Jump to content

The Dutch Tread (part 13)


yooligan

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jaa je weet noooit.. kijk veel mensen gaan dan weer denken van jaaa da kan mika niet zijn enzo maar dat weet je nooit hea..

en hij zit ier gewoon rustig rond te surfen met zijn harry n account

 

zijn occopation al gezien?

being moody

 

dat lijkt mij nu echt iets voor hem om in te vullen, of ligt dat gwn aan mij? :blink::naughty:

 

Wie weet...wie weet

 

 

Je hebt vorig jaar toch iets gemist joh! We hadden zo'n thread met als doel uit vinden wat Mika's account hierop was, en toen was er zo'n hele mysterieuze persoon, en die liet ook van die hele vage berichtjes achter, en toen iemand zei dat die dacht dat het Mika was, was die persoon ineens verdwenen.

 

zieje, dat kan dus nu ook bij de mysterieuze HarryN gebeuren :mf_rosetinted:

 

Hmmja, na het lezen van de reacties (en in welke topics ie gereageerd heeft).. naja .. ik weet het niet

Voel me ook niet geroepen om te gaan verspreiden wat ik denk dat het misschien kan zijn hoor.. het maakt me verder echt niet uit, het is gewoon een leuk tijdverdrijf op dit moment

 

Verbaast me ook totaal niet hoor :roftl:

 

ik vind het vooral grappig

Ik zie hem al achter zijn pc zitte "ze moesten eens weten"

te laat: we weten het :naughty:

(we hebben toch een vermoeden :bleh:)

 

Wie had hier eigenlijk het eerste vermoeden dat HarryN Mika zou kunnen zijn? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

zijn occopation al gezien?

being moody

 

dat lijkt mij nu echt iets voor hem om in te vullen, of ligt dat gwn aan mij? :blink::naughty:

 

ik vind het vooral grappig

Ik zie hem al achter zijn pc zitte "ze moesten eens weten"

te laat: we weten het :naughty:

(we hebben toch een vermoeden :bleh:)

 

Wie had hier eigenlijk het eerste vermoeden dat HarryN Mika zou kunnen zijn? :mf_rosetinted:

 

Ja, inderdaad .. :wink2:

 

Linde zeker?

Link to comment
Share on other sites

Sh*t! Vanessa heeft de url van HarryN geplaatst in die ene thread en straks denkt die HarryN persoon oh oh en dan...

 

zo begint het dus, dan gaat HarryN weer een andere account aanmaken na een tijdje en zo gaat het verder :roftl:

 

Dat is Mika ook..:blink:

 

Net als dat hij "Overmyshoulder" is..:blink:

 

Hoeveel kan jij te weten komen over een member? :mf_rosetinted:

 

Geloof je 't niet?? :shocked:

 

Hij heeft niet veel persoonlijkheden, maar meerdere accounts..:wink2:

 

(herhaling van vorige zin:mf_rosetinted: )

Link to comment
Share on other sites

Geloof je 't niet?? :shocked:

 

Hij heeft niet veel persoonlijkheden, maar meerdere accounts..:wink2:

 

Ik wil t graag geloven, maar ik ervaringen gehad op een ander forum waar diegene ook meerdere accounts zou hebben en het zelfs het officiele forum zou zijn... x_x

(Ineens was er ruzie en was t weg...)

Link to comment
Share on other sites

Toch niet serieus he?:blink::roftl:

 

En ja, dat was ik die dat vermoede:mf_rosetinted:ROFL

 

Nou ...

I always find that it's difficult to keep a tamagotchi alive when one's abroad. If nothing else dealing with time differences of being in America and Canada one day and Europe the next puts a strain on my little nano creature! I think that it's very good parent training tho! shows there's never a moment not to be watching it to make sure it's fed etc. Guess it shows Mika will probably be a great parent!

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hoeveel kan jij te weten komen over een member? :mf_rosetinted:

 

(herhaling van vorige zin:mf_rosetinted: )

 

Net zo veel als jullie..:wink2:

 

Ik ben geen mod meer, dus ik kan niet veel anders meer doen..:blink:

Link to comment
Share on other sites

Toch niet serieus he?:blink:

En ja, dat was ik die dat vermoede:mf_rosetinted:ROFL

 

Wat denk van een toekomst als privéditective :mf_rosetinted:

 

Ik wil t graag geloven, maar ik ervaringen gehad op een ander forum waar diegene ook meerdere accounts zou hebben en het zelfs het officiele forum zou zijn... x_x

(Ineens was er ruzie en was t weg...)

 

das kut :blink:

 

Nou ...

 

 

:roftl:

 

Had niemand dan een vermoeden na dat berichtje dat hij wel eens Mika kan zijn? :roftl:

 

Ok dit wordt gewoon MAFF!!!!! :roftl:

*valt van haar stoel van het lachen*

Link to comment
Share on other sites

das kut :blink:

 

 

 

Had niemand dan een vermoeden na dat berichtje dat hij wel eens Mika kan zijn? :roftl:

 

Ok dit wordt gewoon MAFF!!!!! :roftl:

*valt van haar stoel van het lachen*

 

Ja, dat was niet zo leuk. (Maar ik had eigenlijk al besloten dat ik t niet meer geloofde, want de admins beweerden z'n persoonlijke vrienden te zijn, maar dat klopte ook niet helemaal. :bleh:)

 

Ik heb hier echt de grootste lol in m'n eentje. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Net zo veel als jullie..:wink2:

 

Ik ben geen mod meer, dus ik kan niet veel anders meer doen..:blink:

 

Ben ik de enige die vindt dat een mod dit discreet moet uitzoeken? of is dat moreel verkeerd? :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ben ik de enige die vindt dat een mod dit discreet moet uitzoeken? of is dat moreel verkeerd? :roftl:

 

Het mysterie is vaak veel leuker. :naughty::bleh:

(Want als we weten dat hij het is, dan heeft hij hier geen rust meer en jagen we m weg.)

Link to comment
Share on other sites

Het mysterie is vaak veel leuker. :naughty::bleh:

(Want als we weten dat hij het is, dan heeft hij hier geen rust meer en jagen we m weg.)

 

Nah, ik zou 'm niet wegjagen..

Anderen daarentegen waarschijnlijk wel ja ...

Link to comment
Share on other sites

2.23 pm. :blink:

2.23? oh oh :bleh:

volgens mij had hij gister niets speciaals? en in septembeR? *gaat kijken op mikas myspace kalender*

Dat is Mika ook..:blink:

 

Net als dat hij "Overmyshoulder" is..:blink:

 

misschien wel.. :das:

of het is een vriend, kan ook! :bleh:

overmyshoulder? ken ik niet :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ja, na dat bericht over die Tamagotchi d8 dus iedereen dat hij Mika was, en toen was ie een dag later dus verdwenen:naughty:

Trouwens, in die ene thread over myspace had Vanessa die link gepost en ging ik door, toen kreeg ik een pm van Sariflor of ik op kon houden, toen zei ik tegen dr dat Vanessa het deed en niet ik,toen vroeg ze of ik Vanessa kon laten ophouden, toen wijzigde ik mn berichten in die myspace thread, en nu moet ik het even checken:naughty:

Link to comment
Share on other sites

 

Ik vind dit eigenlijk wel grappig, Mika die doodserieus heel het forum leest zonder dat iemand er 1 idee van heeft :naughty:

 

Dat heb ik ook gemist :roftl:

Ik weet wel dat er gedacht (geweten?) was dat Mica hier een account had (of z'n manager ofzo, weet ik het) maar verder ben ik er eigenlijk nooit echt op ingegaan en heb er ook niks van gelezen..

 

Idd, voor zover ik weet is het vrijwel algemeen bekend dat Mika een account heeft en meeleest, alleen weet niemand zeker welke account...

 

Oh, sorry voor mn abrupte binnenkomst :roftl:

 

Hi!! :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Ja, na dat bericht over die Tamagotchi d8 dus iedereen dat hij Mika was, en toen was ie een dag later dus verdwenen:naughty:

Trouwens, in die ene thread over myspace had Vanessa die link gepost en ging ik door, toen kreeg ik een pm van Sariflor of ik op kon houden, toen zei ik tegen dr dat Vanessa het deed en niet ik,toen vroeg ze of ik Vanessa kon laten ophouden, toen wijzigde ik mn berichten in die myspace thread, en nu moet ik het even checken:naughty:

 

Tja, ik moet zeggen .. jij gaf wel de aanleiding, en duidelijk ook ...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy