Jump to content

The Dutch Tread (part 13)


yooligan

Recommended Posts

Bwa, die van mij kan wel wat nieuws gebruiken :bleh:

Heb alleen Mika die ik de moeite vind om dingen van te kopen, dus ja :mf_rosetinted:

 

Alleen denken mijn ouders daar dus niet hetzelfde over :naughty:

 

Mijn moeder vindt Mika wel cool. :mf_rosetinted: (Mijn vader niet, maar die vindt eigenlijk alleen klassiek leuk, en sommige Beatle liedjes. Ook al beweert ie dat ie wel meer leuk vindt, zolang t niet Limburgs is (hij komt uit Limburg ^^), vindt ie t maar niets.)

 

Ik ben echt hopeloos, vindt heel veel leuk. Da's soms prettig, maar ik wil t ook hebben en ik download niet (techniek mag mij niet zo, en ik wil de platenmaatschappijen best wel sponsoren :bleh:), dus moet ik de cd's kopen. (Mijn discman is echt mijn meest dierbare bezit. :roftl:) Dvd's hetzelfde verhaal. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mijn moeder vindt Mika wel cool. :mf_rosetinted: (Mijn vader niet, maar die vindt eigenlijk alleen klassiek leuk, en sommige Beatle liedjes. Ook al beweert ie dat ie wel meer leuk vindt, zolang t niet Limburgs is (hij komt uit Limburg ^^), vindt ie t maar niets.)

 

Ik ben echt hopeloos, vindt heel veel leuk. Da's soms prettig, maar ik wil t ook hebben en ik download niet (techniek mag mij niet zo, en ik wil de platenmaatschappijen best wel sponsoren :bleh:), dus moet ik de cd's kopen. (Mijn discman is echt mijn meest dierbare bezit. :roftl:) Dvd's hetzelfde verhaal.

 

Ik zit hier helemaal alleen :thumbdown:

Alhoewel ik toch de indruk heb dat het stilaan aan het veranderen is (vooral mijn moeder dan, mijn vader is wat anders; alhoewel ik die daarstraks volgens mij toch zag "bewegen" op relax, heel even maar :mf_rosetinted: ). Zal vast komen door gewenning .. ze moeten wel :roftl:

 

Ik ben ook niet zo voor het downloaden neen.. maar gelukkig heb ik maar alleen Mika. Is iets beter voor de bankrekening :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ik zit hier helemaal alleen :thumbdown:

Alhoewel ik toch de indruk heb dat het stilaan aan het veranderen is (vooral mijn moeder dan, mijn vader is wat anders; alhoewel ik die daarstraks volgens mij toch zag "bewegen" op relax, heel even maar :mf_rosetinted: ). Zal vast komen door gewenning .. ze moeten wel :roftl:

 

Ik ben ook niet zo voor het downloaden neen.. maar gelukkig heb ik maar alleen Mika. Is iets beter voor de bankrekening

 

Hehehe... ja mijn vader reageert soms ook niet negatief op Mika. :shocked:

M'n moeder en ik hopen op verandering. :roftl:

 

Ja, mijn bankrekening is er niet zo blij mee... Vandaag weer 3 cd's gekocht. :naughty: (Tsja, het was 3 voor €25... :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Hehehe... ja mijn vader reageert soms ook niet negatief op Mika. :shocked:

M'n moeder en ik hopen op verandering. :roftl:

 

Ja, mijn bankrekening is er niet zo blij mee... Vandaag weer 3 cd's gekocht. :naughty: (Tsja, het was 3 voor €25... :bleh:)

 

Dan moet je er natuurlijk van profiteren hé :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Precies. :mf_rosetinted::roftl:

 

Heb je eigenlijk nog tentamens gehad vandaag? Of je heb er deze week nog?

 

Vandaag gehad ja.

Volgende week donderdag nog en dan hopelijk nooit meer :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hoe ging t?

Oeh, dat schiet op! :thumb_yello:

 

Nah, ik durf er geen uitspraak over te doen.. Het is mijn buisvak.. (samen met zoveel anderen :boxed:).

Ik heb zo het gevoel van: als ik er nu niet op geslaagd ben zal ik er nooit op slagen. Mijn beste examen tot nu toe..

 

Maar waarschijnlijk heb ik weer heel wat fouten gemaakt waarvan ik me niet bewust ben en zal ik er weer een buis op hebben...

Link to comment
Share on other sites

Nah, ik durf er geen uitspraak over te doen.. Het is mijn buisvak.. (samen met zoveel anderen :boxed:).

Ik heb zo het gevoel van: als ik er nu niet op geslaagd ben zal ik er nooit op slagen. Mijn beste examen tot nu toe..

 

Maar waarschijnlijk heb ik weer heel wat fouten gemaakt waarvan ik me niet bewust ben en zal ik er weer een buis op hebben...

 

Ik hoop heeeeeel erg voor je dat je t gehaald hebt!!! :huglove:

 

Ga je na je tentamens genieten van je vrijheid, of meteen aan t werk?

Link to comment
Share on other sites

Ik hoop heeeeeel erg voor je dat je t gehaald hebt!!! :huglove:

 

Ga je na je tentamens genieten van je vrijheid, of meteen aan t werk?

 

Bedankt :original:

 

Ik heb daarna nog stage tot in juni :wink2:

En daarna zien we wel, normaal gezien meteen werken (als de stage goed gaat krijg je meestal een job aangeboden voor juli-augustus-september, en daarna eventueel langer als ze net iemand nodig hebben).

Link to comment
Share on other sites

Bedankt :original:

 

Ik heb daarna nog stage tot in juni :wink2:

En daarna zien we wel, normaal gezien meteen werken (als de stage goed gaat krijg je meestal een job aangeboden voor juli-augustus-september, en daarna eventueel langer als ze net iemand nodig hebben).

 

Oh ja, stage... Dat zou wel mooi zijn als je ook meteen een baan had. ^^ (Alhoewel je dan wel minder vrije tijd hebt natuurlijk. :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Oh ja, stage... Dat zou wel mooi zijn als je ook meteen een baan had. ^^ (Alhoewel je dan wel minder vrije tijd hebt natuurlijk. :bleh:)

 

Hmmja, minder vrije tijd is een feit.. maar langs de andere kant: als je dan thuiskomt moet je wel niks meer in je hoofd steken (ivm werk toch niet). Niks leren, geen examens ... (ok, af en toe een bijscholing maar dat moet dan maar). Het zal toch anders zijn :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, minder vrije tijd is een feit.. maar langs de andere kant: als je dan thuiskomt moet je wel niks meer in je hoofd steken (ivm werk toch niet). Niks leren, geen examens ... (ok, af en toe een bijscholing maar dat moet dan maar). Het zal toch anders zijn :wink2:

 

Dat scheelt wel ja! Als je dan klaar bent met je werk, ben je ook echt vrij. Dat klinkt goed. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

:naughty:

Dat vind ik ook altijd, maar ja, ik ben pas 18, moet nog ff. :thumbdown:

(Al kan ik niet zeggen dat ik echt veel doe... :blink::bleh:)

 

Ik vond dat op die leeftijd ook .. nu nog steeds .. :roftl:

(maar nu is het wel een stuk erger dan toen, ben het echt wel beu :boxed:)

Link to comment
Share on other sites

Ik vond dat op die leeftijd ook .. nu nog steeds .. :roftl:

(maar nu is het wel een stuk erger dan toen, ben het echt wel beu :boxed:)

 

Oh god, dat betekent vast dat t voor mij ook nog veel erger wordt! :roftl: (En ik maar denken dat t vorig jaar z'n hoogtepunt al bereikt had. :roftl: Hoe ik ooit mijn eindexamens heb gehaald is echt een raadsel. :lmfao:)

Link to comment
Share on other sites

Oh god, dat betekent vast dat t voor mij ook nog veel erger wordt! :roftl: (En ik maar denken dat t vorig jaar z'n hoogtepunt al bereikt had. :roftl: Hoe ik ooit mijn eindexamens heb gehaald is echt een raadsel. :lmfao:)

 

Ach, dat weet je niet .. misschien is het bij jou wel heel anders :wink2:

Jij bent tenslotte mij niet .. (en wees daar maar blij om :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Ach, dat weet je niet .. misschien is het bij jou wel heel anders :wink2:

Jij bent tenslotte mij niet .. (en wees daar maar blij om :roftl:)

 

Hmm... wie weet... :bleh:

Mij zijn is ook niet alles hoor. :roftl:

 

hoi dutchies! i havent talked to u!

 

Heeey, what's up? :punk:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy