Jump to content

The Dutch Thread (part 12)


c@rin@

Recommended Posts

Hmm... Misschien dacht ie toen inderdaad nog dat 'fans' toevoegen niet uit zou maken... Maar als mensen meteen je filmpjes gaan jatten. :thumbdown:

 

Ja, ik weet het niet ..

Goh, ik had wel graag gehad dat hij mij had toegevoegd.. als "gewone" fan zijnde .. (maarja, heb geen myspace .. :bleh:) :roftl:

 

Hoe bedoel je hoe bedoel je? Met dat toevoegen of met waarom IM op de BG single staat?:blink:

 

Uhm, dat laatste ... Denk niet dat ik iets wilde weten ivm dat eerste..

Het ging over IM :wink2:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, ik weet het niet ..

Goh, ik had wel graag gehad dat hij mij had toegevoegd.. als "gewone" fan zijnde .. (maarja, heb geen myspace .. :bleh:) :roftl:

 

 

 

Uhm, dat laatste ... Denk niet dat ik iets wilde weten ivm dat eerste..

Het ging over IM :wink2:

 

Nou. Omdat ehm...hoe leg je dat uit. Hij wilde niet dat de demo's verder werden verspreid door mensen dus probeerde hij ze voor te zijn door ze tegelijk op wat singles te releasen? Klinkt dat logsich?:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ja, ik weet het niet ..

Goh, ik had wel graag gehad dat hij mij had toegevoegd.. als "gewone" fan zijnde .. (maarja, heb geen myspace .. :bleh:) :roftl:

 

Lol. Ik heb wel myspace, maar die kans van toevoegen lijkt me redelijk klein. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

??? ??? ???

 

Waar gaat het nou over?

Lang verhaal. Ik denk toch dat je het helemaal moet lezen:naughty:

Lol. Ik heb wel myspace, maar die kans van toevoegen lijkt me redelijk klein. :roftl:

 

Ik heb ook myspace, maar doe er niks mee. Celeste en Tom zijn mn enige vrienden:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Nou. Omdat ehm...hoe leg je dat uit. Hij wilde niet dat de demo's verder werden verspreid door mensen dus probeerde hij ze voor te zijn door ze tegelijk op wat singles te releasen? Klinkt dat logsich?:naughty:

 

Uhm.. ik zal maar ja zeggen voor jou zeker? :bleh:

Neen, ik weet het niet ..

 

Lol. Ik heb wel myspace, maar die kans van toevoegen lijkt me redelijk klein. :roftl:

 

Een kans is een kans hé :bleh:

 

Wat wou ik dat Mika gewoon mijn buurjongen was ofzo.. (en dan zonder heel dat zinggedoe, zou hem eigenlijk echt willen leren kennen als persoon.. om dan waarschijnlijk tot de ontdekking te komen dat ik er helemaal niet mee kan opschieten.. :roftl: Of misschien juist wel.. wie weet :wub2:)

Link to comment
Share on other sites

Het viel me laatst op hoeveel jongens er zijn met bruin krullend haar:naughty:

 

Serieus? Hier echt niet.. :boxed:

Het enige wat ik eens gezien heb was een jongen met zilveren schoenen :roftl: maar dat was dan ook het enige leuke eraan :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb ook myspace, maar doe er niks mee. Celeste en Tom zijn mn enige vrienden:naughty:

 

Lol. Ik doe er ook niet veel meer. Heb vooral veel bandjes als vrienden, een paar mensen die ik persoonlijk ken, en een paar van forums.

Er bestaan trouwens in Amerika t-shirts me 'Tom is not my friend!' :roftl:

 

 

Een kans is een kans hé :bleh:

 

Wat wou ik dat Mika gewoon mijn buurjongen was ofzo.. (en dan zonder heel dat zinggedoe, zou hem eigenlijk echt willen leren kennen als persoon.. om dan waarschijnlijk tot de ontdekking te komen dat ik er helemaal niet mee kan opschieten.. :roftl: Of misschien juist wel.. wie weet :wub2:)

 

Ja, dat heb ik ook wel een beetje! Gewoon willen weten hoe ie zou zijn als je hem gewoon kende, want hij komt heel leuk over. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Het viel me laatst op hoeveel jongens er zijn met bruin krullend haar:naughty:

 

Mijn mentor op de middelbare school had bruin krullend haar. :biggrin2:

En hij speelde piano. En zong. En eigenlijk leek ie best wel een beetje op Mika... :blink::shocked:

Link to comment
Share on other sites

Serieus? Hier echt niet.. :boxed:

Het enige wat ik eens gezien heb was een jongen met zilveren schoenen :roftl: maar dat was dan ook het enige leuke eraan :naughty:

 

Bij ons zie je dat weer niet. Als je zoiets draagt bij ons, verstop je dan maar:boxed:

 

Ik zou ook best willen weten hoe hij eigenlijk is in persoon:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Mijn mentor op de middelbare school had bruin krullend haar. :biggrin2:

En hij speelde piano. En zong. En eigenlijk leek ie best wel een beetje op Mika... :blink::shocked:

 

:naughty: Ik had een blokfluit leraar met bruin krullend haar en hij deed alles voor op de piano dus speelde ook piano. En hij zong ook:naughty: Serieus. Maar hij leek niet op em ofzo.

Link to comment
Share on other sites

Bij ons zie je dat weer niet. Als je zoiets draagt bij ons, verstop je dan maar:boxed:

 

Ik zou ook best willen weten hoe hij eigenlijk is in persoon:mf_rosetinted:

 

Hmmja, bij ons kwamen er ook geen positieve reacties op hoor .. We zaten met een aantal binnen en die liep buiten voorbij en de jongens meteen zo van: zilveren schoenen? Dat draag je toch niet als jongen? Echt niet hoor.. (en dan nog vanalles erbij maar dat weet ik allemaal niet meer).

 

En ik zat daar van: hmm... nou...

Maar ik heb maar wijselijk mijn mond gehouden :roftl:

 

Ik heb dat best wel fel eigenlijk, dat ik hem zou willen kennen als persoon.. van in het begin al.. weet niet waarom .. Maarja ... Ach, een mens mag dromen hebben hé :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Wat wou ik dat Mika gewoon mijn buurjongen was ofzo.. (en dan zonder heel dat zinggedoe, zou hem eigenlijk echt willen leren kennen als persoon.. om dan waarschijnlijk tot de ontdekking te komen dat ik er helemaal niet mee kan opschieten.. :roftl: Of misschien juist wel.. wie weet :wub2:)

 

Zou ik ook wel willen :wub2:

 

Het viel me laatst op hoeveel jongens er zijn met bruin krullend haar:naughty:

 

Toen ik laatst in Parijs was, ben ik wel een paar jongens tegengekomen die lang waren en bruin krullend haar hadden. Toen moest ik wel steeds twee keer kijken. Maar ze waren niet Mika en lang niet zo leuk als Mika.

 

Goedeavond trouwens :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

 

Ik heb dat best wel fel eigenlijk, dat ik hem zou willen kennen als persoon.. van in het begin al.. weet niet waarom .. Maarja ... Ach, een mens mag dromen hebben hé :mf_rosetinted:

 

dat heb ik nou ook! En na al die interviews en dingesen. Lol. Misschien doet ie gewoon alsof ie zo aardig en grappig enzo is. Is ie straks de een of andere chagerijnige vrek:naughty: Nee, hij is wel echt denk ik. Ik weet het zeker. Ach gewoon hopen dat je hem ontmoet tijdens een gig ofzo, meer kun je niet doen. Of je moet hem heeeeeeel toevallig tegen het lijf lopen als je toevallig in dezelfde plaats bent als hij ofzo.

@Marleen: HOOOOOI!

Link to comment
Share on other sites

:naughty: Ik had een blokfluit leraar met bruin krullend haar en hij deed alles voor op de piano dus speelde ook piano. En hij zong ook:naughty: Serieus. Maar hij leek niet op em ofzo.

 

Wees maar blij dat ie er niet echt op leek. Het is namelijk best eng om erachter te komen dat je leraar lijkt op iemand die je eigenlijk best heel leuk vind... :shocked:

 

Ik heb dat best wel fel eigenlijk, dat ik hem zou willen kennen als persoon.. van in het begin al.. weet niet waarom .. Maarja ... Ach, een mens mag dromen hebben hé :mf_rosetinted:

 

Ik heb dat met bekende mensen sowieso wel. Je weet nooit hoe ze echt zijn en dat wil ik juist zo graag weten. Johnny Depp vind ik ook zo'n fascinerend persoon. :original:

Link to comment
Share on other sites

Starraaats! Dit weekend mijn ratjeeeess!! :punk:

 

Coolie joelie :punk:

 

Blijf hopen!:mf_rosetinted:

 

Ingie heeft gelijk Starrats, niet opgeven. Je vind wel wat, ik weet het zeker:thumb_yello: En ik meen het

 

GKblue.gifja baas 1 en 2 GKblue.gif

:naughty:

Link to comment
Share on other sites

dat heb ik nou ook! En na al die interviews en dingesen. Lol. Misschien doet ie gewoon alsof ie zo aardig en grappig enzo is. Is ie straks de een of andere chagerijnige vrek:naughty: Nee, hij is wel echt denk ik. Ik weet het zeker. Ach gewoon hopen dat je hem ontmoet tijdens een gig ofzo, meer kun je niet doen. Of je moet hem heeeeeeel toevallig tegen het lijf lopen als je toevallig in dezelfde plaats bent als hij ofzo.

@Marleen: HOOOOOI!

 

Hij zal best wel echt zijn ja, maar hij lijkt me niet de makkelijkste persoon... Volgens mij kan die achter de schermen serieus zeuren en tja.. gewoon irritant doen.. Denk ik hé.. :naughty:

 

Hmmja.. eerst maar eens naar een concert geraken, dat zal al een hele prestatie zijn :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb dat met bekende mensen sowieso wel. Je weet nooit hoe ze echt zijn en dat wil ik juist zo graag weten. Johnny Depp vind ik ook zo'n fascinerend persoon. :original:

 

Johnny Depp :wub2: Die wil ik wel ontmoeten.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb dat met bekende mensen sowieso wel. Je weet nooit hoe ze echt zijn en dat wil ik juist zo graag weten. Johnny Depp vind ik ook zo'n fascinerend persoon.

 

Ik heb dat eigenlijk totaal niet ... behalve bij Mika dan :bleh:

 

GKblue.gifja baas 1 en 2 GKblue.gif

:naughty:

 

En ik? :sneaky2:

Ik had daarstraks al een reactie gegeven, heb ik nooit antwoord op gehad :tears:

 

 

:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy