Jump to content

The Dutch Thread (part 12)


c@rin@

Recommended Posts

Ik heb maandag microbiologie en woensdag analytische chemie en de week daarna donderdag nogmaals analytische chemie (jaja, ik hou van dat vak :mf_rosetinted::boxed: ). En dan gelukkig een weekje vakantie :original:

 

Juist ja. Geen idee waar je het over hebt maar het klinkt leuk:mf_rosetinted:

 

 

 

 

 

 

WTF zin dat voor vakken?:boxed:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Juist ja. Geen idee waar je het over hebt maar het klinkt leuk:mf_rosetinted:

 

 

 

 

 

 

WTF zin dat voor vakken?:boxed:

 

Je mag het hebben hoor :roftl:

 

 

 

 

Tja, dat vraag ik me af en toe ook af :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Juist ja. Geen idee waar je het over hebt maar het klinkt leuk:mf_rosetinted:

 

 

 

 

 

 

WTF zin dat voor vakken?:boxed:

 

wetenschappelijke vakken:mf_rosetinted:

 

(da haat ik, kan er nix aan doen, maar ik vind het gwn saai :naughty:)

Link to comment
Share on other sites

Aardrijkskunde:mf_rosetinted: Waar ik supergoed in ben dus:naughty:

 

Ik zal je in gedachten steunen :naughty:

 

 

 

 

 

 

 

 

(mij lukt het altijd om te slagen op dat vak zonder dat ik fatsoenlijk leer, vraag me niet hoe ik het doe :blink: )

Link to comment
Share on other sites

(mij lukt het altijd om te slagen op dat vak zonder dat ik fatsoenlijk leer, vraag me niet hoe ik het doe :blink: )

 

Waar is de tijd dat mij dat bij bijna alle vakken lukte ... :naughty:

(die tijd is al even voorbij.. :boxed::roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Ik zal je in gedachten steunen :naughty:

 

 

 

 

 

 

 

 

(mij lukt het altijd om te slagen op dat vak zonder dat ik fatsoenlijk leer, vraag me niet hoe ik het doe :blink: )

 

Mij lukt dat nooit! Hoe goed ik ook leer enzo. Anderenkijken het een keer door en halen een 9. Ik moet het 3192832347x doorkijken, een samenvatting maken, alle dikgedrukte woorden leren, en dan haal ik een mager 6je:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Waar is de tijd dat mij dat bij bijna alle vakken lukte ... :naughty:

(die tijd is al even voorbij.. :boxed::roftl:)

 

Ik heb zo'n gevoel dat dat bij mij volgend jaar ook voorbij is :naughty: (bij aardrijkskunde dan toch, bij frans is die tijd allang voorbij :bleh:)

 

Mij lukt dat nooit! Hoe goed ik ook leer enzo. Anderenkijken het een keer door en halen een 9. Ik moet het 3192832347x doorkijken, een samenvatting maken, alle dikgedrukte woorden leren, en dan haal ik een mager 6je:boxed:

 

sommige zijn sterker in leren dan anderen, maar die anderen zijn dan meestal sterker in iets anders, zoals creativiteit (en dat kan je nie leren :wink2: )

 

en die een 9 halen zonder het fatsoenlijk te bekijken, krijgen later problemen omdat ze dan echt moeten leren en nie wete hoe ze moeten beginnen

Link to comment
Share on other sites

Ik heb zo'n gevoel dat dat bij mij volgend jaar ook voorbij is :naughty: (bij aardrijkskunde dan toch, bij frans is die tijd allang voorbij)

 

 

en die een 9 halen zonder het fatsoenlijk te bekijken, krijgen later problemen omdat ze dan echt moeten leren en nie wete hoe ze moeten beginnen

 

Ik heb ervan kunnen genieten tot het laatste jaar van het middelbaar. Toen had ik trouwens maar een paar vakken waar ik dan wel echt voor moest leren (fysica: waar ik op gebuist was, wiskunde: was ik net op door & informatica: was ik gelukkig ook op door.. En het was niet gewoon wat informatica, ik studeerde informaticabeheer, ging informaticus worden.. totdat ik mijn stage deed, toen was de zin snel over :roftl:)

 

En dat is zeker waar... :blush-anim-cl:

 

:boxed: ze hebben me niet gekozen bij de albert hein :mf_rosetinted::thumbdown:

 

Stom :sneaky2:

Weet je ook waarom niet?

Link to comment
Share on other sites

nee ze hadden gewoon een ander genomen :boxed:

 

Pfff :thumbdown:

Misschien bij die andere? Daar heb je nog niks van gehoord? Hebben ze gezegd wanneer ze iets zouden laten weten?

Link to comment
Share on other sites

nee ze hadden gewoon een ander genomen :boxed:

bah :sneaky2:

 

Ik heb ervan kunnen genieten tot het laatste jaar van het middelbaar. Toen had ik trouwens maar een paar vakken waar ik dan wel echt voor moest leren (fysica: waar ik op gebuist was, wiskunde: was ik net op door & informatica: was ik gelukkig ook op door.. En het was niet gewoon wat informatica, ik studeerde informaticabeheer, ging informaticus worden.. totdat ik mijn stage deed, toen was de zin snel over :roftl:)

 

En dat is zeker waar... :blush-anim-cl:

 

ieuw, informatica :blink:

da doe ik ook nie graag, ik moet iets gaan doen met mensen, maar ik weet nog niet wat :roftl:

Link to comment
Share on other sites

ieuw, informatica :blink:

da doe ik ook nie graag, ik moet iets gaan doen met mensen, maar ik weet nog niet wat :roftl:

 

Achja, het leek me wel leuk .. maar het is inderdaad echt vreselijk :roftl:

Ach, dat komt nog wel .. ik wist ook niet wat ik wilde toen ik in mijn laatste jaar ontdekte dat ik informatica niet wilde.. en ik ben er ook uitgeraakt :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Achja, het leek me wel leuk .. maar het is inderdaad echt vreselijk :roftl:

Ach, dat komt nog wel .. ik wist ook niet wat ik wilde toen ik in mijn laatste jaar ontdekte dat ik informatica niet wilde.. en ik ben er ook uitgeraakt :wink2:

 

Wat volg je nu?

Link to comment
Share on other sites

Biomedische Laboratoriumtechnologie ... Niks voor jou denk ik zo :naughty:

 

denk ik niet..... weet ik gewoon :naughty:

wat kan je daarmee dan gaan doen?

in een laboratorium gaan werken en dingen testen enzo?:blink:

Link to comment
Share on other sites

denk ik niet..... weet ik gewoon :naughty:

wat kan je daarmee dan gaan doen?

in een laboratorium gaan werken en dingen testen enzo?:blink:

 

Zo kan je het stellen ja :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy