Jump to content

The Dutch Tread (part 13)


yooligan

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik was t niet van plan, maar ik kan natuurlijk altijd de tv aanzetten. Hoezo? :bleh:

 

Een jongen (:blush-anim-cl: ) die op de sportschool waar ik een abo hebt vertelde dat hij (al het goed is) vanvond in Hart van Nederland zou zijn. Het ging over iemand die MS heeft en een wens heeftom graag wat te bewegen of zo en toen heeft hij haar een traning of zo gegeven en er komt een stukje in Hart van Nederland. Als het goed is. Maar die jongen is leuk :wub2: en daarom kijk ik het. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

ik weet niet eens waar jullie het over hebben :mf_rosetinted:

ja ik heb zo wel een idee ofwa maarjaa :bleh:

 

Dan is het goed. :wink2:

 

Een jongen (:blush-anim-cl: ) die op de sportschool waar ik een abo hebt vertelde dat hij (al het goed is) vanvond in Hart van Nederland zou zijn. Het ging over iemand die MS heeft en een wens heeftom graag wat te bewegen of zo en toen heeft hij haar een traning of zo gegeven en er komt een stukje in Hart van Nederland. Als het goed is. Maar die jongen is leuk :wub2: en daarom kijk ik het. :naughty:

 

Hehehe... ah, op die fiets. :biggrin2:

 

Ik zal de tv ff aanzetten. ^^

Link to comment
Share on other sites

Een jongen (:blush-anim-cl: ) die op de sportschool waar ik een abo hebt vertelde dat hij (al het goed is) vanvond in Hart van Nederland zou zijn. Het ging over iemand die MS heeft en een wens heeftom graag wat te bewegen of zo en toen heeft hij haar een traning of zo gegeven en er komt een stukje in Hart van Nederland. Als het goed is. Maar die jongen is leuk :wub2: en daarom kijk ik het. :naughty:

 

hoelaat komt da? da moet ik toch echt ff zien:das: maar ja ik moet nu gaan en ik kan het zo toch nog wel kijken :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Was maar een klein stukje :thumbdown: Ik zag hem wel. Knappe jongen met donker bruin haar, krulletjes :wub2: Hij was in het zwembad, je zag hem maar heel kort :thumbdown::sneaky2: Bloot boven lijf :mf_lustslow: Wat had ik daar graag willen zijn :blush-anim-cl:

(Hij gaf de les)

Link to comment
Share on other sites

Was maar een klein stukje :thumbdown: Ik zag hem wel. Knappe jongen met donker bruin haar, krulletjes :wub2: Hij was in het zwembad, je zag hem maar heel kort :thumbdown::sneaky2: Bloot boven lijf :mf_lustslow: Wat had ik daar graag willen zijn

 

:doh:

Ik had de tv toen wel aanstaan maar heb hem gemist. (Had niet door dat t dat onderwerp al was.) Jammer... :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb de mika usb!!!! Stak vanavond in de brievenbus toen ik thuis kwam, yippieee hihihi:naughty:

 

En nu kom je natuurlijk ons hier een beetje jaloers maken ... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad :mf_rosetinted:

(heb echt niks te vertellen hoor :roftl:)

 

Ik ook niet, maar het grootste gedeelte van de tijd gaat ons gesprek toch over niets. :bleh:

 

*Denkt diep na* Er moet toch wel íets zijn wat ik kan vertellen... Vraag me eens iets ofzo. :naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Heeft er iemand nog iets leuks gepland staan voor het weekend?

 

 

Ohjee... mn SOG begint zéér ernstige vormen aan te nemen :roftl:

 

Ben toch wel van plan eens naar de paarden te gaan .. volgens mij wordt het droog weer :bleh:

 

Ben je nu nog niet begonnen wil je zeggen? :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ben toch wel van plan eens naar de paarden te gaan .. volgens mij wordt het droog weer :bleh:

 

Ben je nu nog niet begonnen wil je zeggen? :boxed:

 

Is idd de voorspelling ja!

 

 

Jawel, ben wel begonnen, al een heel eind zelfs... Dus dan mag 'k weer ff wat anders doen :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy