Jump to content

The Dutch Thread (part 12)


c@rin@

Recommended Posts

Gefeliciteerd!! :punk:

 

Jahoor, met jou?

 

Dank! ^^

 

Mooi. Ja, met mij ook. Zeker omdat ik nu de komende 2 weken vrij ben. :punk:

En na de toets (de ze heel fijn van 4 tot 6 gepland hadden) ben ik nog gezellig met 2 vriendinnen wat gaan eten en daarna nog ff naar een Irish pub geweest. :biggrin2:

Beetje vreemd was wel dat we (in een klein Italiaans restaurant in Amsterdam) een jongen tegenkwamen die we kennen van de middelbare school (in Deventer). x_x Nederland is toch maar een klein landje. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank! ^^

 

Mooi. Ja, met mij ook. Zeker omdat ik nu de komende 2 weken vrij ben. :punk:

En na de toets (de ze heel fijn van 4 tot 6 gepland hadden) ben ik nog gezellig met 2 vriendinnen wat gaan eten en daarna nog ff naar een Irish pub geweest. :biggrin2:

Beetje vreemd was wel dat we (in een klein Italiaans restaurant in Amsterdam) een jongen tegenkwamen die we kennen van de middelbare school (in Deventer). x_x Nederland is toch maar een klein landje. :bleh:

 

Oeh, lekker hoor, 2 weken vrij!! En dat is ook wel erg toevallig, klein wereldje toch...

Link to comment
Share on other sites

Oeh, lekker hoor, 2 weken vrij!! En dat is ook wel erg toevallig, klein wereldje toch...

 

Ja, hopeloos. Ik kwam laatst ook de zoon van een leraar van de middelbare school in de trein tegen. x_x

(En nee, ik wist van tevoren niet dat t een zoon van een leraar was. :bleh: ) Hij sprak me aan (onze trein was uitgevallen) en uiteindelijk bleek dus dat we op dezelfde school hadden gezeten. Zegt ie ineens: 'ja, m'n vader werkt daar trouwens ook...' (Ja, dat was dus mijn geschiedenis leraar uit de 6e. :roftl: )

Super klein wereldje dus. ^^

Link to comment
Share on other sites

Hoi Dutchies!

Nielo, jij had toch gisteren al een jeugdfoto geplaatst? Heb je die ook al aan Robertina (zie HOME) gemaild? (Ben gewoon nieuwsgierig,hoor...)

 

Hoi.^^

 

Ja, die heb ik gemaild. :biggrin2:

 

Alles goed trouwens?

Link to comment
Share on other sites

Eigenlijk wel, dank je. En met jou? 5,5 is een voldoende?

 

Mooi. :)

 

Met mij alles prima. Ja, een 5,5 is een voldoende. En ik had een 5 nodig om nog voldoende te staan in totaal, dus dat is mooi. (Nou ja, een 5,5 is niet een heel mooi cijfer, maar het is in ieder geval voldoende. :biggrin2:)

Link to comment
Share on other sites

Mooi. :)

 

Met mij alles prima. Ja, een 5,5 is een voldoende. En ik had een 5 nodig om nog voldoende te staan in totaal, dus dat is mooi. (Nou ja, een 5,5 is niet een heel mooi cijfer, maar het is in ieder geval voldoende. :biggrin2:)

 

Netjes, hoor.

Ik ga nu echt slapen, moet 's ochtends om zes uur op:thumbdown: :bleh:

Welterusten en tot gauw:punk:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy