Jump to content

The Dutch Thread (part 12)


c@rin@

Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oh dat is klote inderdaad! Waarom moest het eigenlijk per se in Zoetermeer zijn dan?

 

Nou intratuin zoetermeer en pijnacker zijn van dezelfde eigenaar, en de afdeling personeelszaken zit dus in zoetermeer :bleh: en daarom moest ik daar heen:blink:

Link to comment
Share on other sites

Gelukkig maar. :original:

Dat weer hier ook altijd... :thumbdown:

 

Nog wat leuks gedaan dan? Al kan ik me indenken dat school niet echt leuk is ofzo:naughty:

 

 

Ja.. ik word gek van dat graf weer. :blink::naughty:

Nou.. een wiskunde repetitie gemaakt en duits so. Allebei ging... vervelend :roftl:

En daarna lekker lang opschool voor profiel proeflessen en voorlichting over profielen.. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ja.. ik word gek van dat graf weer. :blink::naughty:

Nou.. een wiskunde repetitie gemaakt en duits so. Allebei ging... vervelend :roftl:

En daarna lekker lang opschool voor profiel proeflessen en voorlichting over profielen.. :bleh:

 

Bleeh. Wiskunde. Dat kan ik echt niet. Mijn hoogste cijfer voor wiskunde dit jaar: een 5:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Wiskunde is ook nooit mijn sterkste kant geweest. :naughty:

Ik ben zo blij dat ik dat niet meer heb! :biggrin2:

 

Bleeh. Wiskunde. Dat kan ik echt niet. Mijn hoogste cijfer voor wiskunde dit jaar: een 5:naughty:

 

Bij mij ook niet. Ik haal er wel goede cijfers voor als ik mijn best doe.. :bleh:

Maarja.. Ik ga natuur en gezondheid kiezen, dus ik zal me best moeten doen.:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Bij mij ook niet. Ik haal er wel goede cijfers voor als ik mijn best doe.. :bleh:

Maarja.. Ik ga natuur en gezondheid kiezen, dus ik zal me best moeten doen.:naughty:

 

Lol, ja dat zal wel moeten dan. :naughty:

Ik heb gewoon Cultuur & Maatschappij gedaan. :bleh:

 

ja hooor :bleh:

metj ou?

 

Mooi. ^^

Ja, met mij ook. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy