Jump to content

The Dutch Thread (part 12)


c@rin@

Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Klinkt goed!

 

Ik word steeds nieuwsgieriger, en vraag het nu maar gewoon... Me-Mi-Ka, waarom is Mika jouw kreeft?

 

Jep! Nou.. het is wel zwaar :roftl:

60 KM lopen over de veluwe.. :naughty:

 

Dat zal ik je uitleggen.. :roftl:

Bij de sitcom Friends.. heeft Phoebe het over een gegeven moment dat Rachel de 'kreeft' van Ross is... Omdat kreeften voor het leven samen gaan :naughty:

 

 

WINTERKAAAAMP!

vet

 

:mf_rosetinted: I feel goood... :mf_rosetinted::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Jep! Nou.. het is wel zwaar :roftl:

60 KM lopen over de veluwe.. :naughty:

 

Dat zal ik je uitleggen.. :roftl:

Bij de sitcom Friends.. heeft Phoebe het over een gegeven moment dat Rachel de 'kreeft' van Ross is... Omdat kreeften voor het leven samen gaan :naughty:

 

Sterkte dan maar? :naughty:

 

Ok, thnx voor je uitleg... Maakt een hoop duidelijk... Vroeg me al af of je hem levend wilde koken en daarna opeten :roftl:

 

Ik ben weer even weg, tot laters! :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Super Carina! Nu weet ik dat ook weer.. :naughty::roftl:

 

Maar ik ben er weer vandoor, zou nog wat moeten studeren vandaag en ik denk dat ik dat nu maar eens ga doen.. want vanavond ga ik daar echt geen zin in hebben :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Sterkte dan maar? :naughty:

 

Ok, thnx voor je uitleg... Maakt een hoop duidelijk... Vroeg me al af of je hem levend wilde koken en daarna opeten :roftl:

 

Ik ben weer even weg, tot laters! :wub2:

 

Thanks

 

:shocked:

Mika levend koken en opeten?

Ik ben vegetarisch!:blink::roftl: :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Maar ik ben er weer vandoor, zou nog wat moeten studeren vandaag en ik denk dat ik dat nu maar eens ga doen.. want vanavond ga ik daar echt geen zin in hebben :bleh:

 

Okay! Daag! :huglove:

 

Mika is al hot genoeg van zichzelf...:naughty::wub2:

 

Yeaahhhh :wub2:

:naughty:

Link to comment
Share on other sites

@ me me mika: jaaaa

i feeeel good

 

 

MAAAR WOW! een seconde weg en er is weer een pging volgeluld! :shocked:

 

tutututututu :fisch::roftl:

 

Als het zo doorgaat wil ik niet weten waar we het vanavond over hebben..

 

(Sjonge, jonge: het is nog geen half vier en het niveau is hier al behoorlijk gedaald...(jaja: ik weet dat dat voornamelijk mijn eigen schuld is ))

 

Ik hou wel van niveau dalingen.. :roftl:

Maarja.. ik ben nu even winkelen met mijn mamaaa. :punk:

Doegies :mf_rosetinted::flowers2:

Link to comment
Share on other sites

lalalaa.

 

mn mama was zeeeeer vrijgevig vandaag:bleh: we hebben in Woman's Secret om 110euro pyjama's en lingerie gekocht:roftl:

 

wow ja ze is wel heel vrijgevig! :shocked:

110 euro in een keer gespendeerd in een winkel! mazzelaar! :tears:

Link to comment
Share on other sites

niet normaaal!!:shocked::naughty:

we gingen gewoon 2 pyjama's ruilen omdat ze te klein waren en we komen met 2 volle zakken buiten:roftl:

 

en hoe was jou dag?:mf_rosetinted::roftl:

 

wmaahhahhahahha! :lmfao:

dan heb je wel mazzel!

mijn dag was goed hoor! die van jou? (ik weet het al half, maar ik vraag het toch)

Link to comment
Share on other sites

wmaahhahhahahha! :lmfao:

dan heb je wel mazzel!

mijn dag was goed hoor! die van jou? (ik weet het al half, maar ik vraag het toch)

 

bwaaa eigenlijk was het saai.. eerst hadden we chemie van n leerkracht zonder gezag (best wel gezellig eigenlijk) en dan moest ik nablijven om een toets in te halen en straks moet ik nog een verhandeling over de islam maken:thumbdown: maar mn mazzel van daaarjuist maakte veel goed:punk:

Link to comment
Share on other sites

bwaaa eigenlijk was het saai.. eerst hadden we chemie van n leerkracht zonder gezag (best wel gezellig eigenlijk) en dan moest ik nablijven om een toets in te halen en straks moet ik nog een verhandeling over de islam maken:thumbdown: maar mn mazzel van daaarjuist maakte veel goed:punk:

 

chemie.".. :lmfao:

verhandeling over islam? :lmao: ik weet niet wat het in houdt maar toetsen die je in moet halen en zo zijn nooit leuk..

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy