Jump to content

The Dutch Tread (part 13)


yooligan

Recommended Posts

Jaaa! Goed ideee :naughty:

 

Ik weet niet wat het betekent.. :lmfao:

Het is gewoon dat je in een iets groter gebied speelt ofzo :roftl:

 

o...oke:wink2: nouja ik hoor t wel als je 'n x tegen des moet hea!

 

en ik heb net weer iets gewonnen op ebay

''MIKA (ROCK)**BIG GIRL (YOU ARE BEAUTIFUL)**CD SINGLE''

 

Track listing

1. Big Girl (you Are Beautiful) (album Version)

2. Instant Martyr

3. Sweet Dreams (are Made Of This) (live From Hong Kong)

4. Big Girl (you Are Beautiful) (tom Middleton Remix)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:thumbdown: kmoe nu frans lere maar kheb er helemaal geen zin in :-(

 

aaaah ik vind frans echt zon k*t vak, net als wiskunde :thumbdown:

vandaag kreeg ik nog van mijn lerares te horen dat mijn frans keislecht is :bleh:

ik ben het nu ook aant doen :bleh:

succes! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

aaaah ik vind frans echt zon k*t vak, net als wiskunde :thumbdown:

vandaag kreeg ik nog van mijn lerares te horen dat mijn frans keislecht is :bleh:

ik ben het nu ook aant doen :bleh:

succes! :huglove:

 

da frans van mij is al jaaaaaaaaaaaaaaaaaren slecht maar kben der toch altijd door dus ja...

Link to comment
Share on other sites

o...oke:wink2: nouja ik hoor t wel als je 'n x tegen des moet hea!

 

en ik heb net weer iets gewonnen op ebay

''MIKA (ROCK)**BIG GIRL (YOU ARE BEAUTIFUL)**CD SINGLE''

 

Track listing

1. Big Girl (you Are Beautiful) (album Version)

2. Instant Martyr

3. Sweet Dreams (are Made Of This) (live From Hong Kong)

4. Big Girl (you Are Beautiful) (tom Middleton Remix)

 

Super :biggrin2:

 

Ik wilde die ook .. maarja, dan wilde ik ze allemaal .. en ik kreeg mijn ouders niet overtuigd en nu kan je Grace Kelly niet meer kopen .. dus ja .. dan maar niet :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Super :biggrin2:

 

Ik wilde die ook .. maarja, dan wilde ik ze allemaal .. en ik kreeg mijn ouders niet overtuigd en nu kan je Grace Kelly niet meer kopen .. dus ja .. dan maar niet :boxed:

 

balen...:blink:

hoe bedoel je? bedoel je grace kelly die je gewoon bij de winkel kan kopen? dat die er niet meer is?

:wink2:

Link to comment
Share on other sites

balen...:blink:

hoe bedoel je? bedoel je grace kelly die je gewoon bij de winkel kan kopen? dat die er niet meer is?

:wink2:

 

Die ookal ja..

Maar ook de maxi-single of wat is dat (wilde het via amazon bestellen maar die is er dus niet meer).

Link to comment
Share on other sites

Die ookal ja..

Maar ook de maxi-single of wat is dat (wilde het via amazon bestellen maar die is er dus niet meer).

 

is er een frs bij jou in de buurt?

want dan kan je gratis via http://www.frs.nl een exemplaar naar een filiaal bij jou in de buurt laten sturen:wink2: dat doe ik ook met de usb stick...je betaald gewoon de prijs die je in de winkel ook zou betalen. dus gk zou je niet meer dan 4 euro hoeven kosten:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

is er een frs bij jou in de buurt?

want dan kan je gratis via http://www.frs.nl een exemplaar naar een filiaal bij jou in de buurt laten sturen:wink2: dat doe ik ook met de usb stick...je betaald gewoon de prijs die je in de winkel ook zou betalen. dus gk zou je niet meer dan 4 euro hoeven kosten:thumb_yello:

 

We hebben hier wel een free record shop ja (vlakbij zelfs).

Maar hoe werkt dat dan? En kan je dat met alles zeg maar doen?

Link to comment
Share on other sites

We hebben hier wel een free record shop ja (vlakbij zelfs).

Maar hoe werkt dat dan? En kan je dat met alles zeg maar doen?

 

ja:wink2:

verzendkosten waren bij bij ook maar 2 euro...maarja het is 10 minuten fietsen van mijn school vandaan....dus dan fiets ik wel een stukje

 

je kan zoveel bestellen als je wilt en als je dan op afrekenen ofzoiets klikt...kom je vanzelf op een pagina waar je aan kan geven dat je het bij een frs bij jou in de buurt wil laten afleveren

 

je zal dan ook gelijk zien dat er bij verzendkosten 0.00 komt te staan:wink2:

Link to comment
Share on other sites

ja:wink2:

verzendkosten waren bij bij ook maar 2 euro...maarja het is 10 minuten fietsen van mijn school vandaan....dus dan fiets ik wel een stukje

 

je kan zoveel bestellen als je wilt en als je dan op afrekenen ofzoiets klikt...kom je vanzelf op een pagina waar je aan kan geven dat je het bij een frs bij jou in de buurt wil laten afleveren

 

je zal dan ook gelijk zien dat er bij verzendkosten 0.00 komt te staan:wink2:

 

Ik snap het niet?

Je hebt het dan over bestelling bij frs zelf? En dan laten leveren in de buurt (dus niet opsturen met de post)?

Link to comment
Share on other sites

Ik snap het niet?

Je hebt het dan over bestelling bij frs zelf? En dan laten leveren in de buurt (dus niet opsturen met de post)?

 

je kan alles wat je besteld bij een filiaal af laten leveren, je moet wel vooruit betalen (maar als je ook op amazon kon/mocht bestelllen neem ik aan dit dit geen probleem is) en je krijgt een berichtje als je je pakketje op kan komen halen:wink2:

volgens mij staat het ook allemaal op de site zelf:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

je kan alles wat je besteld bij een filiaal af laten leveren, je moet wel vooruit betalen (maar als je ook op amazon kon/mocht bestelllen neem ik aan dit dit geen probleem is) en je krijgt een berichtje als je je pakketje op kan komen halen:wink2:

volgens mij staat het ook allemaal op de site zelf:thumb_yello:

 

Maar daar gaat het bij mij helemaal niet om :roftl: (sorry :bleh:).

 

Neen, ik mocht juist niet bij Amazon bestellen .. heb het nu pas klaargekregen om bij bol.com te mogen bestellen maar dat is met veel moeite gebeurt en kwam met de melding: alleen voor deze keer ... Dus ik denk niet dat ik het klaar krijg om nog wat te mogen, en zeker niet via Amazon ofzo..

 

En ik wil zo graag.. :tears:

(maar voor mijn rekening is het natuurlijk beter van niet :mf_rosetinted: )

Link to comment
Share on other sites

Maar daar gaat het bij mij helemaal niet om :roftl: (sorry :bleh:).

 

Neen, ik mocht juist niet bij Amazon bestellen .. heb het nu pas klaargekregen om bij bol.com te mogen bestellen maar dat is met veel moeite gebeurt en kwam met de melding: alleen voor deze keer ... Dus ik denk niet dat ik het klaar krijg om nog wat te mogen, en zeker niet via Amazon ofzo..

 

En ik wil zo graag.. :tears:

(maar voor mijn rekening is het natuurlijk beter van niet :mf_rosetinted: )

 

tsja, mijn moeder wil ook liever van niet...maar ze zegt: het je eigen geld...als het op is is het ook écht op.

 

dus dat ik nu al wekenlang minder dan 10 euro op m'n rekening heb, heb ik dan ook volledig aan mezelf te danken:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

tsja, mijn moeder wil ook liever van niet...maar ze zegt: het je eigen geld...als het op is is het ook écht op.

 

dus dat ik nu al wekenlang minder dan 10 euro op m'n rekening heb, heb ik dan ook volledig aan mezelf te danken:mf_rosetinted:

 

Bij mij gaat het niet om het geld (wat inderdaad mijn eigen keuze is) maar vooral ivm het gebruik van de creditcard .. Moeder is nogal uhm.. wantrouwend t.o.v. internet .. :thumbdown: (en ik weet dat je niet alles moet vetrouwen, maar zij vertrouwt dus niks :wink2:)

Link to comment
Share on other sites

Bij mij gaat het niet om het geld (wat inderdaad mijn eigen keuze is) maar vooral ivm het gebruik van de creditcard .. Moeder is nogal uhm.. wantrouwend t.o.v. internet .. :thumbdown: (en ik weet dat je niet alles moet vetrouwen, maar zij vertrouwt dus niks :wink2:)

 

Ik mag ook niet met haar creditcard bestellen, eerst was het nog ja...toen mischien en nu is het gewoon nee...:boxed:

 

maar de dingen die ik via amazon wil bestellen kun je nergens anders kopen...of tenminste op een site waar je bijv met paypal kan betalen:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ik mag ook niet met haar creditcard bestellen, eerst was het nog ja...toen mischien en nu is het gewoon nee...:boxed:

 

maar de dingen die ik via amazon wil bestellen kun je nergens anders kopen...of tenminste op een site waar je bijv met paypal kan betalen:thumbdown:

 

Dat heb ik dus ook ja .. altijd als ik iets wil is er enkel via creditcard te betalen .. en laat dat nou net het probleem zijn :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy