Jump to content

The Dutch Tread (part 13)


yooligan

Recommended Posts

En.. En.. En... Issie leuk?

 

Jaa!!! super geluidskwaliteit! En ik vind die remix van alphabeat nog wel iets hebben! :naughty: Er is verder wel absoluut geen geheugen meer vrij ... En het is ook een rare usb... heb nog nooit zoiets gezien, durfde het eerst niet in de pc te steken :lmao:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jaa!!! super geluidskwaliteit! En ik vind die remix van alphabeat nog wel iets hebben! :naughty: Er is verder wel absoluut geen geheugen meer vrij ... En het is ook een rare usb... heb nog nooit zoiets gezien, durfde het eerst niet in de pc te steken :lmao:

 

Cool!

 

SOG? :blink:

 

Ben jij nou een student of niet? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Cool!

 

 

 

Ben jij nou een student of niet? :blink:

 

Ja... maar ik studeer aan de Universiteit van Amsterdam en die zijn echt hopeloos in heel veel dingen. Ik ken deze afkorting niet. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik ook niet, maar het grootste gedeelte van de tijd gaat ons gesprek toch over niets. :bleh:

 

*Denkt diep na* Er moet toch wel íets zijn wat ik kan vertellen... Vraag me eens iets ofzo. :naughty::roftl:

 

Ik jou iets vragen .. hmm ...

 

Zo Nielo, vertel eens .. Waar denk je aan op dit moment?

 

 

:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Mwha... Soms..

 

Maarre, vertel eens, die jongen op sbs6, is dat je vriendje?

 

Nee :sad: Zou ik wel willen :blush-anim-cl: Maar hij geeft elke donderdag BodyJam in de sportschool waar ik een abo heb. Ik vind hem wel leuk :blush-anim-cl: maar hij heeft een vriendin :thumbdown:

 

Ik heb de mika usb!!!! Stak vanavond in de brievenbus toen ik thuis kwam, yippieee hihihi:naughty:

 

Leuk :punk:

 

Heeft er iemand nog iets leuks gepland staan voor het weekend?

 

Ik ga zaterdag treinen met mijn moeder, maar dat is het :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Nee.. Zou ik wel willen :blush-anim-cl: Maar hij geeft elke donderdag BodyJam in de sportschool waar ik een abo heb. Ik vind hem wel leuk :blush-anim-cl: maar hij heeft een vriendin :thumbdown:

 

 

 

 

 

Ik ga zaterdag treinen met mijn moeder, maar dat is het :biggrin2:

 

Jammer joh!

 

Waar gaan jullie naartoe treinen? Althans, ga er voor het gemak vanuit dat jullie niet gewoon een rondje nederland gaan doen :wink2:

 

Mij eigenlijk ook.

Ach ja, ik leeft waarschijnlijk gewoon te veel in m'n eigen wereldje. :naughty:

 

Ah, zal dát het zijn :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Jammer joh!

 

Waar gaan jullie naartoe treinen? Althans, ga er voor het gemak vanuit dat jullie niet gewoon een rondje nederland gaan doen :wink2:

 

Waarschijnlijk Maastricht of Breda. Maar ergend in die richting :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy