Jump to content

The Dutch Tread (part 13)


yooligan

Recommended Posts

Mooi. :das:

 

Dat interview (wat je vast al wel een keer gezien hebt) is ook op YouTube te vinden hoor (waar je het waarschijnlijk al een keer gezien hebt :bleh:):

 

Hier.

 

Ja, weet het .... Maar ik heb een videocasette (jaja, echt waar) die schreeuwt om Mika ... vandaar :mf_rosetinted:

 

Toch bedankt :wink2:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, weet het .... Maar ik heb een videocasette (jaja, echt waar) die schreeuwt om Mika ... vandaar :mf_rosetinted:

 

Toch bedankt :wink2:

 

:roftl: Tsja, dan kan ik je ook niet helpen. :bleh:

 

Alles goed hiero?

 

Prima, maar ik ga nu wel. :bleh:

 

Byebye!!! :huglove::flowers2:

Link to comment
Share on other sites

:boxed: ik kijk net op mikafanclub.hyves.nl...t is echt niks, heeft maar 7 leden ofzo..

 

mischien ga ik wel een nieuwe aanmaken, voor alle dutchies van de mfc:wink2: iemand dan een naam suggestie? aangezien mikafanclub al bezet is:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Hulp nodig? :naughty:

 

Hier alles ok hoor

 

Nielo had ookal haar hulp aangeboden ... dus ja ...

Aan hulp zal het niet ontbreken, maar voorlopig is het niet nodig :naughty:

Link to comment
Share on other sites

:boxed: ik kijk net op mikafanclub.hyves.nl...t is echt niks, heeft maar 7 leden ofzo..

 

mischien ga ik wel een nieuwe aanmaken, voor alle dutchies van de mfc:wink2: iemand dan een naam suggestie? aangezien mikafanclub al bezet is:thumbdown:

 

Ik zou het niet weten qua naam, maar is dat wel iets?

Ik bedoel: ik heb echt wel genoeg met alleen hier, ik geraak gewoon nooit ergens anders :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Verpest mijn hele avond maar weer ja ... :tears:

 

Grapjas :bleh:

 

Sorry! :huglove: =P

 

:boxed: ik kijk net op mikafanclub.hyves.nl...t is echt niks, heeft maar 7 leden ofzo..

 

mischien ga ik wel een nieuwe aanmaken, voor alle dutchies van de mfc:wink2: iemand dan een naam suggestie? aangezien mikafanclub al bezet is:thumbdown:

 

Gewoon mfc? Ik noem maar wat.

(Laat je t ff weten als je m gemaakt hebt? ^^)

 

Maar nu ga ik echt! Bye allemaal! :flowers2:

Link to comment
Share on other sites

Nielo had ookal haar hulp aangeboden ... dus ja ...

Aan hulp zal het niet ontbreken, maar voorlopig is het niet nodig :naughty:

 

helaas... :boxed:

 

:boxed: ik kijk net op mikafanclub.hyves.nl...t is echt niks, heeft maar 7 leden ofzo..

 

mischien ga ik wel een nieuwe aanmaken, voor alle dutchies van de mfc:wink2: iemand dan een naam suggestie? aangezien mikafanclub al bezet is:thumbdown:

 

Van mij mag je, maar denk je dat er animo voor is?

Link to comment
Share on other sites

helaas... :boxed:

 

 

 

Van mij mag je, maar denk je dat er animo voor is?

 

Ik denk t wel, ik merk iig zelf dat er nou al meer nederlanders op t forum komen dan voorheen:wink2: en als t niks is is ie net zo snel weer verwijdert:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hier is 'ie dan, mijn 1000ste post!

 

 

 

Ik heb serieus nog nooit in zo'n korte tijd zoveel berichtjes geplaatst!

 

Tja dat had ik ook :naughty: op 1 forum zit ik al 4 jaar en ik heb er 703 berichten geplaatst :roftl:

 

:boxed: ik kijk net op mikafanclub.hyves.nl...t is echt niks, heeft maar 7 leden ofzo..

 

mischien ga ik wel een nieuwe aanmaken, voor alle dutchies van de mfc:wink2: iemand dan een naam suggestie? aangezien mikafanclub al bezet is:thumbdown:

 

-The Dutch MIKA Troops

-The Dutch MIKA Chickens

-Dutch MIKA fans

-MIKA's Chickens :roftl:

 

kweet niks meer :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy