Jump to content

The Dutch Tread (part 13)


yooligan

Recommended Posts

Nah, ik zou 'm niet wegjagen..

Anderen daarentegen waarschijnlijk wel ja ...

 

Ik ook niet. :bleh:

Maar ja, er zijn er genoeg die m gaan stalken. (Wij stalken nooit... :roftl:)

 

2.23? oh oh :bleh:

volgens mij had hij gister niets speciaals? en in septembeR? *gaat kijken op mikas myspace kalender*

 

Maar hij was vandaag online, niet gisteren. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Idd, voor zover ik weet is het vrijwel algemeen bekend dat Mika een account heeft en meeleest, alleen weet niemand zeker welke account...

 

Oh, sorry voor mn abrupte binnenkomst :roftl:

 

Hi!! :blush-anim-cl:

 

Lol. Hai. ^^

 

Maar is het ook zéker dat ie n account heeft? (Ik vertrouw dat dus niet meer sinds dat andere forum. :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

2.23? oh oh :bleh:

volgens mij had hij gister niets speciaals? en in septembeR? *gaat kijken op mikas myspace kalender*

 

 

misschien wel.. :das:

of het is een vriend, kan ook! :bleh:

overmyshoulder? ken ik niet :bleh:

 

Het was Lookovermyshoulder ofzo. Daarna kwamen er ineens een berg accounts genaamd LOMS, L.O.M.S. enz.:naughty:

 

En ik gaf dus NIET de aanleiding. Vanessa poste de link, ik was alleen medeplichtig:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Oh, sorry voor mn abrupte binnenkomst :roftl:

 

Hi!! :blush-anim-cl:

 

Haai :biggrin2:

 

Ik ook niet. :bleh:

Maar ja, er zijn er genoeg die m gaan stalken. (Wij stalken nooit... :roftl:)

 

 

 

Maar hij was vandaag online, niet gisteren. :naughty:

 

Jij niet neen .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Lol. Hai. ^^

 

Maar is het ook zéker dat ie n account heeft? (Ik vertrouw dat dus niet meer sinds dat andere forum. :bleh:)

 

Perez Hilton heeft hier ook een account, dus waarom Mika niet?

Misschien heeft ie ook wel geen account en leest ie alleen. Hij leest dit forum sowieso, dat heeft ie al meerdere malen toegegeven in een interview. Maar of ie een account heeft...Tenslotte kun je hier dingen lezen zonder account he?:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

En ik gaf dus NIET de aanleiding. Vanessa poste de link, ik was alleen medeplichtig:naughty:

 

Had jij daar niet gezet "Look what you find if you search for Mica Penniman on myspace" dan was er niks aan de hand geweest ... Dus jij gaf de aanleiding, je hebt nog net niet de link er zelf neergezet...

Link to comment
Share on other sites

Perez Hilton heeft hier ook een account, dus waarom Mika niet?

Misschien heeft ie ook wel geen account en leest ie alleen. Hij leest dit forum sowieso, dat heeft ie al meerdere malen toegegeven in een interview. Maar of ie een account heeft...Tenslotte kun je hier dingen lezen zonder account he?:mf_rosetinted:

 

Echt? :shocked:

Heeft Perez een account hier? En in welk interview heeft Mika dat gezegd dan? (Ik loop echt hopeloos achter met interviews. :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Echt? :shocked:

Heeft Perez een account hier? En in welk interview heeft Mika dat gezegd dan? (Ik loop echt hopeloos achter met interviews. :bleh:)

Ik weet niet precies welke...ik kan er zo gauw even niet opkomen:naughty:

Had jij daar niet gezet "Look what you find if you search for Mica Penniman on myspace" dan was er niks aan de hand geweest ... Dus jij gaf de aanleiding, je hebt nog net niet de link er zelf neergezet...

 

Ik ben niet echt subtiel he? :naughty: Maar ik zou die link er nooooooooit zelf neerzetten. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ja, dat was niet zo leuk. (Maar ik had eigenlijk al besloten dat ik t niet meer geloofde, want de admins beweerden z'n persoonlijke vrienden te zijn, maar dat klopte ook niet helemaal. :bleh:)

 

Ik heb hier echt de grootste lol in m'n eentje. :roftl:

 

Ik heb nu ook de grootste lol

 

Het mysterie is vaak veel leuker. :naughty::bleh:

(Want als we weten dat hij het is, dan heeft hij hier geen rust meer en jagen we m weg.)

 

Ik weet wa je bedoelt, maar nu heb ik ineens wel veel meer intresse in de post van HarryN :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben niet echt subtiel he? :naughty: Maar ik zou die link er nooooooooit zelf neerzetten. :mf_rosetinted:

 

En dat maakt een verschil dan?

De link er zetten of mensen met hun neus op de link duwen door "tips" komt echt wel op hetzelfde neer hoor :wink2:

Link to comment
Share on other sites

... T voelt hier dan wel alsof iedereen meeleest... :blink:

 

En dat had je nog niet eerder dan? :roftl:

 

Ik hou er altijd rekening mee dat iedereen kan meelezen.. maakt niet uit wie (ouders, familie, vrienden, bekende mensen...) :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb nu ook de grootste lol

 

 

 

Ik weet wa je bedoelt, maar nu heb ik ineens wel veel meer intresse in de post van HarryN :roftl:

 

:roftl:

 

Ja, die interesse deel ik. :naughty:

Maar soms is t leuker om t niet zeker te weten. Dan is de mogelijkheid er in ieder geval. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

 

Ja, die interesse deel ik. :naughty:

Maar soms is t leuker om t niet zeker te weten. Dan is de mogelijkheid er in ieder geval. :bleh:

 

Doet me aan een ander onderwerp denken ... :roftl:

Link to comment
Share on other sites

En dat had je nog niet eerder dan? :roftl:

 

Ik hou er altijd rekening mee dat iedereen kan meelezen.. maakt niet uit wie (ouders, familie, vrienden, bekende mensen...) :wink2:

 

Toch een stuk minder. :bleh:

Gelukkig schrijf ik nooit iets waarvoor ik me schaam. :naughty:

En t is prettig dat de meeste geen nederlands kunnen en met deze thread dus niets kunnen. :roftl:

 

Ja, ik houd er ook wel rekening mee, maar ik houd er ook rekening mee dat ze niet weten wie ik ben. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

En dat maakt een verschil dan?

De link er zetten of mensen met hun neus op de link duwen door "tips" komt echt wel op hetzelfde neer hoor :wink2:

 

Ik weet het. Ik heb mn sporen uitgewist:mf_rosetinted: (met andere woorden, ik heb mn berichten gedeleted:roftl: )

Link to comment
Share on other sites

In dit geval wil ik het wel weten. Het arme mens word straks misschien bestookt met PM's:boxed:

 

Ja, dat zou wel lullig zijn, vooral als ie t niet is. Bewijs maar eens dat je Mika niet bent. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik weet het. Ik heb mn sporen uitgewist:mf_rosetinted: (met andere woorden, ik heb mn berichten gedeleted:roftl: )

 

Super :wink2:

Alleen volgende keer eerst nadenken en dan doen .. want nu gaat het niet veel verschil maken vrees ik ...

 

:blink: Waaraan dan?

 

Tja .. voor jou een vraag, voor mij een weet :naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Super :wink2:

Alleen volgende keer eerst nadenken en dan doen .. want nu gaat het niet veel verschil maken vrees ik ...

 

 

 

Tja .. voor jou een vraag, voor mij een weet :naughty::roftl:

 

Er waren er maar 3 die het hadden gelezen, en ik had ze allang gedeleted. Alsof de rest van die thread niet ehm...schadelijk is:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Super :wink2:

Alleen volgende keer eerst nadenken en dan doen .. want nu gaat het niet veel verschil maken vrees ik ...

 

 

 

Tja .. voor jou een vraag, voor mij een weet :naughty::roftl:

 

:sneaky2:

Pleaaase? Pretty please? :harp:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy