Jump to content

The Dutch Thread (part 12)


c@rin@

Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben er nog. :biggrin2:

Al zou ik eigenlijk ook naar bed moeten.

 

Hiii! Hoe is het met jou dan? :)

 

Ik zou eigenlijk ook moeten slapen, heb morgen een tentamen..

Maarja, mijn neef is de hele tijd aan het bellen dus ik kan toch niet slapen. (Mijn tante is vanmorgen overleden dus nu is mijn neef een beetje f*cked up en dronken.. Hij vond het een goed idee om ons om 1 uur 's nachts te bellen. Zoals je kunt begrijpen heb ik mijn twijfels over de mate van briljantheid van dat idee).

Link to comment
Share on other sites

Hiii! Hoe is het met jou dan? :)

 

Ik zou eigenlijk ook moeten slapen, heb morgen een tentamen..

Maarja, mijn neef is de hele tijd aan het bellen dus ik kan toch niet slapen. (Mijn tante is vanmorgen overleden dus nu is mijn neef een beetje f*cked up en dronken.. Hij vond het een goed idee om ons om 1 uur 's nachts te bellen. Zoals je kunt begrijpen heb ik mijn twijfels over de mate van briljantheid van dat idee).

 

Met mij is t goed. Heb morgen ook een tentamen. x_x

 

Ah, gecondoleerd!!!

Ik begrijp dat je neef t een goed idee vond, maar de mate van briljantheid valt inderdaad te betwijfelen.

Link to comment
Share on other sites

Met mij is t goed. Heb morgen ook een tentamen. x_x

 

Ah, gecondoleerd!!!

Ik begrijp dat je neef t een goed idee vond, maar de mate van briljantheid valt inderdaad te betwijfelen.

 

Oooh wat voor tentamen heb je?

 

Thanks.

Die neef is altijd al een beetje vaag geweest.. Ik hoop dat hij nu klaar is met bellen!

Link to comment
Share on other sites

Oooh wat voor tentamen heb je?

 

Thanks.

Die neef is altijd al een beetje vaag geweest.. Ik hoop dat hij nu klaar is met bellen!

 

Film geschiedenis. ^^ Jij?

 

Ik hoop t ook voor jullie. Was je tante ziek?

Link to comment
Share on other sites

Film geschiedenis. ^^ Jij?

 

Ik hoop t ook voor jullie. Was je tante ziek?

 

Oh dat lijkt me wel leuk!

Mijn tentamen is niet voor 1 vak, het is een combinatie. Ik moet een hulpverleningsplan maken. (Morgen krijgen we een casus en dan moeten we naar aanleiding daarvan een analyse maken en een hulpverleningsplan opstellen).

 

Nee ze was niet ziek. Ze heeft wel longkanker gehad maar dat was alweer een paar jaar geleden. Ze is in haar slaap overleden (op een betere manier kun je niet gaan toch!?)

Link to comment
Share on other sites

Oh dat lijkt me wel leuk!

Mijn tentamen is niet voor 1 vak, het is een combinatie. Ik moet een hulpverleningsplan maken. (Morgen krijgen we een casus en dan moeten we naar aanleiding daarvan een analyse maken en een hulpverleningsplan opstellen).

 

Nee ze was niet ziek. Ze heeft wel longkanker gehad maar dat was alweer een paar jaar geleden. Ze is in haar slaap overleden (op een betere manier kun je niet gaan toch!?)

 

 

Het vak is ook wel leuk, t is alleen heeeeeel veel. (En dan ook vooral veel details.) Gelukkig is t wel meerkeuze.

Oh, dat klinkt ook wel leuk! Welke opleiding doe je?

 

Dat is inderdaad wel de beste manier om te overlijden.

Link to comment
Share on other sites

Het vak is ook wel leuk, t is alleen heeeeeel veel. (En dan ook vooral veel details.) Gelukkig is t wel meerkeuze.

Oh, dat klinkt ook wel leuk! Welke opleiding doe je?

 

Dat is inderdaad wel de beste manier om te overlijden.

 

Dat is wel klote dan. Ik hoef gelukkig niets te leren.. en mag boeken en aantekeningen meenemen dus ik heb er wel vertrouwen in.

 

Yups. Ze was wel nog jong, 59.

 

Oh dat klinkt verdrietig Diana... Maar idd, in je slaap overlijden is wel een heel mooie dood. Als dan toch je tijd is gekomen...

 

Ach ja dat hoort er ook bij.

Ik ben er niet verdrietig over, volgens mij ben ik een gevoelloos mens. :roftl:

Ik kan het me niet meer herinneren dat er iemand overleed en dat ik er verdrietig om was. Hmm.

Link to comment
Share on other sites

Dat is wel klote dan. Ik hoef gelukkig niets te leren.. en mag boeken en aantekeningen meenemen dus ik heb er wel vertrouwen in.

 

Yups. Ze was wel nog jong, 59.

 

 

 

Ach ja dat hoort er ook bij.

Ik ben er niet verdrietig over, volgens mij ben ik een gevoelloos mens. :roftl:

Ik kan het me niet meer herinneren dat er iemand overleed en dat ik er verdrietig om was. Hmm.

 

59?! :shocked: Das niet echt oud nee. M'n moeder is 54...

 

Ik heb dat ook een beetje. Ik huil eigenlijk ook nooit als er iemand doodgaat. :blink:

Link to comment
Share on other sites

59?! :shocked: Das niet echt oud nee. M'n moeder is 54...

 

Ik heb dat ook een beetje. Ik huil eigenlijk ook nooit als er iemand doodgaat. :blink:

 

Ja mijn vader is 56 en het is zijn zus.. dus hij zal ook wel zoiets hebben van "WTF!"

Oh well.

 

En ik huil ook nooit als iemand dood gaat, ik huil sowieso nooit.

Ook dat kan ik me niet meer herinneren! De laatste keer dat ik gehuild heb.

Link to comment
Share on other sites

Ja mijn vader is 56 en het is zijn zus.. dus hij zal ook wel zoiets hebben van "WTF!"

Oh well.

 

En ik huil ook nooit als iemand dood gaat, ik huil sowieso nooit.

Ook dat kan ik me niet meer herinneren! De laatste keer dat ik gehuild heb.

 

Whoa, idd ja.

Ik heb echt een paar jaar lang niet gehuild, en nu doe ik t weer vaker. (Maar ik huil eigenlijk altijd alleen als ik alleen ben. Toen ik klein was wilde ik ook al niet huilen waar anderen bij waren. :biggrin2:)

Link to comment
Share on other sites

Whoa, idd ja.

Ik heb echt een paar jaar lang niet gehuild, en nu doe ik t weer vaker. (Maar ik huil eigenlijk altijd alleen als ik alleen ben. Toen ik klein was wilde ik ook al niet huilen waar anderen bij waren. :biggrin2:)

 

Ja begrijpelijk! Wanneer je huilt in het openbaar ben je meteen zo kwetsbaar.. vind ik.

 

Maar goed, ik ga toch maar eens mijn bedje opzoeken, de wekker gaat alweer om 7 uur.

Truste!! xxx

Link to comment
Share on other sites

Ja begrijpelijk! Wanneer je huilt in het openbaar ben je meteen zo kwetsbaar.. vind ik.

 

Maar goed, ik ga toch maar eens mijn bedje opzoeken, de wekker gaat alweer om 7 uur.

Truste!! xxx

 

Vind ik ook.

 

Ik was ook net van plan naar bed te gaan. Anders wordt t morgen helemáál nix meer. :bleh:

 

Truste!

Link to comment
Share on other sites

Ben ik even een paar dagen weg, is er een deel 12 met al over de 100 pagina's. :roftl: :roftl:

 

Geen wonder dat ik het niet meer kan bijhouden.

 

Nou ja, ik heb lol gehad met Palladium. :bleh:

 

He!! Ik vond t echt jammer dat we zo snel weg moesten bij Palladium, als ze nog ns n keer in NL spelen dan ga ik zeker het hele optreden bekijken :wink2: Vond het iig heel leuk om jou en Kata even te zien!

 

Check m'n myspace om te zien hoe ons avontuur met de Stone Gods is afgelopen :naughty: (afterpartyyyy)

Link to comment
Share on other sites

He!! Ik vond t echt jammer dat we zo snel weg moesten bij Palladium, als ze nog ns n keer in NL spelen dan ga ik zeker het hele optreden bekijken :wink2: Vond het iig heel leuk om jou en Kata even te zien!

 

Check m'n myspace om te zien hoe ons avontuur met de Stone Gods is afgelopen :naughty: (afterpartyyyy)

Was ook erg leuk om jou weer eens te zien! Hihi, jullie een afterparty met de Stone Gods, wij met Palladium... :naughty:

 

Ik kan je foto's niet bekijken, elke keer krijg ik 'De webpagina kan niet worden weergegeven' als ik op 'pics' klik. Maar dat is een fout in mijn MySpace, ik kan ook geen links openen vanuit mijn mail, dan krijg ik dezelfde melding. Ik probeer het straks nog een keer.

 

En ik heb geen foto's van ons met Palladium. Mijn camera was hartstikke leeg vlak voor het laatste nummer. Moet echt een nieuwe, deze begint brak te worden.

 

 

[Edit] MySpace werkt wel onder Firefox, heb je foto's gezien, hartstikke leuk man! Eurosonic was echt hartstikke internationaal, niet alleen qua bandjes, ook qua bezoekers! :original:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy