comment
Share on other sites

Ik heb er ook niet zoveel verstand van. In mijn fotoprogramma kan je foto's comprimeren en dat vraagt ie of het voor een webpagina is of voor een e-mail.

 

Ja, ik heb m eerst in photoshop al kleiner gemaakt en vervolgens ging ik m uploaden via imageshack.us en daar had ik ingesteld dat ie op avatar formaat moest. Normaal gesproken is ie dan ook goed...

Link to comment
Share on other sites

ja very rood :naughty:

 

*denkt ineens aan MIKA's rode kleren in grace kelly*

 

Toen had je al een voorgevoel:naughty:

 

Ik heb toen ik een jaar of 19, 20 was eens de hele stad (Utrecht!) afgelopen op zoek naar een rode spijkerbroek. Die waren toen zeker niet in de mode want ik kon er nergens een vinden. Gaat zo'n verkoopster me ook nog wat anders proberen aan te praten. Maar ik wilde persé een knalrode. (Niet gevonden toen, trouwens...)

Link to comment
Share on other sites

Toen had je al een voorgevoel:naughty:

 

Ik heb toen ik een jaar of 19, 20 was eens de hele stad (Utrecht!) afgelopen op zoek naar een rode spijkerbroek. Die waren toen zeker niet in de mode want ik kon er nergens een vinden. Gaat zo'n verkoopster me ook nog wat anders proberen aan te praten. Maar ik wilde persé een knalrode. (Niet gevonden toen, trouwens...)

 

:roftl: :roftl: :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy