Jump to content

The Dutch Thread (part 12)


c@rin@

Recommended Posts

Toen had je al een voorgevoel:naughty:

 

Ik heb toen ik een jaar of 19, 20 was eens de hele stad (Utrecht!) afgelopen op zoek naar een rode spijkerbroek. Die waren toen zeker niet in de mode want ik kon er nergens een vinden. Gaat zo'n verkoopster me ook nog wat anders proberen aan te praten. Maar ik wilde persé een knalrode. (Niet gevonden toen, trouwens...)

 

Aah, das hopeloos. Ik zoek dingen ook altijd als niet in de mode zijn. (En als ze in de mode zijn wil ik ze vaak ook niet meer. :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

KIJK

 

Ik was ook al aan het oefenen voor een MIKA concert :roftl: :roftl:

 

http://img.photobucket.com/albums/v428/Starrats/misc/ikke4.jpg

 

 

en ik vond deze foto nog:

http://img.photobucket.com/albums/v428/Starrats/misc/ikke1.jpg

 

Ik heb weer geen idee hoe oud ik hier ben :bleh: :bleh:

 

Je had gewoon een hele vooruitziende blik! :biggrin2:

 

Schattig!!!

 

 

Net als Mika: we willen graag anders/ onszelf zijn.

 

Jaaa! Inderdaad!

Mensen schatten mij trouwens ook altijd verkeerd in. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Leg dat eens uit...??

 

Ik zie er heel onschuldig uit (oftewel ik zie eruit alsof ik 13 ben :bleh:) en mensen denken dus ook altijd dat ik heel naïef ben. :naughty:

En meer van dit soort kleine dingen.

Link to comment
Share on other sites

Maarre, zullen we de volgende keer ruilen? Jij hier op het forum blijven, dan ga ik wel :huglove: met Palladium :wub2:

Volgende keer gaan we gewoon samen. Nog beter idee. :naughty:

 

Oh voor mij wordt dat de keer na de volgende keer dan, bedenk ik net. Nou ja, we gaan iig samen! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Maar ondertussen......

 

Dat is eigenlijk wel prima.

 

Jaaa.... ondertussen. (Het is voor mij veel makkelijker om mensen te shockeren (choqueren?), omdat ze t van mij niet verwachten. :das:)

 

Ja, t is inderdaad niet zo erg. En nu ik me er van bewust ben, gebruik ik t ook graag. (Op de middelbare school kon dat nog weleens effect hebben op leraren, vooral omdat ik sowieso al een brave leerling was. :naughty: )

Link to comment
Share on other sites

Jaaa.... ondertussen. (Het is voor mij veel makkelijker om mensen te shockeren (choqueren?), omdat ze t van mij niet verwachten. :das:)

 

Ja, t is inderdaad niet zo erg. En nu ik me er van bewust ben, gebruik ik t ook graag. (Op de middelbare school kon dat nog weleens effect hebben op leraren, vooral omdat ik sowieso al een brave leerling was. :naughty: )

 

Ja, dat is precies zoals ik het ook bedoelde!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy