Jump to content

The Dutch Thread (part 12)


c@rin@

Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Waah! Ik heb nu 3 Mikaposters geloof ik en een hoop plaatjes uit tijdschriften (oke iets van maar 10 maarja:naughty: ) en ik moet nog uitvinden waar die allemaal komen, ik heb niet zo superveel ruimte in mn kamer. Ik slaap op zolder en er komt er al een op de deur. Boven mn bed kan niet, daarvoor is het te klein:thumbdown:

 

ik heb 2 posters ingelijst, 1 boven mijn bed en een boven m'n bureau...voor de laatste, tevens de grootste zoek ik nog een lijst.

 

voor alle plaatjes en kleine posters heb ik een boek, want ik vind t sund alles op te plakken en als ik straks ergens anders ga wonen kan ik dat amml niet meenemen omdat het vast zit:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, het is niet meteen mijn vak .. en ik heb nog 2 examens met dezelfde naam :boxed: Hopelijk gaan die beter :wink2:

 

Dat hoop ik ook voor je! Kunnen ze geen andere namen verzinnen ofzo? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, het is niet meteen mijn vak .. en ik heb nog 2 examens met dezelfde naam :boxed: Hopelijk gaan die beter :wink2:

 

ik heb vandaag cijfer teruggehad voor ex, economie...een 4.2:blink: ik denk dat ik ga herkansen....maar ik moet hierna nog een jaar en je mag ieder vak maar 1x herkansen....

 

dus stel, ik haal volgende jaar een 2 mag ik 'm niet overmaken...:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Nee, dat hoort niet. Ben erg stout geweest. Maar ik ga mijn leven beteren. Ik ga hier vaker komen.

 

Wel oke.

En met jou?

 

Super :wink2:

 

Bwa, we zijn er nog en het leven gaat gewoon z'n gangetje hé ...

 

ik heb 2 posters ingelijst, 1 boven mijn bed en een boven m'n bureau...voor de laatste, tevens de grootste zoek ik nog een lijst.

 

voor alle plaatjes en kleine posters heb ik een boek, want ik vind t sund alles op te plakken en als ik straks ergens anders ga wonen kan ik dat amml niet meenemen omdat het vast zit

 

Ik heb .. pff, teveel om uit te leggen :bleh:

Het is allemaal niet zo speciaal :wink2: Heb vooral foto's en maar 1 poster...

 

Dat hoop ik ook voor je! Kunnen ze geen andere namen verzinnen ofzo? :bleh:

 

Dat zou misschien wel een oplossing zijn ja :naughty:

 

ik heb vandaag cijfer teruggehad voor ex, economie...een 4.2:blink: ik denk dat ik ga herkansen....maar ik moet hierna nog een jaar en je mag ieder vak maar 1x herkansen....

 

dus stel, ik haal volgende jaar een 2 mag ik 'm niet overmaken...:thumbdown:

 

Oei, balen ..

Ik snap niks van heel dat systeem.. wat gebeurt er dan als je dan volgend jaar die 2 haalt? Hoe gaat dat dan verder?

Link to comment
Share on other sites

ik heb vandaag cijfer teruggehad voor ex, economie...een 4.2:blink: ik denk dat ik ga herkansen....maar ik moet hierna nog een jaar en je mag ieder vak maar 1x herkansen....

 

dus stel, ik haal volgende jaar een 2 mag ik 'm niet overmaken...:thumbdown:

 

:boxed: Das een gemene regeling!

Link to comment
Share on other sites

 

Oei, balen ..

Ik snap niks van heel dat systeem.. wat gebeurt er dan als je dan volgend jaar die 2 haalt? Hoe gaat dat dan verder?

 

dan blijft die 2 gewoon staan...:blink: dus ik moet nu kiezen..óf ik herkans die toets met de kans dat ik bijv een 7 haal...(haal ik lager telt het gemiddelde:wink2: ) maar als ik dan volgend jaar een 2 haal mag ik die niet meer herkansen...haal ik volgend jaar alleen maar 8'en dan is het slim geweest deze te herkansen...haal ik alleen maar 2'en...is t niet zo slim geweest deze te herkansen...

 

I u know what I mean:cool:

Link to comment
Share on other sites

Ik kan me de Dutch thread part 1 nog herinneren:naughty: Of was het part 2 dat ik er kwam?:blink: Een van de 2 iig. Eerst ging het nog zo langzaam en nu...:naughty:

 

Worden we een beetje nostalgisch? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik kan me de Dutch thread part 1 nog herinneren:naughty: Of was het part 2 dat ik er kwam?:blink: Een van de 2 iig. Eerst ging het nog zo langzaam en nu...:naughty:

 

Toen ik erbij kwam was 4 net gestart :naughty::roftl:

 

dan blijft die 2 gewoon staan... dus ik moet nu kiezen..óf ik herkans die toets met de kans dat ik bijv een 7 haal...(haal ik lager telt het gemiddelde ) maar als ik dan volgend jaar een 2 haal mag ik die niet meer herkansen...haal ik volgend jaar alleen maar 8'en dan is het slim geweest deze te herkansen...haal ik alleen maar 2'en...is t niet zo slim geweest deze te herkansen...

 

I u know what I mean:cool:

 

Uhm.. neen.. ik snap er niks van .. Sorry :bleh:

Maar maakt verder niet uit hoor..

Link to comment
Share on other sites

dan blijft die 2 gewoon staan...:blink: dus ik moet nu kiezen..óf ik herkans die toets met de kans dat ik bijv een 7 haal...(haal ik lager telt het gemiddelde:wink2: ) maar als ik dan volgend jaar een 2 haal mag ik die niet meer herkansen...haal ik volgend jaar alleen maar 8'en dan is het slim geweest deze te herkansen...haal ik alleen maar 2'en...is t niet zo slim geweest deze te herkansen...

 

I u know what I mean:cool:

 

Ja, dan sta je voor een moeilijke keuze:boxed:

Link to comment
Share on other sites

:boxed: Das een gemene regeling!

 

 

Idd, echt lullig...sommige scholen geven mensen bijv 6 herkansingen en mogen ze die gebruik waar en wanneer ze willen...wij mogen 1 herkansing per vak, en maar 1 toets herkansen per periode...:blink:

 

Toen ik erbij kwam was 4 net gestart :naughty::roftl:

 

 

 

Uhm.. neen.. ik snap er niks van .. Sorry :bleh:

Maar maakt verder niet uit hoor..

 

haha oke, kortgezegd ik mag economie herkansen, maar als ik het nu doe en ik haal voor een andere toets een lager cijfer blijft dat cijfer gewoon staan omdat ik deze toets (4.2) al heb herkanst...

 

 

Ja, dan sta je voor een moeilijke keuze:boxed:

 

Inderdaad, ik ga ook even thuis bespreken wat ik het beste kan doen, stel dat m'n examenjaar heel moeilijk is kan ik deze herkansing beter bewaren:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Hiii!!

 

Heb je weer ergens anders gesolliciteerd Starrats?

Heb je nog niets gehoord van AH?

 

Ja bij de Intratuin in Pijnacker, alleen moest ik naar de Intratuin in Zoetermeer voor een gesprek :blink: en dat was niet zo prettig ill202.gif

en nee nog niks gehoord van de AH :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ja bij de Intratuin in Pijnacker, alleen moest ik naar de Intratuin in Zoetermeer voor een gesprek :blink: en dat was niet zo prettig ill202.gif

en nee nog niks gehoord van de AH :boxed:

 

Hoezo was dat niet zo prettig? Waren ze onaardig?

Link to comment
Share on other sites

Idd, echt lullig...sommige scholen geven mensen bij 6 herkansingen en mogen ze die gebruik waar en wanneer ze willen...wij mogen 1 herkansing per vak, en maar 1 toets herkansen per periode...:blink:

 

Wij hadden in de 4e in het totaal 5 herkansingen, in de 5e 4 en de 6e 3...

Je mocht dan 1 voldoende herkansen. In het 1e halfjaar mocht je de helft gebruiken, en het 2e halfjaar de andere helft. (Je mocht ze dus niet bewaren uit de 1e helft, ook al had je ze niet nodig. :thumbdown:) Maar jullie regeling klinkt nog strenger.

Link to comment
Share on other sites

haha oke, kortgezegd ik mag economie herkansen, maar als ik het nu doe en ik haal voor een andere toets een lager cijfer blijft dat cijfer gewoon staan omdat ik deze toets (4.2) al heb herkanst...

 

Ok, dat snap ik wel .. maar hoe zit dat dan naar je diploma toe bv.?

(het lijkt me logisch dat je voor een diploma op alles moet geslaagd zijn, en als dan dat cijfer gewoon blijft staan...)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy