Jump to content

The Dutch Tread (part 13)


yooligan

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

*heeft een keer een cd besteld..* :roftl:

 

ik heb ervaring met bol... :shocked: heb daarr wel eens boeken besteld :bleh: en een cd :bleh:

 

Kijk, het zit zo:

 

Ik heb gisteren die 2 artikelen besteld.. eentje is onderweg, maar ivm de andere kreeg ik ineens een e-mail dat de bestelling geannuleerd was. Bij de bestelstatus stond eerst nog "wordt verwerkt" maar nu staat daar ook geannuleerd.

 

Ik heb het artikel opgezocht op de website maar kan het niet meer vinden...

Dit wil zeggen dat ze het niet meer hebben? En dat het ook niet meer terugkomt?

Of wat moet ik me daarbij voorstellen?

Link to comment
Share on other sites

Kijk, het zit zo:

 

Ik heb gisteren die 2 artikelen besteld.. eentje is onderweg, maar ivm de andere kreeg ik ineens een e-mail dat de bestelling geannuleerd was. Bij de bestelstatus stond eerst nog "wordt verwerkt" maar nu staat daar ook geannuleerd.

 

Ik heb het artikel opgezocht op de website maar kan het niet meer vinden...

Dit wil zeggen dat ze het niet meer hebben? En dat het ook niet meer terugkomt?

Of wat moet ik me daarbij voorstellen?

 

kan je ze allebei niet meer vinden? :shocked:

mij lijkt het dat je even een mailtje naar bol.com moet sturen, want ik heb zoiets zelf nog nooit gehad.. :blink:

 

 

Link to comment
Share on other sites

kan je ze allebei niet meer vinden? :shocked:

mij lijkt het dat je even een mailtje naar bol.com moet sturen, want ik heb zoiets zelf nog nooit gehad.. :blink:

 

 

 

Jawel, die ene staat er nog .. is verzonden en dus onderweg (maak ik me ook geen zorgen over ofzo). Maar het andere is geannuleerd en staat ook niet meer op de site..

 

Dacht dat dat misschien vaker voorkwam, vandaar even de vraag :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Jawel, die ene staat er nog .. is verzonden en dus onderweg (maak ik me ook geen zorgen over ofzo). Maar het andere is geannuleerd en staat ook niet meer op de site..

 

Dacht dat dat misschien vaker voorkwam, vandaar even de vraag :wink2:

ah ok :bleh:

nee.. ik heb het zelf nog nooit gehad :blink:

mmh weird! ik zou een mailtje sturen..want als het ineens geannuleerd is zonder reden is het best raar :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jawel, die ene staat er nog .. is verzonden en dus onderweg (maak ik me ook geen zorgen over ofzo). Maar het andere is geannuleerd en staat ook niet meer op de site..

 

Dacht dat dat misschien vaker voorkwam, vandaar even de vraag :wink2:

 

Het kan zijn dat het artikel tóch niet leverbaar is, en dat ze het daarom van de site hebben geplukt.. Je kunt het beste regelmatig de site bezoeken en kijken of het artikel wat je zoekt er misschien weer tussen staat.

 

Ik kan je verder niet helpen, want die ene keer dat ik wat besteld heb, hadden ze het product op voorraad.. Sorry

Link to comment
Share on other sites

*springt huppelend binnen*

Haaay!!! :mf_rosetinted:

alles goed hier?:bleh:

 

@ Yooligan: nee ik durf niet meer stiekem binnensluipen, maar wel huppelend binnenspringen!

@ Nielo: thnx voor de linksde betekenis is me nu helemaal duidelijk:biggrin2::roftl:

 

Ellooooo! :bleh:

Jou heb ik niet eerder gezien :naughty:

*schudt hand*

 

je bedoelt toch niet.. iets dat tokt? :lmfao:

Link to comment
Share on other sites

Het kan zijn dat het artikel tóch niet leverbaar is, en dat ze het daarom van de site hebben geplukt.. Je kunt het beste regelmatig de site bezoeken en kijken of het artikel wat je zoekt er misschien weer tussen staat.

 

Ik kan je verder niet helpen, want die ene keer dat ik wat besteld heb, hadden ze het product op voorraad.. Sorry

 

Hmmja, dat dacht ik ook..

En vond dit op de site:

 

Een bestelling is (gedeeltelijk) geannuleerd

Een artikel of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden.

 

Het artikel is toch niet leverbaar.

We hebben uw vooruitbetaling 2 weken na het plaatsen van uw bestelling nog niet ontvangen. Dit geldt alleen als u voor de betaalmethode ‘Vooruitbetalen’ heeft gekozen.

Uw bestelling voldoet niet aan de voorwaarden voor de aangevraagde studieboekenkorting.

Uiteraard komt voor een geannuleerd artikel de betalingsverplichting te vervallen. Als u al betaald heeft, dan storten we het bedrag zo spoedig mogelijk terug op uw rekening.

 

Plaats een nieuwe bestelling om het betreffende artikel alsnog te ontvangen of raadpleeg regelmatig onze winkel op beschikbaarheid als het artikel niet leverbaar is. Wij zijn helaas niet in de gelegenheid om u een artikel na te zenden.

 

Dus ja.. dan maar wachten tot ze het weer hebben .. En vooral hopen dat dit gebeurt :boxed:

 

Pff :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ben er weeeeeeeeeeeeeeeer! :biggrin2:

halloooooooo! :biggrin2:

*springt huppelend binnen*

Haaay!!!

alles goed hier?;P

 

@ Yooligan: nee ik durf niet meer stiekem binnensluipen, maar wel huppelend binnenspringen!:naughty:

@ Nielo: thnx voor de links:bleh:de betekenis is me nu helemaal duidelijk

niet verslaafd raken he... ;D

:shocked:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy