Jump to content

The Dutch Tread (part 13)


yooligan

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

We moeten toch ergens lol om hebben hé :roftl:

 

Precies! :roftl:

Misschien is dat wel precies de bedoeling van die HarryN. Hij (of zij...) laat ons denken dat ie Mika is door allemaal vage berichtjes achter te laten en heel mysterieus te doen. :naughty:

Gewoon, zodat wij ook weer wat te doen hebben. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Precies! :roftl:

Misschien is dat wel precies de bedoeling van die HarryN. Hij (of zij...) laat ons denken dat ie Mika is door allemaal vage berichtjes achter te laten en heel mysterieus te doen. :naughty:

Gewoon, zodat wij ook weer wat te doen hebben. :naughty:

 

Het zal dat inderdaad zijn ja .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Precies! :roftl:

Misschien is dat wel precies de bedoeling van die HarryN. Hij (of zij...) laat ons denken dat ie Mika is door allemaal vage berichtjes achter te laten en heel mysterieus te doen. :naughty:

Gewoon, zodat wij ook weer wat te doen hebben. :naughty:

 

dat kan ook :lmao:

maar ik weet wel bijna zeker dat mika hier wel een account op heeft.. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Idd... ben nu z'n berichtjes aan t lezen.

 

(Nee, wij stalken niemand... )

 

Even wat reacties van mij van de vorige pagina, weet niet of jullie het nog gelezen hadden ..

 

wtf stel dat het mika is!

 

heavy :shocked:

 

dies eng :shocked:

 

vooral dat eerste berichtje, het kan dus wel echt zijn dat die HarryN Mika is :shocked:

maar ik zou dat vooral voor jezelf houde, want we weten het niet zeker, en als iedereen naar die HarryN gaat PM'en verwijdert "die persoon" waarschijnlijk zijn account en als dat niet gaat, maakt hij gwn een andere aan :mf_rosetinted:

 

Tja, als we dat eens wisten ...

 

Ik vind dit eigenlijk wel grappig, Mika die doodserieus heel het forum leest zonder dat iemand er 1 idee van heeft :naughty:

Link to comment
Share on other sites

vooral dat eerste berichtje, het kan dus wel echt zijn dat die HarryN Mika is :shocked:

maar ik zou dat vooral voor jezelf houde, want we weten het niet zeker, en als iedereen naar die HarryN gaat PM'en verwijdert "die persoon" waarschijnlijk zijn account en als dat niet gaat, maakt hij gwn een andere aan :mf_rosetinted:

 

jaa je weet noooit.. kijk veel mensen gaan dan weer denken van jaaa da kan mika niet zijn enzo maar dat weet je nooit hea..:das:

en hij zit ier gewoon rustig rond te surfen met zijn harry n account :das:

Link to comment
Share on other sites

dat kan ook :lmao:

maar ik weet wel bijna zeker dat mika hier wel een account op heeft.. :mf_rosetinted:

Wie weet...wie weet:fisch:

Precies! :roftl:

Misschien is dat wel precies de bedoeling van die HarryN. Hij (of zij...) laat ons denken dat ie Mika is door allemaal vage berichtjes achter te laten en heel mysterieus te doen. :naughty:

Gewoon, zodat wij ook weer wat te doen hebben. :naughty:

 

Je hebt vorig jaar toch iets gemist joh! We hadden zo'n thread met als doel uit vinden wat Mika's account hierop was, en toen was er zo'n hele mysterieuze persoon, en die liet ook van die hele vage berichtjes achter, en toen iemand zei dat die dacht dat het Mika was, was die persoon ineens verdwenen.:naughty:

Link to comment
Share on other sites

dies eng :shocked:

 

vooral dat eerste berichtje, het kan dus wel echt zijn dat die HarryN Mika is :shocked:

maar ik zou dat vooral voor jezelf houde, want we weten het niet zeker, en als iedereen naar die HarryN gaat PM'en verwijdert "die persoon" waarschijnlijk zijn account en als dat niet gaat, maakt hij gwn een andere aan :mf_rosetinted:

 

 

 

Ik vind dit eigenlijk wel grappig, Mika die doodserieus heel het forum leest zonder dat iemand er 1 idee van heeft :naughty:

 

Hmmja, na het lezen van de reacties (en in welke topics ie gereageerd heeft).. naja .. ik weet het niet :roftl:

Voel me ook niet geroepen om te gaan verspreiden wat ik denk dat het misschien kan zijn hoor.. het maakt me verder echt niet uit, het is gewoon een leuk tijdverdrijf op dit moment :naughty:

 

Verbaast me ook totaal niet hoor :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hehehe... het zou wel heel leuk zijn. :naughty:

 

jaaa het zou wel enorm gaaf zijn! :bleh:

hij hier surfen en hij ziet al onze namen hier staan.. :das:

ik weet iig wel zeker dat hij hier een account op moet hebben... miss ben ik mika wel :das:

looool roftl roftl tsee! :lol3:

Link to comment
Share on other sites

Je hebt vorig jaar toch iets gemist joh! We hadden zo'n thread met als doel uit vinden wat Mika's account hierop was, en toen was er zo'n hele mysterieuze persoon, en die liet ook van die hele vage berichtjes achter, en toen iemand zei dat die dacht dat het Mika was, was die persoon ineens verdwenen.:naughty:

 

Dat heb ik ook gemist :roftl:

Ik weet wel dat er gedacht (geweten?) was dat Mica hier een account had (of z'n manager ofzo, weet ik het) maar verder ben ik er eigenlijk nooit echt op ingegaan en heb er ook niks van gelezen..

Link to comment
Share on other sites

jaaa het zou wel enorm gaaf zijn! :bleh:

hij hier surfen en hij ziet al onze namen hier staan.. :das:

ik weet iig wel zeker dat hij hier een account op moet hebben... miss ben ik mika wel :das:

looool roftl roftl tsee! :lol3:

 

Jij kan Mica niet zijn .. die heeft niet zoveel tijd als jij :naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hij is ook alleen in september online geweest, en toen ineens vandaag weer. :shocked:

 

mmh.. hoelaat? :shocked:

want we moeten namelijk weten of hij wel echt gister online geweest kan hebben gezijn en in september.. anders kan t mika niet zijN! :lmfao:

Link to comment
Share on other sites

Je hebt vorig jaar toch iets gemist joh! We hadden zo'n thread met als doel uit vinden wat Mika's account hierop was, en toen was er zo'n hele mysterieuze persoon, en die liet ook van die hele vage berichtjes achter, en toen iemand zei dat die dacht dat het Mika was, was die persoon ineens verdwenen.

 

Ooh, ik heb t begin van de thread laatst gelezen. :naughty:

Is altijd grappig. Veel forums denken dat de persoon waar t over gaat er lid van is. =P

 

Hmmja, na het lezen van de reacties (en in welke topics ie gereageerd heeft).. naja .. ik weet het niet :roftl:

Voel me ook niet geroepen om te gaan verspreiden wat ik denk dat het misschien kan zijn hoor.. het maakt me verder echt niet uit, het is gewoon een leuk tijdverdrijf op dit moment :naughty:

 

Verbaast me ook totaal niet hoor :roftl:

 

Nee, we houden dit nog even voor onszelf. ^^

 

jaaa het zou wel enorm gaaf zijn! :bleh:

hij hier surfen en hij ziet al onze namen hier staan.. :das:

ik weet iig wel zeker dat hij hier een account op moet hebben... miss ben ik mika wel :das:

looool roftl roftl tsee!

 

Goh, wat is je Nederlands dan goed! LOL.

Link to comment
Share on other sites

Hij is ook alleen in september online geweest, en toen ineens vandaag weer. :shocked:

 

Uhu ...

 

En ik vind die post over myspace echt wel .. tja.. weet niet hoe ik het moet zeggen :roftl:

 

En dan fijn berichtjes posten in een topic met als titel "HAHA, MIKA YOU CAN'T READ THIS WITHOUT LOGGING IN ;o) " .. hmm ...

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Dag mensen..:bleh:

 

Hier nog wat gebeurd?? :biggrin2:

 

Haai :biggrin2:

 

Neen hoor .. :naughty:

 

Sh*t! Vanessa heeft de url van HarryN geplaatst in die ene thread en straks denkt die HarryN persoon oh oh en dan...:roftl:

 

Pffff :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy