Jump to content

The Dutch Tread (part 13)


yooligan

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:blink:

Uhoh, da's klote! Wanneer krijg je de uitslag?

 

Vanmiddag al :original:

Best vreemd, heb er vooral vrijdag en zaterdag last van gehad, nu totaal niet meer. Mahja, voor de zekerheid toch maar bloed testen. Hopelijk valt het allemaal mee :blink:

Link to comment
Share on other sites

Vanmiddag al :original:

Best vreemd, heb er vooral vrijdag en zaterdag last van gehad, nu totaal niet meer. Mahja, voor de zekerheid toch maar bloed testen. Hopelijk valt het allemaal mee :blink:

 

Ik hoop voor je dat t gewoon iets anders was wat nu over is. Gelukkig krijg je de uitslag wel snel! :huglove:

Waar had je last van? Buikpijn?

Link to comment
Share on other sites

Ik hoop voor je dat t gewoon iets anders was wat nu over is. Gelukkig krijg je de uitslag wel snel! :huglove:

Waar had je last van? Buikpijn?

 

Ik hoop het ook! Idd, rechter onderbuik. Ook gevoelig op aanraking enzo. Op zich typisch blindedarm, alleen hoort dat niet weer minder te worden, dus twijfelgeval. Als gewoonlijk :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik hoop het ook! Idd, rechter onderbuik. Ook gevoelig op aanraking enzo. Op zich typisch blindedarm, alleen hoort dat niet weer minder te worden, dus twijfelgeval. Als gewoonlijk :roftl:

 

Hmmm da's vreemd ja.

 

:roftl: Ik heb ook altijd van die vage klachten die telkens als ik naar de dokter wil gaan verdwijnen (maar later wel terug komen). Ze wisselen elkaar ook steeds af. :bleh:

Op dit moment heb ik al sinds een paar maanden last van de rechterkant van m'n nek, net onder m'n hoofd. :blink:

Misschien toch maar 's naar een dokter... :bleh:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Ik heb ook altijd van die vage klachten die telkens als ik naar de dokter wil gaan verdwijnen (maar later wel terug komen). Ze wisselen elkaar ook steeds af. :bleh:

Op dit moment heb ik al sinds een paar maanden last van de rechterkant van m'n nek, net onder m'n hoofd. :blink:

Misschien toch maar 's naar een dokter... :bleh:

 

Misschien wel verstandig ja... Blegh... Heb er altijd zo'n hekel aan :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Misschien wel verstandig ja... Blegh... Heb er altijd zo'n hekel aan :roftl:

 

Ik ook. Ik weet sowieso nooit hoe ik m'n klachten t beste kan omschrijven en nu moet ik ook nog zoeken waar ik überhaupt heen moet, want ik ben hier nog nooit naar de dokter geweest. :bleh:

Misschien deze week maar eens bellen.

Link to comment
Share on other sites

Ik ook. Ik weet sowieso nooit hoe ik m'n klachten t beste kan omschrijven en nu moet ik ook nog zoeken waar ik überhaupt heen moet, want ik ben hier nog nooit naar de dokter geweest. :bleh:

Misschien deze week maar eens bellen.

 

Is sowieso misschien handig om ergens ingeschreven te staan?

 

Ben je er nog? :blink::bleh:

 

Jawel, ben met 100 dingen tegelijk bezig :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Is sowieso misschien handig om ergens ingeschreven te staan?

 

 

 

Jawel, ben met 100 dingen tegelijk bezig :bleh:

 

Ik sta wel ingeschreven gelukkig. ^^ Weet alleen niet hoe ik bij het gebouw zelf kom. :bleh: Mijn richtingsgevoel is echt hopeloos. :roftl:

 

Dat vermoedde ik al. :biggrin2:

Ik ben maar weer eens wat oude threads aan t lezen. Ben blij dat ik nu eindelijk het héle verhaal achter chicken ken. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Menselijk wezen...hmm...denk dat ik daar wel mee akkoord kan gaan, goed genoeg voor mij:mf_rosetinted:

Goed hoor, met jou?

 

Ook wel goed..:original:

 

Ik heb nieuwe medicijnen en die werken super..:biggrin2:

 

Ik heb alleen maar goeie zin sinds ik die neem..:bleh:

 

Hoewel dat niks wil zeggen natuurlijk..:blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy