Jump to content

The Dutch Tread (part 13)


yooligan

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mooi!

 

Jahoor, weer helemaal opgeknapt :wink2:

 

Hoe is het met jou? OOk nog laat online :naughty:

 

Mooi! :thumb_yello:

 

Ook goed. Ja ben de laatste tijd echt nog laat op. Als de colleges weer beginnen trek ik dat volgens mij echt niet meer. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ook goed. Ja ben de laatste tijd echt nog laat op. Als de colleges weer beginnen trek ik dat volgens mij echt niet meer. :roftl:

 

Jawel joh, went snel genoeg weer :naughty:

 

Maarre , ik ga nu toch maar naar bed... Moet morgen nog het een en ander af maken waar een hoop tijd in gaat zitten, dus mn wekkertje staat al om half 7 :thumbdown:

 

Truste :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Jawel joh, went snel genoeg weer :naughty:

 

Maarre , ik ga nu toch maar naar bed... Moet morgen nog het een en ander af maken waar een hoop tijd in gaat zitten, dus mn wekkertje staat al om half 7 :thumbdown:

 

Truste :wub2:

 

Misschien... :bleh:

 

Oeh, das vroeg! :blink:

 

Nighty night! :flowers2:

Link to comment
Share on other sites

Dit vond ik op Youtube. Leuk om te horen dat iemand haar kind vernoemd naar Mika! http://nl.youtube.com/watch?v=GiBB5dPYyJQ#pkVd6cQfqoo

 

Ik heb tot twee keer toe geprobeerd wederom te reageren (o.a. met de vraag of ze dit verhaal op de MFC wil komen vertellen) maar volgens mij lukt het de hele tijd niet. Ik heb geen www ervoor gezet en ook geen .com erachter, ik heb wel verteld dat ze dat erbij moet typen, zou dat er wat mee te maken hebben?

Link to comment
Share on other sites

Dit vond ik op Youtube. Leuk om te horen dat iemand haar kind vernoemd naar Mika! http://nl.youtube.com/watch?v=GiBB5dPYyJQ#pkVd6cQfqoo

 

Ik heb tot twee keer toe geprobeerd wederom te reageren (o.a. met de vraag of ze dit verhaal op de MFC wil komen vertellen) maar volgens mij lukt het de hele tijd niet. Ik heb geen www ervoor gezet en ook geen .com erachter, ik heb wel verteld dat ze dat erbij moet typen, zou dat er wat mee te maken hebben?

 

misschien zitten ze niet vaak achter de computer :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hoi Starrats!

Nee, zo bedoel ik het niet. Mijn tekst-comment wordt volgens mij steeds niet geplaatst door Youtube.

:blink: O misschien zijn er problemen met de site en moet je het later weer proberen, of er is een vertraging dat kan ook:blink:

Of je mag niet 2 keer achter elkaar een bericht posten

Link to comment
Share on other sites

:blink: O misschien zijn er problemen met de site en moet je het later weer proberen, of er is een vertraging dat kan ook:blink:

Of je mag niet 2 keer achter elkaar een bericht posten

 

Ik heb het net weer geprobeerd, dan zegt Youtube: reactie is geplaatst. Maar ik zie dat dus niet terug. Hopelijk heb ik het nu niet 3x gepost...:blink:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb het net weer geprobeerd, dan zegt Youtube: reactie is geplaatst. Maar ik zie dat dus niet terug. Hopelijk heb ik het nu niet 3x gepost...:blink:

 

Ik heb ook even een reactie geplaatst en hij komt ook niet tevoorschijn :blink:

Misschien moeten ze eerst goedgekeurd worden door de eigenaar van het filmpje?? (ik weet niet of dat kan op youtube maar het zou wel een hoop verklaren.)

Link to comment
Share on other sites

Hoe ging de rijles? Geen paaltjes geraakt ofzo:naughty: ?

 

Waarom keek je zo nukkig toen je meldde dat je rijles had, vind je het niet leuk?

 

nope geen paaltjes geraakt

En ik haat rijles de enige reden dat ik het doe is omdat mijn moeder mij verplicht :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy