Jump to content

The Dutch Thread part 14!!!


xlindee

Recommended Posts

jup! :biggrin2:

ja een projecter, een soort van beamer die je aan een laptop aansluit en dan kan je m zo schilderen! :biggrin2: (eerst lijnen met potlood zetten is miss wel handig)

 

 

 

Ja, en wat als je zo'n ding niet kan betalen en geen laptop op je kamer hebt?:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik wou het juist zeggen:bleh: dan kan je het nog altijd uitgommen als je verkeert zit want als je meteen met schilderen begint kan het mss wel eens verkeert aflopen:naughty:

daarom moet je ook eerst met potlood de lijnen maken op de wand, dan weet je of t goed uitkomt! :biggrin2:

dan kan je t nog van de wand afhalen ;D

 

Ja, en wat als je zo'n ding niet kan betalen en geen laptop op je kamer hebt?:mf_rosetinted:

 

dan... leen je er een? of anders kan je dat niet doen ;|

 

Link to comment
Share on other sites

Ja, en wat als je zo'n ding niet kan betalen en geen laptop op je kamer hebt?:mf_rosetinted:

euhm.. je kan het ook aansluiten op je pc en een projector lenen:bleh:

of zo'n ander soort projector (die je gwn op het stopcontact moet aansluiten:naughty: )waar je transparanten (met afbeeldingen!:bleh: ) oplegt en die verschijnen dan op de muur (zoals ze meestal op het school gebruiken:naughty:) :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

kop op misschien kan je nog morgen fzo eens met hem afspreken en het dan zeggen/vragen

 

morgen heb ik geen tijd :bleh:

Ik ga mijn vriendinnen ook niet verwaarlozen voor hem, als hij eindelijk eens tijd heeft :bleh:

 

ocharme:huglove:

kan je je moeder echt niet overtuigen?

en anders kan je toch vragen of je misschien witte houten platen of grote witte bladeren mag kopen en die verven en dan tegen de muren plakken:bleh: :mf_rosetinted:

 

Heb ik al geprobeerd :thumbdown:

het werkte nie :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

daarom moet je ook eerst met potlood de lijnen maken op de wand, dan weet je of t goed uitkomt! :biggrin2:

dan kan je t nog van de wand afhalen ;D

 

 

 

dan... leen je er een? of anders kan je dat niet doen ;|

 

 

je kan mika cirkels ook met een soort van grote passer op de muur zetten:bleh: erg handig en makkelijk:naughty: :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

morgen heb ik geen tijd

Ik ga mijn vriendinnen ook niet verwaarlozen voor hem, als hij eindelijk eens tijd heeft

 

 

 

Heb ik al geprobeerd :thumbdown:

het werkte nie :thumbdown:

 

ahja.. zeker je vriendinnen niet vergeten:naughty: want die staan altijd voor je klaar..hoe moeilijk je het ook mag hebben:naughty: :mf_rosetinted:

 

 

spijtig dat het niet werkt:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

ahja.. zeker je vriendinnen niet vergeten:naughty: want die staan altijd voor je klaar..hoe moeilijk je het ook mag hebben:naughty: :mf_rosetinted:

 

 

spijtig dat het niet werkt:thumbdown:

 

"Jongens komen en gaan, maar vriendinnen blijven altijd bestaan"

da moet ge nooit vergete :mf_rosetinted: (hoe schattig/knap/grappig/lief die jongen ook is :roftl: )

 

en idd, dat is spijtig, maar mijn moeder is nu eenmaal vreselijk koppig :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

ja! dat is een goed idee! :shocked:

maar die lollipop girl lukt waarschijnlijk niet zonder projector!

hmm.. je kan ook kalkeerpapier ofzoiets gebruiken.. print je eerst een (grote) afbeelding van lollipopgirl uit leg je een stuk van dat papier erop, ga je over de lijnen, dan kleur je de achterkant in met potlood, papier met achterkant tegen de muur houden, dan over die lijnen gaan.. papier eraf halen, dan staan er dunne potloodlijnen op je muur, die in dikker potlood zetten en dan verven:naughty: :mf_rosetinted:

er zijn genoeg manier om dat te doen en die niet duur zijn:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

hmm.. je kan ook kalkeerpapier ofzoiets gebruiken.. print je eerst een (grote) afbeelding van lollipopgirl uit leg je een stuk van dat papier erop, ga je over de lijnen, dan kleur je de achterkant in met potlood, papier met achterkant tegen de muur houden, dan over die lijnen gaan.. papier eraf halen, dan staan er dunne potloodlijnen op je muur, die in dikker potlood zetten en dan verven:naughty: :mf_rosetinted:

er zijn genoeg manier om dat te doen en die niet duur zijn:thumb_yello:

 

dat weet ik wel... maar dan is ie nog best klein! :lmfao:

maar t is wel een makkelijke manier ja :roftl:

 

Link to comment
Share on other sites

je kan hem ook uitvergroten.. gewoon op een cd zetten of afdrukken en even langs de drukker gaan en laten uitvergroten:naughty: :mf_rosetinted:

das ook een goede! :shocked:

*springt rond*

dat wil ik!

 

Ik verveel me:blink:

 

ich auch ;D

Link to comment
Share on other sites

wrm hebben mensen gevoelens?

Ik weet dat een wereld zonder gevoelens vreselijk saai zou zijn

Maar dit suckt zo hard! :roftl:

ik weet wat je bedoelt en hoe het voelt:blink: :mf_rosetinted:

 

das ook een goede! :shocked:

*springt rond*

dat wil ik!

 

 

 

ich auch ;D

I know..

I'm good..:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

ik weet wat je bedoelt en hoe het voelt:blink: :mf_rosetinted:

 

Ik kan me voorstellen dat jij ook gewenst hebt dan er geen gevoelens bestonden, bij jou zal het wel 1000 keer erger geweest zijn dan bij mij

Link to comment
Share on other sites

Ik kan me voorstellen dat jij ook gewenst hebt dan er geen gevoelens bestonden, bij jou zal het wel 1000 keer erger geweest zijn dan bij mij

dat is wel..

maar ik had het deels ook over als je vriend zoiets doet:bleh: :mf_rosetinted:

Hallo. :original:

hellow:mf_rosetinted:

cva?

 

serieus, een goed idee ! :biggrin2:

waarom heb jy7 da nie gedaan?

omdat ik dat niet mocht.. ze zeiden dat ik als ik binnekort mika beu ben (alsof dat ooit gaat gebeuren:bleh: ) dat ik dan met die figuurtjes op mijn muur zit.. daarom heb ik ook niet gezegd dat die cirkels eiglijk van mika komen:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy