Jump to content

The Dutch Thread (part 12)


c@rin@

Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Aha, zoals PCR's en HPLC? Of worden die niet gebruikt in biomedische analyses?

 

Jeps. HPLC toch. PCR natuurlijk ook wel maar dat is een ander vak, dat heb ik vorig jaar al gedaan :bleh:

 

Dit vak gaat vooral over dunnelaagchromatografie, gelfiltratie, HPLC en GC (gaschromatografie).

Link to comment
Share on other sites

Jeps. HPLC toch. PCR natuurlijk ook wel maar dat is een ander vak, dat heb ik vorig jaar al gedaan :bleh:

 

Dit vak gaat vooral over dunnelaagchromatografie, gelfiltratie, HPLC en GC (gaschromatografie).

 

 

Ok. PCR is natuurlijk niet echt meer chemie he... Dan kom je weer in de genetica terecht.

 

Klinkt op zich wel interessant.

Link to comment
Share on other sites

Ok. PCR is natuurlijk niet echt meer chemie he... Dan kom je weer in de genetica terecht.

 

Klinkt op zich wel interessant.

 

Ja inderdaad, maar het wordt ook gebruikt in de klinische wereld hoor .. en meer en meer tegenwoordig..

 

Nah, het is eigenlijk niet zo echt mijn ding.. Vind hematologie & vooral microbiologie veel interessanter. Scheikunde is niet mijn afdeling :roftl:

Link to comment
Share on other sites

IDD :bleh:

ik snap niets van nederlands en ik snap dus al helemaal niets van afkortingen!

 

Ik kan je de afkortingen wel gaan zeggen, maar dat ga ik je besparen.. Is echt niet interessant :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik kan je de afkortingen wel gaan zeggen, maar dat ga ik je besparen.. Is echt niet interessant :roftl:

 

Haha, daar gaat het niet veel duidelijker van worden ben ik bang :wink2:

 

Scheikunde vind ik wel leuk, maar dan wel in toepassing... Theorie vind 'k vreselijk... Hematologie lijkt me ook leuk, microbiologie doet me aan celbiologie denken, en dat ligt me niet zo...

Link to comment
Share on other sites

Haha, daar gaat het niet veel duidelijker van worden ben ik bang :wink2:

 

Scheikunde vind ik wel leuk, maar dan wel in toepassing... Theorie vind 'k vreselijk... Hematologie lijkt me ook leuk, microbiologie doet me aan celbiologie denken, en dat ligt me niet zo...

 

Microbiologie is beestjes :bleh: Bacteriën opsporen en identificeren :wink2:

 

ja. :biggrin2:

 

 

maar.. ik ga douchen! :shocked:

ik moet elke dag douchen grr! :mad3: brb!

 

Douche ze! :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Sowieso lijkt die studie wat jij doet me wel leuk :original:

 

Is ook .. Sommige delen zijn leuker dan anderen (alles waar chemie achter staat gaat erg slecht bij mij :naughty:) maar dat hou je toch altijd veronderstel ik ..

 

Maar ik zal toch blij zijn als de examens achter de rug zijn en ik hoop dat het dan wat meevalt qua resultaten.. want ik ben het echt wel kotsbeu eigenlijk :thumbdown::boxed:

Link to comment
Share on other sites

Is ook .. Sommige delen zijn leuker dan anderen (alles waar chemie achter staat gaat erg slecht bij mij :naughty:) maar dat hou je toch altijd veronderstel ik ..

 

Maar ik zal toch blij zijn als de examens achter de rug zijn en ik hoop dat het dan wat meevalt qua resultaten.. want ik ben het echt wel kotsbeu eigenlijk :thumbdown::boxed:

 

Ja, dat snap ik... Ik vind mijn studie ook erg leuk, maar ben nu ongeveer aan het eind, en zal blij zijn als 'k klaar ben... Begin er een beetje genoeg van te krijgen...

Link to comment
Share on other sites

Ja, dat snap ik... Ik vind mijn studie ook erg leuk, maar ben nu ongeveer aan het eind, en zal blij zijn als 'k klaar ben... Begin er een beetje genoeg van te krijgen...

 

Hmmja, ik heb er al lang genoeg van.. maar een mens moet iets met z'n leven hé?

En aangezien ik niet het talent van Mika heb ... :roftl:

Link to comment
Share on other sites

jaaaa! :das:

als ik niet snel douche dan voel ik me zo verloren :bleh:

want dan mis ik mfc!

 

Stakker :roftl:

 

Hmmja, ik heb er al lang genoeg van.. maar een mens moet iets met z'n leven hé?

En aangezien ik niet het talent van Mika heb ... :roftl:

 

Stakker :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy