Jump to content

The Dutch Thread (part 12)


c@rin@

Recommended Posts

Zo kan je het stellen ja

 

in een labo zal het wel iets interessanter zijn dan bij mij op school :naughty:

(wij werken met pre-historisch materiaal dat telkens in elkaar stort :thumbdown: )

 

eind deze week maar dat zal ook wel niks worden

 

succes:thumb_yello:

 

Positief blijven denken

Ik duim voor je :thumb_yello:

 

Ik duim mee :roftl:

 

 

 

Ik moet gaan

bye

:huglove: :huglove:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

in een labo zal het wel iets interessanter zijn dan bij mij op school :naughty:

(wij werken met pre-historisch materiaal dat telkens in elkaar stort :thumbdown: )

 

Ik moet gaan

bye

:huglove: :huglove:

 

Haha ja, het is niet te vergelijken met school .. zelfs bij ons op school is het vreselijk in vergelijking met het echte werk.. :wink2:

 

Byebye :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Was je weg dan? :naughty:

Sorry .. wb! :biggrin2:

 

Ik was douchen maar dat boeit niet. Ik vind dat we over boeiender onderwerpen moeten praten hier in de DT. Dit is zo saaaaaai:naughty: En nee, ik heb geen ideeen. Zo'n mens op YT post trouwens allemaal van die filnpjes van Mika's prive myspace he?:blink: Er is er een met het koor van Happy ending en hij achter de piano, terwijl ze aan het oefenen zijn, en eentje waarin hij Yasmine staat te filmen terwijl ze de Grace Kelly cover tekent:blink: En ook nog eentje waarop hij een hond op schoot heeft.

Link to comment
Share on other sites

in een labo zal het wel iets interessanter zijn dan bij mij op school :naughty:

(wij werken met pre-historisch materiaal dat telkens in elkaar stort :thumbdown: )

 

 

 

succes:thumb_yello:

 

 

 

Ik duim mee :roftl:

 

 

 

Ik moet gaan

bye

:huglove: :huglove:

 

Doei!:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ik was douchen maar dat boeit niet. Ik vind dat we over boeiender onderwerpen moeten praten hier in de DT. Dit is zo saaaaaai:naughty: En nee, ik heb geen ideeen. Zo'n mens op YT post trouwens allemaal van die filnpjes van Mika's prive myspace he?:blink: Er is er een met het koor van Happy ending en hij achter de piano, terwijl ze aan het oefenen zijn, en eentje waarin hij Yasmine staat te filmen terwijl ze de Grace Kelly cover tekent:blink: En ook nog eentje waarop hij een hond op schoot heeft.

 

Heb hier en daar zoiets gelezen ja (van jou :roftl:) .. tja.. wat moet je daarop zeggen? Ik vind het maar niks en heb niet de behoefte om ze nu te gaan zoeken en te bekijken ofzo..

Link to comment
Share on other sites

Ben er weer!

Heb wat tv gekeken en gegeten en mijn rugzak is ingepakt... ik voel me echt zo'n soldaat :lmfao:

 

Je hebt niet toevallig zo'n legerrugzak?

Ik had dat wel toen we op uitdaging naar de Ardennen gingen.. zo'n grote en daar zat dan 12 kg ofzo in (mocht je max. meenemen) en daar moest je dan de hele dag mee rondzeulen.. Ding was bijna groter als ik :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ben er weer!

Heb wat tv gekeken en gegeten en mijn rugzak is ingepakt... ik voel me echt zo'n soldaat :lmfao:

 

Yooooooooow:naughty:

Regareer puhleaze even op dat mongolische quotes blog op mn hyves:naughty:

Hoezo een soldaat?:naughty:

 

Maar Bienie: Denk je niet dat het privacy schending is ofzo?:boxed: Maarja, moet hij ze ook maar niet op zn myspace zetten.

Link to comment
Share on other sites

Maar Bienie: Denk je niet dat het privacy schending is ofzo?:boxed: Maarja, moet hij ze ook maar niet op zn myspace zetten.

 

Ik heb geen idee hoe dat zit, dus daar kan ik geen uitspraak over doen..

Ik weet wel dat je zoiets gewoon niet doet.. als ze inderdaad van zijn privé-myspace komen vind ik niet dat je ze op youtube ofzo hoort te zetten.. tenzij hij natuurlijk zegt dat dat mag maar als hij dat zou gedaan hebben zou hij ze zelf wel op zijn andere myspace ofzo gezet hebben :wink2:

 

Neen, ik vind het niks en zou het nooit doen.. ik heb zelfs al problemen met een tv-uitzending :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Haai :biggrin2:

 

Alles goed (sinds vanochtend :bleh:)?

 

Over die filmpjes, ik heb ze ook gezien en als ze echt van z'n privé myspace komen vind ik dat ook wel een beetje twijfelachtig. Hoe komt ze daar eigenlijk aan?

Link to comment
Share on other sites

Ik heb geen idee hoe dat zit, dus daar kan ik geen uitspraak over doen..

Ik weet wel dat je zoiets gewoon niet doet.. als ze inderdaad van zijn privé-myspace komen vind ik niet dat je ze op youtube ofzo hoort te zetten.. tenzij hij natuurlijk zegt dat dat mag maar als hij dat zou gedaan hebben zou hij ze zelf wel op zijn andere myspace ofzo gezet hebben :wink2:

 

Neen, ik vind het niks en zou het nooit doen.. ik heb zelfs al problemen met een tv-uitzending :blush-anim-cl:

 

:naughty: Het is eigenlijk min of meer net als bij die demo's. Die had iemand gejat en toen over het web verspreid.....zoiets doe je ook niet (maar ik ben hem/haar/het er toch dankbaar voor:naughty: )

Link to comment
Share on other sites

Alles goed (sinds vanochtend :bleh:)?

 

Over die filmpjes, ik heb ze ook gezien en als ze echt van z'n privé myspace komen vind ik dat ook wel een beetje twijfelachtig. Hoe komt ze daar eigenlijk aan?

 

Dan moet ze hem als vriend hebben op myspace of ze kan hacken. Maar ze zei op Yotube dat ze hem niet persoonlijk kent. Ze wil hem wel kennen en is alleen naar 1 optreden geweest.:blink:

Link to comment
Share on other sites

Alles goed (sinds vanochtend :bleh:)?

 

Over die filmpjes, ik heb ze ook gezien en als ze echt van z'n privé myspace komen vind ik dat ook wel een beetje twijfelachtig. Hoe komt ze daar eigenlijk aan?

 

Hij zou haar hebben toegevoegd ofzo dacht ik gelezen te hebben?

Terwijl hij niemand toevoegt.. Of misschien niet meer sinds ...

 

:naughty: Het is eigenlijk min of meer net als bij die demo's. Die had iemand gejat en toen over het web verspreid.....zoiets doe je ook niet (maar ik ben hem/haar/het er toch dankbaar voor:naughty: )

 

Tja, dat weet ik inderdaad ook niet goed .. heb ze trouwens ook niet allemaal, denk dat ik er maar 3 heb.. En Instant Martyr staat officieel op de BG-single waar ik erg blij om ben :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Je hebt niet toevallig zo'n legerrugzak?

Ik had dat wel toen we op uitdaging naar de Ardennen gingen.. zo'n grote en daar zat dan 12 kg ofzo in (mocht je max. meenemen) en daar moest je dan de hele dag mee rondzeulen.. Ding was bijna groter als ik

 

Nou.. zo'n beetje wel :lmfao:

Hij is echt evenbreed als mij, maar weegt gelukkig (:boxed:) 8 kilo :lmfao:

 

Yooooooooow

 

Regareer puhleaze even op dat mongolische quotes blog op mn hyves:naughty:

Hoezo een soldaat?:naughty:

 

Ello biaaaaaaaaaaaaaaaaaatch :mf_rosetinted:

Nou.. die hebben altijd van die rugzakken enzo :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Dan moet ze hem als vriend hebben op myspace of ze kan hacken. Maar ze zei op Yotube dat ze hem niet persoonlijk kent. Ze wil hem wel kennen en is alleen naar 1 optreden geweest.:blink:

 

Als het dat 2e is vind ik het trouwens maar erg laag :thumbdown:

En tja.. wie wil hem niet kennen .. Maar ik vrees dat ze met zo'n dingen niet populair wordt bij hem.. lijkt me dan..

Link to comment
Share on other sites

Als het dat 2e is vind ik het trouwens maar erg laag :thumbdown:

En tja.. wie wil hem niet kennen .. Maar ik vrees dat ze met zo'n dingen niet populair wordt bij hem.. lijkt me dan..

Nee niet echt denk ik

Nou.. zo'n beetje wel :lmfao:

Ello biaaaaaaaaaaaaaaaaaatch

Nou.. die hebben altijd van die rugzakken enzo :roftl:

Omg. Maar wil je even reageren dan? Ja, ik zeur veel ik weet het:naughty:

Hij zou haar hebben toegevoegd ofzo dacht ik gelezen te hebben?

Terwijl hij niemand toevoegt.. Of misschien niet meer sinds ...

Tja, dat weet ik inderdaad ook niet goed .. heb ze trouwens ook niet allemaal, denk dat ik er maar 3 heb.. En Instant Martyr staat officieel op de BG-single waar ik erg blij om ben :

 

Ja. Denk dat dat misschien de reden is waarom hij niemand meer toevoegt. Hij zei toch een keer dat ie vaak op internet zat enzo? En misschien heeft dat ene ook te maken met waarom Instant Martyr op de big girl single staat?:blink:En de only lonely one staat toch op de Love Today single?

Link to comment
Share on other sites

Ja. Denk dat dat misschien de reden is waarom hij niemand meer toevoegt. Hij zei toch een keer dat ie vaak op internet zat enzo? En misschien heeft dat ene ook te maken met waarom Instant Martyr op de big girl single staat?:blink:

 

Hoe bedoel je?

Link to comment
Share on other sites

Dan moet ze hem als vriend hebben op myspace of ze kan hacken. Maar ze zei op Yotube dat ze hem niet persoonlijk kent. Ze wil hem wel kennen en is alleen naar 1 optreden geweest.:blink:

 

Hij zou haar hebben toegevoegd ofzo dacht ik gelezen te hebben?

Terwijl hij niemand toevoegt.. Of misschien niet meer sinds ...

 

Hmm... Misschien dacht ie toen inderdaad nog dat 'fans' toevoegen niet uit zou maken... Maar als mensen meteen je filmpjes gaan jatten. :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy