Jump to content

The Dutch Thread part 14!!!


xlindee

Recommended Posts

hoe bdoel je? :shocked:

heb je m opzitten stoken? roftl

 

Neen, mij is het nog steeds niet gelukt met het filmpje, en hij is bezig met filmbewerking en dat soort dingen dus heb ik hem even gevraagd om uit te zoeken hoe dat moet .. Hij zou het moeten kunnen ... :mf_rosetinted:

 

Maar omdat hij het zelf zo niet kan zeggen moet ie dat zelf nog uitzoeken dus moet die maar de hele tijd naar Mika kijken & luisteren :roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Neen, mij is het nog steeds niet gelukt met het filmpje, en hij is bezig met filmbewerking en dat soort dingen dus heb ik hem even gevraagd om uit te zoeken hoe dat moet .. Hij zou het moeten kunnen ... :mf_rosetinted:

 

Maar omdat hij het zelf zo niet kan zeggen moet ie dat zelf nog uitzoeken dus moet die maar de hele tijd naar Mika kijken & luisteren :roftl:

 

Dat zou ik dus helemaal geen straf vinden:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Dat zou ik dus helemaal geen straf vinden:naughty:

 

Neen, jij niet .. maar mijn vader is een ander verhaal :roftl:

Hij heeft het niet zo op Mika, laten we het zo zeggen :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

hoe bedoel je ruzie met haar? of mag ik dat niet weten? (ik weet het ik ben nieuwsgierig )

 

gwn, ze doet al een tijdje rottig tegen mij omdat ze een beetje jaloers is :bleh:

 

voorlopig gaat het weer goed btw :mf_rosetinted:

 

w8:mf_rosetinted:

 

doe ik

 

alles gaat goed :bleh:

met jouw ook ? :woot_jump: woot woot bop :bleh:

 

jep :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Neen, jij niet .. maar mijn vader is een ander verhaal :roftl:

Hij heeft het niet zo op Mika, laten we het zo zeggen :mf_rosetinted:

 

Mijne ook niet...hij vind het wel grappig. Hij fluit het dumdadadiedadiedum stukje en neuriet dat van Love Today. Maar verder..nee. Mijn moeder daarintegen, vind hem geweldig en een lekker ding:naughty:

Ze wil ook zo snel mogelijk naar een concert hier in de buurt xD

Link to comment
Share on other sites

jep:

& jep, spijtig genoeg wel, we verhuizen pas onder de carnavalvakantie maar ik moet maandag al naar mn nieuwe school:sneaky2:hatelijk:sneaky2: maar dat betekend niet dat ik hier weg ben hoor, ik ben en blijf hier

 

ik blijf nog in vlaanderen wonen, maar gewoon een andere stad/dorpen die laatste zin dat ik hier ben en blijf was eiglijk op mfc bedoeld

 

nope, deze week ga ik met de bus/auto, anders is het een beetje ver, maar daarna kan ik met de fiets

 

 

omdat mijn pleegouders zeggen dat het daar beter is:sneaky2: (eerst zien dan geloven:naughty: )en mijn pleegvader heeft daar een nieuwe en betere job gevonden, daarom dus (en ook omdat de huur van dit huis te hoog is en we nu een kleiner huisje gaan huren, maar dat willen ze niet toegeven:naughty: )ik weet meer dan zij denken:naughty:

 

ik denk dat het zo wel compleet is en dat je het wel snapt dan:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Mijne ook niet...hij vind het wel grappig. Hij fluit het dumdadadiedadiedum stukje en neuriet dat van Love Today. Maar verder..nee. Mijn moeder daarintegen, vind hem geweldig en een lekker ding:naughty:

 

Oh neen, hier is het beiden niks .. mijn vader moet er helemaaaaaaaaaal niet van weten.. en mijn moeder ook niet .. En ze aarzelen ook niet omdat duidelijk te maken :thumbdown:

 

Maarja, ik trek me er vrij weinig van aan :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Mijne ook niet...hij vind het wel grappig. Hij fluit het dumdadadiedadiedum stukje en neuriet dat van Love Today. Maar verder..nee. Mijn moeder daarintegen, vind hem geweldig en een lekker ding

Ze wil ook zo snel mogelijk naar een concert hier in de buurt xD

 

Mijn pa noemt hem een hyperactief, cocaïnestuivend konijn :thumbdown:

"hij kan nooit zo rondspringen en zingen zonder drugs"

puh :thumbdown:

 

Mijn ma vindt hem ook super :roftl:

 

ik denk dat het zo wel compleet is en dat je het wel snapt dan:mf_rosetinted:

 

verhuizen is kut :thumbdown:

veel succes op je nieuwe school :thumb_yello:

 

en... wij "kinderen" weten altijd meer dan dat onze ouders denken :naughty:

Link to comment
Share on other sites

hoe bdoel je? :shocked:

heb je m opzitten stoken? roftl

 

 

ai ai rustig! aaah das jammer! =(

misschien moet je gewoon helemaal in het zwart gaan.. en dan zwarte nagellak, en dan van die zwarte ringen ofzo .. ;D

 

ik hou niet zo van zwart:naughty: dat vind ik nogal depri:mf_rosetinted: ik hou meer van kleur (& kleur=mika:naughty: ):mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

jaloers about?:mf_rosetinted: over jou en je lief? :blink: (ja ik weet het, maar ik ben dan ook een mfc top-spion Sttt.:mf_rosetinted:

 

Ook, maar ik ga dat nu niet zeggen, want ze snuffeld hier ook soms rond, vooral nu ik het verhaal van Harry heb verteld :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Mijn pa noemt hem een hyperactief, cocaïnestuivend konijn :thumbdown:

"hij kan nooit zo rondspringen en zingen zonder drugs"

puh :thumbdown:

 

Mijn ma vindt hem ook super :roftl:

 

 

Juist ja :roftl:

Volgens mijn vader ... hmm.. naja, denk niet dat het gepast is dat hier te zeggen :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Neen, mij is het nog steeds niet gelukt met het filmpje, en hij is bezig met filmbewerking en dat soort dingen dus heb ik hem even gevraagd om uit te zoeken hoe dat moet .. Hij zou het moeten kunnen ... :mf_rosetinted:

 

Maar omdat hij het zelf zo niet kan zeggen moet ie dat zelf nog uitzoeken dus moet die maar de hele tijd naar Mika kijken & luisteren :roftl:

 

welk filmpje? :blink:

ah ok:bleh:

HAHHAHAH! :roftl:

is dat zo erg? :shocked:

 

:lol3:

Link to comment
Share on other sites

niets

 

 

 

ok dan :roftl:

 

ik hou niet zo van zwart:naughty: dat vind ik nogal depri:mf_rosetinted: ik hou meer van kleur (& kleur=mika:naughty: ):mf_rosetinted:

 

Vandaag is rood, de kleur van jou lippen :mf_rosetinted:

geen idee waar dat vandaan kwam :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Mijn pa noemt hem een hyperactief, cocaïnestuivend konijn

"hij kan nooit zo rondspringen en zingen zonder drugs"

puh

Mijn ma vindt hem ook super

 

 

verhuizen is kut

veel succes op je nieuwe school

en... wij "kinderen" weten altijd meer dan dat onze ouders denken :naughty:

 

inderdaad, maar dat mogen ze niet te weten komen!:bleh::mf_rosetinted:

 

en btw het zijn mijn pleegouders (en ik haat ze) dus wil je ze niet meer mijn ouders noemen?:bleh::naughty::mf_rosetinted: maar waarschijnlijk wist je dat nog niet:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

welk filmpje? :blink:

ah ok:bleh:

HAHHAHAH! :roftl:

is dat zo erg? :shocked:

 

:lol3:

 

Mika @ Koko

Tja ... als jij verplicht wordt te kijken en te luisteren naar iets wat je totaaaaaaaaaaaal niks vind .. lijkt me wel erg ja ...

 

(het is niet omdat Mika is dat iedereen hem leuk vindt en graag hoort :wink2: )

Link to comment
Share on other sites

inderdaad, maar dat mogen ze niet te weten komen!

 

en btw het zijn mijn pleegouders (en ik haat ze) dus wil je ze niet meer mijn ouders noemen? maar waarschijnlijk wist je dat nog niet

 

Ik bedoelde ouders of pleegouders. Waarom haat je ze?

 

ok ok ok

nouuu waaar gaat dit toch over

 

geen idee :bleh:

Ik denk over die jep:roftl:

 

kun je het niet pm'en?:bleh::mf_rosetinted: (een spion wilt alles weten:bleh: )

 

Ok dan :bleh:

Wat moet ik ookal weer zeggen? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy