Jump to content

The Dutch Tread (part 13)


yooligan

Recommended Posts

kwou dak ik ook zo lang kon slape maar ik moet om 7 uur opstaan voort school:thumbdown:

 

Hebben wij ook moeten doen hoor :wink2:

En moet ik nu soms nog bepaalde dagen ...

En als ik binnenkort werk heb zal het ook elke dag van dat zijn.. :wink2:

 

Dus laat me nu maar even profiteren :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

kwou dak ik ook zo lang kon slape maar ik moet om 7 uur opstaan voort school:thumbdown:

 

Ik heb nog een week vrij en dan moet ik ook weer aan de bak hoor. <_<

(Alhoewel ik meestal wel later begin. ^^)

 

Ok ok .. jij wint.. :roftl:

Maar dat wil niet zeggen dat je er vandaag vroeg in moet :bleh:

 

:naughty:

Misschien niet, maar ben bij m'n ouders en wil toch op z'n minst de schijn ophouden dat ik er een heel verantwoord leven op na houd... :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:naughty:

Misschien niet, maar ben bij m'n ouders en wil toch op z'n minst de schijn ophouden dat ik er een heel verantwoord leven op na houd... :roftl:

 

Net zoals je ons wil doen geloven dat je braaf bent (of braaf kan zijn)? :mf_rosetinted:

Het werkt niet hoor ... :naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Net zoals je ons wil doen geloven dat je braaf bent (of braaf kan zijn)? :mf_rosetinted:

Het werkt niet hoor ... :naughty::roftl:

 

Bij m'n ouders werkt t nog. :mf_rosetinted:

En dat probeer ik nog even in stand te houden. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Het schijnt dat je dat gevoel zou moeten krijgen ja, las ik toch in de tekst.. De film is gemaakt zodat het lijkt alsof ze het zelf allemaal filmen zeg maar..

 

Nagelbijtertje :naughty:

 

:naughty: :naughty:

Ik vond de film in ieder geval spannend :naughty:

 

Ik ga nu Mulan 2 kijken :wub2:

Link to comment
Share on other sites

:shocked:

 

 

 

 

 

:mf_lustslow:

 

 

 

 

Nee, die kende ik nog niet... :wub2: :wub2:

 

 

(Wie zou je hier nou mee lastig vallen? :naughty: )

 

Nu wel :mf_rosetinted:

 

(heb al commentaar gehad op het foto's posten en omdat het al een oudere foto is en omdat ik hem vandaag al eens gepost had ... even voor de zekerheid :wink2:)

Link to comment
Share on other sites

Nu wel :mf_rosetinted:

 

(heb al commentaar gehad op het foto's posten en omdat het al een oudere foto is en omdat ik hem vandaag al eens gepost had ... even voor de zekerheid :wink2:)

 

Nu wel ja... :wub2: (Dank je! :biggrin2:)

 

Ik ben er wel blij mee dat je altijd die foto's post, want heel veel ken ik er nog niet. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Nu wel ja... :wub2: (Dank je! :biggrin2:)

 

Ik ben er wel blij mee dat je altijd die foto's post, want heel veel ken ik er nog niet. :naughty:

 

Jeej, toch iemand die blij is :roftl:

 

Ik heb trouwens ook een nieuwe achtergrond :naughty:

greenra5.jpg

 

(kwaliteit is echt wel super, beter dan de geuploade versie :mf_rosetinted: )

Link to comment
Share on other sites

Jeej, toch iemand die blij is :roftl:

 

Ik heb trouwens ook een nieuwe achtergrond :naughty:

greenra5.jpg

 

(kwaliteit is echt wel super, beter dan de geuploade versie :mf_rosetinted: )

 

Van mij mag je gewoon foto's blijven posten hoor, word ik alleen maar blijer van! :thumb_yello::punk:

 

Oeeh die's cool!!! :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Van mij mag je gewoon foto's blijven posten hoor, word ik alleen maar blijer van! :thumb_yello::punk:

 

Oeeh die's cool!!! :wub2:

 

Haha, merci.

Hij is echt wel leuk om naar te kijken :mf_rosetinted:

(stel je voor die foto hierboven zo groot recht voor je.. en dan nog 2 foto's daarbij.. is heul leuk om naar te kijken :naughty:)

Link to comment
Share on other sites

Haha, merci.

Hij is echt wel leuk om naar te kijken :mf_rosetinted:

(stel je voor die foto hierboven zo groot recht voor je.. en dan nog 2 foto's daarbij.. is heul leuk om naar te kijken :naughty:)

 

Inderdaad. ^^

 

Dat is zeker niet slecht om als achtergrond te hebben! Misschien moet ik mijne ook weer eens aanpassen... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

hallo,

 

had net beetje ruzie met m´n moeder...ze kwam erachter dat ik 20 euro in de - stond :blink: toen ging ze narekenen hoeveel ik deze maand al aan mika heb uitgegeven...160 euro:shocked:

 

dus nou mag ik tot aan mijn verjaardag (27 mei) niks meer van mika kopen...:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

hallo,

 

had net beetje ruzie met m´n moeder...ze kwam erachter dat ik 20 euro in de - stond :blink: toen ging ze narekenen hoeveel ik deze maand al aan mika heb uitgegeven...160 euro:shocked:

 

dus nou mag ik tot aan mijn verjaardag (27 mei) niks meer van mika kopen...:thumbdown:

 

:shocked:

Dat is lullig! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

hallo,

 

had net beetje ruzie met m´n moeder...ze kwam erachter dat ik 20 euro in de - stond :blink: toen ging ze narekenen hoeveel ik deze maand al aan mika heb uitgegeven...160 euro:shocked:

 

dus nou mag ik tot aan mijn verjaardag (27 mei) niks meer van mika kopen...:thumbdown:

 

Oei, dat is minder... :boxed:

Maar het is ook best wel veel wat je uitgeeft .. misschien toch een idee om een beetje te gaan opletten :wink2:

Link to comment
Share on other sites

:shocked:

Dat is lullig! :huglove:

 

inderdaad, maar mischien heeft ze ook wel een héél klein beetje gelijk:blush-anim-cl:

 

Oei, dat is minder... :boxed:

Maar het is ook best wel veel wat je uitgeeft .. misschien toch een idee om een beetje te gaan opletten :wink2:

 

Daar heb je gelijk in ja...ik schrok er ook echt wel van hoor...:shocked: 20 euro in de -

maarja...ik heb dan ook wel héle mooie mikadingetjes:wub2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy