Jump to content

The Dutch Thread (part 12)


c@rin@

Recommended Posts

Daar gaat het niet om, het gaat er om hoelang per dag!:naughty:

 

Weet ik niet, dat ligt eraan wat ik allemaal te doen heb die dag en/of als er wat op tv is of niet...

 

^^

Is het bij jou ook zo slecht weer? T is hier echt hopeloos! :thumbdown:

 

Vreselijk :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou hoef ik gelukkig niet meer weg, maar heb vanochtend wel al de regen getrotseerd om boodschappen te doen. :wink2:

 

Stoer van je! :bleh:

Ben ook blij dat ik nergens meer naartoe moet, ik waai gewoon weg als ik buiten kom op het verkeerde moment :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Hee Dutchies! Er staat inderdaad een behoorlijk stevige wind. En ik moet er wel door:thumbdown: :bleh:

Ik zie in het dorp ook al behoorlijk wat omgewaaide dingen: grote plantenbakken, reclameborden, fietsen enzo. En dan dit: kom ik vanmiddag thuis ligt er een (grote) dooie duif in onze tuin. Mooi beest dat wel. Het lijkt wel of het te pletter is geslagen tegen een van onze bomen, hij heeft namelijk wat van dat bomengroen op zijn buik. Ach, zielig he?

Link to comment
Share on other sites

Stoer van je! :bleh:

Ben ook blij dat ik nergens meer naartoe moet, ik waai gewoon weg als ik buiten kom op het verkeerde moment :blush-anim-cl:

 

Hier is het ook zo vreselijk:thumbdown:

 

Hee Dutchies! Er staat inderdaad een behoorlijk stevige wind. En ik moet er wel door:thumbdown: :bleh:

Ik zie in het dorp ook al behoorlijk wat omgewaaide dingen: grote plantenbakken, reclameborden, fietsen enzo. En dan dit: kom ik vanmiddag thuis ligt er een (grote) dooie duif in onze tuin. Mooi beest dat wel. Het lijkt wel of het te pletter is geslagen tegen een van onze bomen, hij heeft namelijk wat van dat bomengroen op zijn buik. Ach, zielig he?

 

Mijn paraplu vond de wind inderdaad ook niet zo fijn. :wink2:

 

Ah, wat zielig!!!

Link to comment
Share on other sites

Hee Dutchies! Er staat inderdaad een behoorlijk stevige wind. En ik moet er wel door:thumbdown: :bleh:

Ik zie in het dorp ook al behoorlijk wat omgewaaide dingen: grote plantenbakken, reclameborden, fietsen enzo. En dan dit: kom ik vanmiddag thuis ligt er een (grote) dooie duif in onze tuin. Mooi beest dat wel. Het lijkt wel of het te pletter is geslagen tegen een van onze bomen, hij heeft namelijk wat van dat bomengroen op zijn buik. Ach, zielig he?

 

Heel zielig. Bij ons liepen er een keer zo een paar merels naar binnen.Ze zaten in het berghok. Dus mn moeder ging de was doen en toen hoorden we ineens gepiep:naughty: Met die wind....zo erg is het hier gelukkig nog niet

Link to comment
Share on other sites

BRRRR ill202.gif

Wat is het koud

 

Ben net terug uit zoetermeer wat een rot connectie zeg dat openbaar vervoer :thumbdown: moest heen en terug een half uur lopen door de regen en wind en toen ik net thuis kwam waaide ik bijna om :blink: en zo licht ben ik niet:bleh:

Link to comment
Share on other sites

BRRRR ill202.gif

Wat is het koud

 

Ben net terug uit zoetermeer wat een rot connectie zeg dat openbaar vervoer :thumbdown: moest heen en terug een half uur lopen door de regen en wind en toen ik net thuis kwam waaide ik bijna om :blink: en zo licht ben ik niet:bleh:

 

Koud vind ik het niet (hier toch niet) maar inderdaad.. dat rotweer :boxed:

 

Hoe was je sollicitatie?

Link to comment
Share on other sites

BRRRR ill202.gif

Wat is het koud

 

Ben net terug uit zoetermeer wat een rot connectie zeg dat openbaar vervoer :thumbdown: moest heen en terug een half uur lopen door de regen en wind en toen ik net thuis kwam waaide ik bijna om :blink: en zo licht ben ik niet:bleh:

 

Openbaar vervoer is niet altijd even vriendelijk voor de reizigers... (Don't get me started... :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Helleuw!!

 

Bienie, hoe ging je examen?

 

Ik ben nog wat moed aan het verzamelen om dadelijk paardlief aan het werk te zetten... Brrr, wat een beestenweer zeg!! :blink:

 

Haai :biggrin2:

 

Slecht? :blink:

 

Jij liever dan ik ... :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Koud vind ik het niet (hier toch niet) maar inderdaad.. dat rotweer :boxed:

 

Hoe was je sollicitatie?

Als je een uur door de regen en wind moet lopen is het wel koud :wink2: toen ik thuis kwam wat her koude water warm vergeleken met mijn ijspegel handjes :naughty:

 

Ik weet niet hoe de sollicitatie was:blink: heb er eigenlijk een slecht gevoel over:boxed:

 

Openbaar vervoer is niet altijd even vriendelijk voor de reizigers... (Don't get me started... :bleh:)

 

:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Wat voor examen had je?

 

Analytische Chemie

 

Als je een uur door de regen en wind moet lopen is het wel koud :wink2: toen ik thuis kwam wat her koude water warm vergeleken met mijn ijspegel handjes :naughty:

 

Ik weet niet hoe de sollicitatie was:blink: heb er eigenlijk een slecht gevoel over:boxed:

 

Jammer .. maar misschien viel het toch wel mee?

Link to comment
Share on other sites

Slecht? :blink:

 

das balen... :boxed: hopelijk valt het mee!

 

Ik weet niet hoe de sollicitatie was:blink: heb er eigenlijk een slecht gevoel over:boxed:

 

Ook niet zo super dus... Heb je enig idee wanneer je er bericht van krijgt? Waarop heb je gesolliciteerd?

Link to comment
Share on other sites

das balen... :boxed: hopelijk valt het mee!

 

Dat hoop ik ook, maar ik vrees ervoor...

 

Ik ben weer weg... Ga me toch maar naar buiten wagen :blink:

 

Succes :wink2: En veel plezier :bleh:

Link to comment
Share on other sites

bonjour! :biggrin2:

 

ben nog op school, fiets straks gelijk mee met meisje dat de post rondbrengt...ze heeft thuis pakketje voor mij liggen!

 

mika poster:mf_lustslow:

 

Waah! Ik heb nu 3 Mikaposters geloof ik en een hoop plaatjes uit tijdschriften (oke iets van maar 10 maarja:naughty: ) en ik moet nog uitvinden waar die allemaal komen, ik heb niet zo superveel ruimte in mn kamer. Ik slaap op zolder en er komt er al een op de deur. Boven mn bed kan niet, daarvoor is het te klein:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Waah! Ik heb nu 3 Mikaposters geloof ik en een hoop plaatjes uit tijdschriften (oke iets van maar 10 maarja:naughty: ) en ik moet nog uitvinden waar die allemaal komen, ik heb niet zo superveel ruimte in mn kamer. Ik slaap op zolder en er komt er al een op de deur. Boven mn bed kan niet, daarvoor is het te klein:thumbdown:

 

En ik dacht dat ik veel te weinig plaats had :naughty:

Je kan ook nergens een prikbord ophangen? Dan kan je daar vanalles op kwijt... Is een handig ding :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Klinkt moeilijk! :blink:

Ik hoop voor je dat t meevalt!!!

 

Hmmja, het is niet meteen mijn vak .. en ik heb nog 2 examens met dezelfde naam :boxed: Hopelijk gaan die beter :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy