Jump to content

The Dutch Thread (part 12)


c@rin@

Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Neu, hoe kom je daar nu bij? :bleh:

 

Ach ja... :wink2:

 

Ik snap op MySpace soms niet waarom sommige mensen m'n vriend willen zijn... sommigen zijn gewoon duidelijk spam, maar anderen lijken redelijk normaal, maar ik ken ze gewoon niet. O_o

De bands die me toevoegen zijn meestal wel leuk gelukkig. ^^

Link to comment
Share on other sites

Ach ja... :wink2:

 

Ik snap op MySpace soms niet waarom sommige mensen m'n vriend willen zijn... sommigen zijn gewoon duidelijk spam, maar anderen lijken redelijk normaal, maar ik ken ze gewoon niet. O_o

De bands die me toevoegen zijn meestal wel leuk gelukkig. ^^

 

Ik heb daar geen last van, hou me niet bezig met die dingen :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb daar geen last van, hou me niet bezig met die dingen :roftl:

 

Ik doe er ook niet veel mee, maar MySpace is wel een goeie plek om leuke muziek te ontdekken. :punk:

(En blijkbaar werkt t zo dat hoe vaker je online komt, hoe meer bands (en vreemde mensen...) je toe willen voegen.)

Link to comment
Share on other sites

Allé nu .. dat is toch leuk? :bleh:

 

Douchen is ook heel leuk. Tenminste, als je een fijne douche hebt... Die bij m'n ouders is super fijn, maar die hier op m'n kamer... geloof me, daar wil je ook zo snel mogelijk onder vandaan. (Al was t alleen maar omdat je dan misschien de vloer vóór de badkamer droog kan houden. x_x) :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Douchen is ook heel leuk. Tenminste, als je een fijne douche hebt... Die bij m'n ouders is super fijn, maar die hier op m'n kamer... geloof me, daar wil je ook zo snel mogelijk onder vandaan. (Al was t alleen maar omdat je dan misschien de vloer vóór de badkamer droog kan houden. x_x) :bleh:

 

Haha ja, dat maakt natuurlijk wel een verschil :roftl:

Nuja, wij hebben een bad met dan een douchekop en ik slaag er altijd in om de halve badkamer te laten onderlopen.. maar ik sta er niet minder lang om in de douche hoor :bleh: Maar ik kijk wel uit naar de renovatie van de badkamer, zodat er een echte douche komt :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Haha ja, dat maakt natuurlijk wel een verschil :roftl:

Nuja, wij hebben een bad met dan een douchekop en ik slaag er altijd in om de halve badkamer te laten onderlopen.. maar ik sta er niet minder lang om in de douche hoor :bleh: Maar ik kijk wel uit naar de renovatie van de badkamer, zodat er een echte douche komt :bleh:

 

:roftl:

Ik moet misschien eens iets kopen waar ik een douchegordijn aan kan hangen. Dan lijkt t tenminste nog of ik het droog probeer te houden. :bleh:

 

Ah, jullie krijgen een nieuwe badkamer? Cool. :cool:

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

Ik moet misschien eens iets kopen waar ik een douchegordijn aan kan hangen. Dan lijkt t tenminste nog of ik het droog probeer te houden. :bleh:

 

Ah, jullie krijgen een nieuwe badkamer? Cool. :cool:

 

Douchegordijn is geen garantie hoor.. echt niet .. :roftl:

 

Jepjep.. het werd tijd :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Douchegordijn is geen garantie hoor.. echt niet .. :roftl:

 

I know, maar ik moet toch wat. :roftl:

 

:shocked: Krijg ik net een mailtje van de universiteit. Of we even alvast wat instructiefilmpjes online willen kijken, want voordat dit vak begint moeten we al een opdracht gemaakt hebben. Wtf?! :blink: Ik dacht t toch ff niet. :thumbdown::bleh:

Link to comment
Share on other sites

I know, maar ik moet toch wat. :roftl:

 

:shocked: Krijg ik net een mailtje van de universiteit. Of we even alvast wat instructiefilmpjes online willen kijken, want voordat dit vak begint moeten we al een opdracht gemaakt hebben. Wtf?! :blink: Ik dacht t toch ff niet. :thumbdown::bleh:

 

Ook gezellig .. toch niet voor morgen hoop ik? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ook gezellig .. toch niet voor morgen hoop ik? :bleh:

 

Nee, d'r staat alleen maar dat het voor de start van het vak moet... Maar ik weet nu al dat ik dat ga vergeten, tenzij ik het nú doe. Maar ik ga het niet nu doen. Oh, dat wordt nog wat komende periode...

(Ik had van de universiteit trouwens ook een mailtje dat van een vak alle cijfers verkeerd waren ingevoerd, dus binnenkort krijgen we pas ons échte cijfer. :shocked: En ze zeggen wel dat mensen met een voldoende geen onvoldoende hebben, maar ik vertrouw ze niet zo. :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Nee, d'r staat alleen maar dat het voor de start van het vak moet... Maar ik weet nu al dat ik dat ga vergeten, tenzij ik het nú doe. Maar ik ga het niet nu doen. Oh, dat wordt nog wat komende periode...

(Ik had van de universiteit trouwens ook een mailtje dat van een vak alle cijfers verkeerd waren ingevoerd, dus binnenkort krijgen we pas ons échte cijfer. :shocked: En ze zeggen wel dat mensen met een voldoende geen onvoldoende hebben, maar ik vertrouw ze niet zo. :bleh:)

 

Oh, ook leuk .. :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Douchen is ook heel leuk. Tenminste, als je een fijne douche hebt... Die bij m'n ouders is super fijn, maar die hier op m'n kamer... geloof me, daar wil je ook zo snel mogelijk onder vandaan. (Al was t alleen maar omdat je dan misschien de vloer vóór de badkamer droog kan houden. x_x)

 

:roftl:

 

Haha ja, dat maakt natuurlijk wel een verschil :roftl:

Nuja, wij hebben een bad met dan een douchekop en ik slaag er altijd in om de halve badkamer te laten onderlopen.. maar ik sta er niet minder lang om in de douche hoor :bleh: Maar ik kijk wel uit naar de renovatie van de badkamer, zodat er een echte douche komt :bleh:

 

:roftl:

 

Ik moet misschien eens iets kopen waar ik een douchegordijn aan kan hangen. Dan lijkt t tenminste nog of ik het droog probeer te houden. :bleh:

 

:roftl:

 

Krijg ik net een mailtje van de universiteit. Of we even alvast wat instructiefilmpjes online willen kijken, want voordat dit vak begint moeten we al een opdracht gemaakt hebben. Wtf?! Ik dacht t toch ff niet.

 

Welcome to the world of universities...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy