Jump to content

The Dutch Tread (part 13)


yooligan

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Er waren er maar 3 die het hadden gelezen, en ik had ze allang gedeleted. Alsof de rest van die thread niet ehm...schadelijk is:naughty:

 

Die 3 is genoeg hoor .. Of denk je dat die het er niet meer over gaan hebben omdat jij het gewist hebt?

 

Ik volg die thread niet (af en toe val ik eens binnen) dus ik zou het niet weten.

Het interesseert me eigenlijk ook allemaal vrij weinig ...

Link to comment
Share on other sites

:sneaky2:

Pleaaase? Pretty please? :harp:

 

Nou, zo moeilijk is het niet om te weten hoor..

Ivm Mika, iets wat leuker is om niet zeker te weten want dan is er nog de mogelijkheid ..

 

Ik ga er geen tekening bij maken :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik weet ook nog dat we hier een meisje hadden: Clementine, ze typt met giga oranje letters. En ze was dus in die thread over Mika en een account. Ze zei dat ze Mika had gepmed. Dus iedereen vragen: Wie precies?:blink: En toen werd die persoon dus volgepmed

Link to comment
Share on other sites

Perez Hilton heeft hier ook een account, dus waarom Mika niet?

Misschien heeft ie ook wel geen account en leest ie alleen. Hij leest dit forum sowieso, dat heeft ie al meerdere malen toegegeven in een interview. Maar of ie een account heeft...Tenslotte kun je hier dingen lezen zonder account he?:mf_rosetinted:

 

Echt?

Heeft Perez een account hier? En in welk interview heeft Mika dat gezegd dan? (Ik loop echt hopeloos achter met interviews. )

 

PerezHilton dacht ik :roftl:

of zoiets :mf_rosetinted:

 

Ik weet niet precies welke...ik kan er zo gauw even niet opkomen:naughty:

 

 

Ik ben niet echt subtiel he? :naughty: Maar ik zou die link er nooooooooit zelf neerzetten. :mf_rosetinted:

 

de link niet nee :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Nou, zo moeilijk is het niet om te weten hoor..

Ivm Mika, iets wat leuker is om niet zeker te weten want dan is er nog de mogelijkheid ..

 

Ik ga er geen tekening bij maken :roftl:

 

Ooooh... :doh:

 

Dat had ik ook eerder kunnen bedenken. :lmfao::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik weet ook nog dat we hier een meisje hadden: Clementine, ze typt met giga oranje letters. En ze was dus in die thread over Mika en een account. Ze zei dat ze Mika had gepmed. Dus iedereen vragen: Wie precies?:blink: En toen werd die persoon dus volgepmed

 

:lmfao::lmfao:

Link to comment
Share on other sites

Ik weet het. Ik heb mn sporen uitgewist(met andere woorden, ik heb mn berichten gedeleted )

 

the perfect crime :mf_rosetinted:

 

In dit geval wil ik het wel weten. Het arme mens word straks misschien bestookt met PM's

 

waarschijnlijk gebeurd dat nu al en sienna valt waarschijlijk flauw want die Harry N had haar een complimentje gegeven :roftl:

 

Ja, dat zou wel lullig zijn, vooral als ie t niet is. Bewijs maar eens dat je Mika niet bent.

 

:roftl: dat zou echt lullig zijn :roftl:

 

Ah, wat zielig!

 

grappig ja :roftl:

 

Ik weet ook nog dat we hier een meisje hadden: Clementine, ze typt met giga oranje letters. En ze was dus in die thread over Mika en een account. Ze zei dat ze Mika had gepmed. Dus iedereen vragen: Wie precies?En toen werd die persoon dus volgepmed

 

das echt erg

 

LINDE IS MIKA

 

 

 

(grapje :naughty: )

 

 

 

 

 

Ja, sorry, ben niet zo snel vandaag.

Maar wel snel afgeleid.

 

dat laatste ben ik ook :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

 

Aww... gelukkig kan ie dit niet lezen. :roftl:

 

Maar hij is wel een lief sukkeltje. :wub2:

 

Maar dat is heel erg lief bedoelt hoor :wub2:

 

(als ik het niet lief zou bedoelen zou ik trouwens het woord "sukkel" gebruiken :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Eigenlijk is het toch maar een sukkeltje hé ... :roftl:

 

zo'n PM sturen

The Dutchies know you're Mika, don't worry, we won't tell and we just want to say that we feel sorry for you :no:

 

we hope you can read this (we expect that you have 1000 PM's around this time)

 

 

:naughty: nee toch geen goed idee, we kunne hem het best met rust late :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Maar dat is heel erg lief bedoelt hoor :wub2:

 

(als ik het niet lief zou bedoelen zou ik trouwens het woord "sukkel" gebruiken :bleh:)

 

Hm, ja, dat dacht ik eigenlijk ook al. ^^

 

Zoals ik al zei, ben niet echt snel vandaag. :bleh:

 

Die HarryN heeft z'n myspace vandaag ook nog bijgewerkt. Jammer dat we t niet kunnen zien. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy