Jump to content

The Dutch Tread (part 13)


yooligan

Recommended Posts

mpf zulk soort dingen gebeuren ier dus niet he :tears:

ik moet eeeerst 1000000000 triljard keer vragen till mijn vader het eindelij kgaat bestellen (en dan gaat het gewoon over een single uit engeland :blink:) okee ik weet he t is nie gewoon maar ik vind t ook nie gewoon dat ik het zo vaak moe vragen!

 

Maar bij jou lukt het dan tenminste nog ..

Als ik wist dat het na een miljoen keer zou vragen zou ik wel weten wat ik zou doen :roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

mpf zulk soort dingen gebeuren ier dus niet he :tears:

ik moet eeeerst 1000000000 triljard keer vragen till mijn vader het eindelij kgaat bestellen (en dan gaat het gewoon over een single uit engeland :blink:) okee ik weet he t is nie gewoon maar ik vind t ook nie gewoon dat ik het zo vaak moe vragen!

 

Jij mag het tenminste.:boxed:

Ik mag dat niet eens!

En over een paar weken kom ik nog maar 1x per week op MFC omdat mn ouders mn rapport te slecht vinden:tears::thumbdown: 1 keer! Dat is te weinig om al het nieuws hier bij te houden:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Eigenlijk is het verboden op het forum over de demo's te praten maarja. je kunt ze op youtube vinden en downloaden enzo. Het zijn uitgelekte demo's. Iemand heeft ze gejat en over internet verspreid:thumbdown: , Mika is er zelf ook niet blij mee.

De demo's en studio-outtakes:

Grace Kelly demo versie

Love Today demo versie

Stuck in the middle demo

My interpretation demo

Over my shoulder

Sympathy demo(het moet eigenlijk Your sympathy zijn maarja)

Intoxicated

I'm falling

Instant Martyr

Overrated

Sally

The Only lonely One

You made me

 

Ik heb het gevoel dat ik wat ben vergeten.

 

Er zijn er trouwens nog meer dan die je op youtube kunt vinden, ik weet het zeker

oelaa dat is wel spijtig voor hem.. maar ik ga ze toch even opzoeken^^ ik ben een echte fan, ik mag dat^^ nee ma serieus het gaat gepaard met flink wat schuldgevoelens..

Link to comment
Share on other sites

Jij mag het tenminste.:boxed:

Ik mag dat niet eens!

En over een paar weken kom ik nog maar 1x per week op MFC omdat mn ouders mn rapport te slecht vinden:tears::thumbdown: 1 keer! Dat is te weinig om al het nieuws hier bij te houden:bleh:

 

awwh! ":tears:

dan ga ik je echt missen! :huglove:

 

meeeh! :tears:

Link to comment
Share on other sites

awwh! ":tears:

dan ga ik je echt missen! :huglove:

 

meeeh! :tears:

Ik jou ook:huglove: En iedereen trouwens:thumbdown: Ik kan het niet helpen, ik ben gewoon slecht in wiskunde en natuurkunde. En ik heb faalangst

oelaa dat is wel spijtig voor hem.. maar ik ga ze toch even opzoeken^^ ik ben een echte fan, ik mag dat^^ nee ma serieus het gaat gepaard met flink wat schuldgevoelens..

 

Ja. Ik voelde me ook best schuldig..

Link to comment
Share on other sites

Jij mag het tenminste.:boxed:

Ik mag dat niet eens!

En over een paar weken kom ik nog maar 1x per week op MFC omdat mn ouders mn rapport te slecht vinden:tears::thumbdown: 1 keer! Dat is te weinig om al het nieuws hier bij te houden:bleh:

 

oo dat is erg!! kan je er niet op de een of andere manier onderuit komen?

Link to comment
Share on other sites

oo dat is erg!! kan je er niet op de een of andere manier onderuit komen?

 

Nee:thumbdown: Ze zeiden dat ze het vorige kwartiel ook wilden doen, maar omdat mn mentrix en een paar vriendinnen zeiden dat dat niet veel zou helpen, deden ze het niet, maar nu zijn ze vastbesloten!:tears: Ik ben alleen echt slecht in wiskunde en natuurkunde, voor aardrijkskunde sta ik net geen 5,5:thumbdown: En ik doe hartstikke mn best, bijvoorbeeld met aardrijkskunde: Ga ik eerst de leertekst 50382738464x doorlezen, dan maak in een samenvatting, dan leer ik de zwarte woorden, dan doe ik zo'n test jezelf toets ding op de computer enzo.

Link to comment
Share on other sites

Ik jou ook:huglove: En iedereen trouwens:thumbdown: Ik kan het niet helpen, ik ben gewoon slecht in wiskunde en natuurkunde. En ik heb faalangst

 

 

Ja. Ik voelde me ook best schuldig..

 

aww :no:

ik ben ook er ook niet goed in.. wie wel, en wie vindt da nou leuk :blink:

aaah! ik heb dat ook gehad, nu nog steeds..

dus nu moet je gewoon altijd studeren?

 

Link to comment
Share on other sites

Ik vind het maar niks die demo's ..

Ik heb ze dan ook niet en heb er ook geen behoefte aan ze te hebben..

 

(heb er trouwens wel een paar gehoord, maar dat was voordat ik wist dat het demo's waren .. en ik ben heel blij dat Over my Shoulder, Instant Martyr & Your Symphaty op cd/single staan :original:)

Link to comment
Share on other sites

Ik vind het maar niks die demo's ..

Ik heb ze dan ook niet en heb er ook geen behoefte aan ze te hebben..

 

(heb er trouwens wel een paar gehoord, maar dat was voordat ik wist dat het demo's waren .. en ik ben heel blij dat Over my Shoulder, Instant Martyr & Your Symphaty op cd/single staan :original:)

 

Ik had ze ook allemaal gehoord maar wist toen nog niet dat het 'verboden' is.

Ik vind ze niet eens leuk! Maar ach, GK en LT klonken ook nergens naar op demo en klinken op album ook geweldig, dus je weet het van die anderen ook niet he?:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik had ze ook allemaal gehoord maar wist toen nog niet dat het 'verboden' is.

Ik vind ze niet eens leuk! Maar ach, GK en LT klonken ook nergens naar op demo en klinken op album ook geweldig, dus je weet het van die anderen ook niet he?:naughty:

 

Ik zou het niet weten hoe ze als demo klinken dus ik kan je niet helpen :roftl:

 

Ik heb gehoord: the only lonely one & you made me (& stuck in the middle denk ik ook, ben niet zeker) en die vond ik toch niet slecht :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Nee:thumbdown: Ze zeiden dat ze het vorige kwartiel ook wilden doen, maar omdat mn mentrix en een paar vriendinnen zeiden dat dat niet veel zou helpen, deden ze het niet, maar nu zijn ze vastbesloten!:tears: Ik ben alleen echt slecht in wiskunde en natuurkunde, voor aardrijkskunde sta ik net geen 5,5:thumbdown: En ik doe hartstikke mn best, bijvoorbeeld met aardrijkskunde: Ga ik eerst de leertekst 50382738464x doorlezen, dan maak in een samenvatting, dan leer ik de zwarte woorden, dan doe ik zo'n test jezelf toets ding op de computer enzo.

 

kan je niet gewoon het weekend en 1 dag in de week ofzo??

 

 

 

 

 

 

ojee ik voel me echt stout en zit vol schuldgevoelens enzo, nu zit ik die liedjes te downloaden.. ik vind het erg dat ik dit durf doen tegenover mika

Link to comment
Share on other sites

ojee ik voel me echt stout en zit vol schuldgevoelens enzo, nu zit ik die liedjes te downloaden.. ik vind het erg dat ik dit durf doen tegenover mika

 

Dan moet je doen zoals ik en ze niet downloaden :wink2:

Het is niet dat je geen keuze hebt ofzo :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ik vraag me nu trouwens af .. je hebt dan ook "demo's" die op cd of single zijn uitgebracht. Maar die zijn dan toch niet meer illegaal hé?

 

(zag net dat ik the only lonely one nog op mijn pc had staan :bleh: maar die komt volgens mij van de love today maxi-single ofzo?)

Link to comment
Share on other sites

Ik vraag me nu trouwens af .. je hebt dan ook "demo's" die op cd of single zijn uitgebracht. Maar die zijn dan toch niet meer illegaal hé?

 

(zag net dat ik the only lonely one nog op mijn pc had staan :bleh: maar die komt volgens mij van de love today maxi-single ofzo?)

 

die uitgebracht zijn die zijn denk ik legaal, zolang ze op de cd staan natuurlijk en niet illegaal gedownload zijn he :bleh:

Link to comment
Share on other sites

die uitgebracht zijn die zijn denk ik legaal, zolang ze op de cd staan natuurlijk en niet illegaal gedownload zijn he :bleh:

 

Sssst :bleh:

Neen, the only lonely one heb ik dan nog illegaal, voor de rest heb ik niks bij mijn weten ...

 

kan mika die dan niet gewoon van youtube halen?

 

Weet niet?

Lijkt me dat dat moet kunnen ja (nuja, hij kan ze er niet vanaf halen maar wel vragen dat youtube ze verwijderd ofzo).

Link to comment
Share on other sites

Sssst :bleh:

Neen, the only lonely one heb ik dan nog illegaal, voor de rest heb ik niks bij mijn weten ...

ik heb instant martyr en the only lonely one legaal :blink:

ik lust geen drop:mf_rosetinted:

 

ik wel! :mf_lustslow:

maar t wordt ier dan ook veel gegeten he ^^

Link to comment
Share on other sites

ik heb instant martyr en the only lonely one legaal :blink:

 

Ik heb nu niks meer illegaal :mf_rosetinted:

Naja, in hoeverre je van legaal kan spreken ivm covers en dingen van concerten enzo? Die dingen staan ook niet op cd ...

Link to comment
Share on other sites

 

ik wel! :mf_lustslow:

maar t wordt ier dan ook veel gegeten he ^^

idd. mn papa eet dat heel graag en dan eet hij dat in de auto en dan stinkt die hele auto naar drop:thumbdown: :bleh:

 

 

Weet niet?

Lijkt me dat dat moet kunnen ja (nuja, hij kan ze er niet vanaf halen maar wel vragen dat youtube ze verwijderd ofzo).

ik vind dat hij dat moet doen:punk: gáán, mika, gewoon ervoor gáán:punk: :punk:

Link to comment
Share on other sites

ik vind dat hij dat moet doen:punk: gáán, mika, gewoon ervoor gáán:punk: :punk:

 

Ja, inderdaad.. :mf_rosetinted:

Ik had eigenlijk gedacht dat ze al lang weg zouden zijn.. maar blijkbaar niet dus.. Naja, hij zal natuurlijk ook wel andere dingen aan z'n hoofd hebben :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb nu niks meer illegaal :mf_rosetinted:

Naja, in hoeverre je van legaal kan spreken ivm covers en dingen van concerten enzo? Die dingen staan ook niet op cd ...

 

maar als ik een officieel product van mika koop mag ik toch aannemen dat t legaal is.. :shocked:

ja maarja daar zullen toch wel rechten over betaald zijN? iig, wij hoeven geen boete te betalen dan :das:

Link to comment
Share on other sites

maar als ik een officieel product van mika koop mag ik toch aannemen dat t legaal is.. :shocked:

ja maarja daar zullen toch wel rechten over betaald zijN? iig, wij hoeven geen boete te betalen dan :das:

 

Heb jij dan cd's met live versies?

Holy Johnny en die liedjes allemaal?

 

Want daar heb ik het over .. niet over Instant Martyr ofzo...

 

Edit; ja ok, er is natuurlijk de dvd, maar toch.. mag je die liedjes dan als mp3 hebben?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy