Jump to content

The Dutch Tread (part 13)


yooligan

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi :biggrin2:

 

Dat is de single toch? 0,50 euro, das goedkoop :thumb_yello: Waar heb je die gekocht?

 

Is inderdaad de single. Het ging er hier een paar dagen geleden over dat ik die nog niet had maar eigenlijk toch wel wilde hebben en dat ik me afvroeg of die nog ergens te krijgen was :wink2:

 

Heb 'm bij de Free Record Shop gevonden.. moest eerst nog eens goed kijken voor de prijs, had iets van: huh? :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Is inderdaad de single. Het ging er hier een paar dagen geleden over dat ik die nog niet had maar eigenlijk toch wel wilde hebben en dat ik me afvroeg of die nog ergens te krijgen was :wink2:

 

Heb 'm bij de Free Record Shop gevonden.. moest eerst nog eens goed kijken voor de prijs, had iets van: huh? :roftl:

 

Het is goedkoop, maar ja, wie koopt er tegenwoordig nog singles :blink: Meestal kosten ze 4 euro en dan heb je maar 2 nummers :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Bon joooooooour!

 

WEEEKEEEEND :punk:

 

hoi hoi

11024.gif

 

HaaiHaai :biggrin2:

 

Het is goedkoop, maar ja, wie koopt er tegenwoordig nog singles :blink: Meestal kosten ze 4 euro en dan heb je maar 2 nummers :thumbdown:

 

Ja, ik weet het ... maarja :mf_rosetinted:

Als je trouwens wat langer wacht met kopen of een beetje rondkijkt vallen de prijzen wel mee hoor ... Ik heb nu GK voor 0,5 euro (en de normale prijs was ook maar 1,99 euro) en ik heb relax, LT en BG samen voor 9,99 euro gekocht..

 

Ik koop normaal nooit singles hoor (en cd's eigenlijk ook niet).. maar voor Mika maak ik een uitzondering :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy