Jump to content

The Dutch Tread (part 13)


yooligan

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Daar heb je gelijk in ja...ik schrok er ook echt wel van hoor...:shocked: 20 euro in de -

maarja...ik heb dan ook wel héle mooie mikadingetjes

 

Dat zal vast wel, maar je kan niet bezig blijven hé (vooral omdat je geen geld hebt natuurlijk :roftl:)..

 

Hier is 'ie dan, mijn 1000ste post! :biggrin2:

 

 

 

:shocked: Ik heb serieus nog nooit in zo'n korte tijd zoveel berichtjes geplaatst!

 

Super! :thumb_yello:

Ach, je went er wel aan hoor :mf_rosetinted:

(al heb ik nog steeds met momenten het gevoel dat er iemand anders op mijn account zit, want het lijkt mij niet dat ik zoveel post :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Super! :thumb_yello:

Ach, je went er wel aan hoor :mf_rosetinted:

(al heb ik nog steeds met momenten het gevoel dat er iemand anders op mijn account zit, want het lijkt mij niet dat ik zoveel post :roftl:)

 

Dank! :biggrin2:

Hehehe... je bent bijna altijd online als ik er ook ben, dus ik ben bang dat je echt zo veel post. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Dank! :biggrin2:

Hehehe... je bent bijna altijd online als ik er ook ben, dus ik ben bang dat je echt zo veel post. :bleh:

 

Maar online zijn betekent niet dat ik het ook echt ben hé :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hier is 'ie dan, mijn 1000ste post! :biggrin2:

 

 

 

:shocked: Ik heb serieus nog nooit in zo'n korte tijd zoveel berichtjes geplaatst!

 

dat doe je sneller dan ik!

maarja, toen ik er net bijkwam waren er ook nog niet zoveel dutchies...mischien waren ze er wel maar nu zijn we een stuk activer :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

:naughty:

Misschien jat Mika stiekem je account weleens... :shocked::roftl:

 

Die gedachte is ookal bij me opgekomen ja ... Stoute jongen.. :sneaky2:

Heb 'm al zo vaak gezegd dat hij z'n eigen account maar moet aanmaken .. maarja .. niet luisteren natuurlijk hé.. Mika *zucht* niks mee aan te vangen... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Die gedachte is ookal bij me opgekomen ja ... Stoute jongen.. :sneaky2:

Heb 'm al zo vaak gezegd dat hij z'n eigen account maar moet aanmaken .. maarja .. niet luisteren natuurlijk hé.. Mika *zucht* :naughty:

 

:lmao:

 

Je moet hem toch beter africhten! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

dat doe je sneller dan ik!

maarja, toen ik er net bijkwam waren er ook nog niet zoveel dutchies...mischien waren ze er wel maar nu zijn we een stuk activer :biggrin2:

Nu is het iig praktisch niet meer bij te houden :fisch: Ik herinner mij nog een tijd waarin ik op bijna elke pagina een post had... Waar is de tijd ....:naughty:

Link to comment
Share on other sites

dat doe je sneller dan ik!

maarja, toen ik er net bijkwam waren er ook nog niet zoveel dutchies...mischien waren ze er wel maar nu zijn we een stuk activer :biggrin2:

 

Normaal ben ik nooit zo snel met posten op forums. Het komt echt door de Dutchies! :naughty::wub2:

Link to comment
Share on other sites

Nu is het iig praktisch niet meer bij te houden :fisch: Ik herinner mij nog een tijd waarin ik op bijna elke pagina een post had... Waar is de tijd ....:naughty:

 

Idd:wink2: die tijd kan ik me ook nog wel herinneren ja... Ik kon toen ook op m'n gemak in andere threads gaan kletsen...dan terug komen en dan pas antwoord geven...nu kan je je hoofd nog niet draaien of t gaat alweer heel ergens anders over:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Idd:wink2: die tijd kan ik me ook nog wel herinneren ja... Ik kon toen ook op m'n gemak in andere threads gaan kletsen...dan terug komen en dan pas antwoord geven...nu kan je je hoofd nog niet draaien of t gaat alweer heel ergens anders over:naughty:

 

Of er vinden gewoon 3/4 verschillende gesprekken tegelijk plaats :mf_rosetinted:

 

:roftl:

Laat je t wel weten wanneer ie eindelijk z'n eigen account heeft aangemaakt? :mf_rosetinted::naughty:

 

Ik zal je op de hoogte houden.. al vrees ik dat er niet snel vorderingen zullen zijn .. het is een moeilijk baasje .. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ooh zometeen komt er een klein stukje van dat interview van Mika bij Jensen. Hebben jullie vast allemaal al gezien maar het blijft toch leuk. :)

 

Wie, waar, wat, wanneer, hoe? :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Ik zal je op de hoogte houden.. al vrees ik dat er niet snel vorderingen zullen zijn .. het is een moeilijk baasje .. :naughty:

 

Als ik langs moet komen om een handje te helpen moet je t zeggen. :naughty:

 

Ooh zometeen komt er een klein stukje van dat interview van Mika bij Jensen. Hebben jullie vast allemaal al gezien maar het blijft toch leuk. :)

 

Dank! :biggrin2: (Alleen ben ik bang dat mijn vader het niet zo'n goed plan vindt als we Jensen opzetten. :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Normaal ben ik nooit zo snel met posten op forums. Het komt echt door de Dutchies! :naughty::wub2:

 

Haha, ik heb t zelfde....Ik was zoiezo nooit echt van de forums

en om heel eerlijk te zijn in t begin zei ik ook niet zoveel hierzo...maar op een gegeven moment kom je steeds weer dezelfde mensen tegen, en dat maakt dit forum ook zo leuk:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Wie, waar, wat, wanneer, hoe? :shocked:

 

Zometeen, rtl5.. Ze lieten een voorstukje zien. Het is een 'best of' show met de 10 meest verassende momenten ofzo... en er komt een stukje van dat interview met Mika in. :)

Link to comment
Share on other sites

Ik ook :blink:

 

Hoi hoi trouwens :wub2:

 

Carina! :biggrin2:

 

Als ik langs moet komen om een handje te helpen moet je t zeggen. :naughty:

 

Dan zal ik je zeker iets laten weten ja :naughty:

 

Zometeen, rtl5.. Ze lieten een voorstukje zien. Het is een 'best of' show met de 10 meest verassende momenten ofzo... en er komt een stukje van dat interview met Mika in. :)

 

Oh, dacht wel dat het weer ergens opkwam wat ik niet kon krijgen :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Dan zal ik je zeker iets laten weten ja :naughty:

 

 

 

Oh, dacht wel dat het weer ergens opkwam wat ik niet kon krijgen :boxed:

 

Mooi. :das:

 

Dat interview (wat je vast al wel een keer gezien hebt) is ook op YouTube te vinden hoor (waar je het waarschijnlijk al een keer gezien hebt :bleh:):

 

Hier.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy