Jump to content

The Dutch Thread part 14!!!


xlindee

Recommended Posts

:lmfao:

Hij heeft toch hopelijk wel z'n excuses aangeboden he? :naughty:

 

 

Ja hoor .. hij heeft het al uitgebreid goedgemaakt :wink2::mf_rosetinted:

En hij blijft het maar goedmaken... (en ik klaag daar natuurlijk niet over) :naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat was ik :mf_rosetinted:

kijk maar naar mijn nick

alleen geloofd Bienie me niet :mf_rosetinted

 

 

 

Idd :mf_rosetinted:

Net zoals Flikken

Jullie staan kei ver achter :naughty:

 

:roftl: Wat gemeen van je!

 

Wij hebben onze eigen Flikken. :mf_rosetinted:

 

Oeps, ik wilde even gaan zaniken hoe flut ik die serie wel vind, zal ik dus maar niet doen.....:wink2: Sorry hoor, er wordt heel veel naar gekeken, dus heel veel mensen vinden het leuk, ik ben waarschijnlijk gewoon de uitzondering...

 

I'm with you! :thumb_yello:

(Al heb ik gewoon een algemene afkeer van ziekenhuisseries. =P)

Link to comment
Share on other sites

Ja hoor .. hij heeft het al uitgebreid goedgemaakt :wink2::mf_rosetinted:

En hij blijft het maar goedmaken... (en ik klaag daar natuurlijk niet over) :naughty:

 

:das:

 

:shocked: Ons een beetje jaloers maken he? :roftl:

 

 

Nee hoor, ik gun je je pleziertje. ^^

Link to comment
Share on other sites

 

Cool. :thumb_yello:

Heb je al wat ontdekt? :mf_rosetinted:

 

o.a. dat sky allerlei vormen kan aannemen om onder iemand zn bed te gaan liggen:mf_rosetinted: bewijs: onder mn bed ligt alleen stof en sky beweerd er onder te hebben gelegen:mf_rosetinted: yeahh

 

en euhm.. voor de rest nog niks:bleh: er valt hier niet zoveel te spioneren:bleh: of weet jij iets om uit te zoeken?:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Neen, hoezo? :blink:

 

 

 

Die discussie hebben wel al eens gehad... no way dat jij onder mijn bed kan liggen, er is zelfs geen plaats voor stof :bleh::roftl:

Whahaha. Laat maar:mf_rosetinted:

:: Wat gemeen van je!

 

Wij hebben onze eigen Flikken. :mf_rosetinted:

 

 

 

I'm with you! :thumb_yello:

(Al heb ik gewoon een algemene afkeer van ziekenhuisseries. =P)

 

Ik vind Baantjer en Grijpstra en de Gier en CSI enzo leuk:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ik volg Spoed ook, een kei leuke serie :mf_rosetinted:

 

:roftl: Wat gemeen van je!

 

Wij hebben onze eigen Flikken. :mf_rosetinted:

 

 

 

I'm with you! :thumb_yello:

(Al heb ik gewoon een algemene afkeer van ziekenhuisseries. =P)

 

Ik ook. Met uitzondering van documentaire-achtige dingen (zoals Ingang Oost) en een heel grote uitzondering voor :wub2: HOUSE!

Link to comment
Share on other sites

uhu dat is wel maar zij hebben hun zoon(12j) verloren en voor zover ik weet wilden ze terug leven in huis. dus hebben ze een pleegkind genomen (ik dus )op zich is daar niks mis mee maar ze behandelen me echt als een kind , ik mag bijna niet met de fiets weg, ze brengen me altijd, ik moet me aan allerlei regeltjes houden (tijden) en het ergste van al :IK MAG NIET MEER GAAN ZWEMMEN!! mijn favoriete sport/hobby (omdat hun zoon verdronken is). en ja ergens moet het klikken en dat zal ook wel gaan als ik iets meer mocht, ze meer vertrouwen in me krijgen en wat maar ruimte krijg, maar ik heb het gevoel dat ze me verstikken en daar kan ik niet tegen en daarom kan ik hen ook niet uitstaan

 

btw sorry dat het zolang duurde moest het nog gaan zoeken in de vorige thread:mf_rosetinted:

 

Mmmm... Dat is idd heel moeilijk. Hoe oud ben je?

Ik ben 16 en ik mag niet met de fiets weg in het donker

Dat van dat zwemmen snap ik wel, ze willen dat geen 2de keer meemaken, mss moet je eens voorzichtig met ze proberen te praten zonder te gaan roepen? Dat hun zoontje verdronken is, was waarschijnlijk gewoon brute pech. Daarom moeten ze jou dat nog niet gaan verbieden

 

Oeps, ik wilde even gaan zaniken hoe flut ik die serie wel vind, zal ik dus maar niet doen.....:wink2: Sorry hoor, er wordt heel veel naar gekeken, dus heel veel mensen vinden het leuk, ik ben waarschijnlijk gewoon de uitzondering...

 

Doe maar, ik hou van flutte series :mf_rosetinted:

Alle soapseries zijn gewoon rotzooi, maar soms zijn ze gewoon leuk om na te kijken:roftl:

 

flikken, I love flikken:bleh: kei leuke serie:mf_rosetinted:

 

idd, die vind ik ook leuk :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

o.a. dat sky allerlei vormen kan aannemen om onder iemand zn bed te gaan liggen:mf_rosetinted: bewijs: onder mn bed ligt alleen stof en sky beweerd er onder te hebben gelegen:mf_rosetinted: yeahh

 

en euhm.. voor de rest nog niks:bleh er valt hier niet zoveel te spioneren:bleh: of weet jij iets om uit te zoeken?:naughty:

 

:roftl:

Je bent goed op weg. :mf_rosetinted:

 

Jij als spion moet natuurlijk weten wat er uit te zoeken valt hier. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik hou trouwens wel van ziekenhuisserie's, eigenlijk alles wat met ziekenhuizen te maken heeft zeg maar (dus documentaire's enzo).

 

Ik kijk heel graag naar House, All Saints & ER (al is ER de laatste tijd wel minder, ik kan niet alles kijken :roftl:). Spoed kijk ik wel (soms), maar is niet meteen de beste ziekenhuisserie die er is ofzo...

Link to comment
Share on other sites

Mmmm... Dat is idd heel moeilijk. Hoe oud ben je?

Ik ben 16 en ik mag niet met de fiets weg in het donker

Dat van dat zwemmen snap ik wel, ze willen dat geen 2de keer meemaken, mss moet je eens voorzichtig met ze proberen te praten zonder te gaan roepen? Dat hun zoontje verdronken is, was waarschijnlijk gewoon brute pech. Daarom moeten ze jou dat nog niet gaan verbieden

 

 

 

I'm 15, mja ik probeer wat ik kan:thumbdown: :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Die discussie hebben wel al eens gehad... no way dat jij onder mijn bed kan liggen, er is zelfs geen plaats voor stof

 

Jij zal het nooit zeker weten hé Bienie :mf_rosetinted:

 

Wat gemeen van je!

 

Wij hebben onze eigen Flikken.

 

 

 

I'm with you!

(Al heb ik gewoon een algemene afkeer van ziekenhuisseries. =P)

 

Ik gemeen? ..... Nooit :mf_rosetinted:

 

o.a. dat sky allerlei vormen kan aannemen om onder iemand zn bed te gaan liggen:mf_rosetinted: bewijs: onder mn bed ligt alleen stof en sky beweerd er onder te hebben gelegen yeahh

 

en euhm.. voor de rest nog niks er valt hier niet zoveel te spioneren of weet jij iets om uit te zoeken?

 

:naughty: idd

 

De geheime liefdes relatie van Bienie en Mika (niet da die geheim is mja :bleh: )

 

dat ken ik niet

*bedenkt waarom ze zich nogal weird voelt in deze thread*

ik hou niet van die progammas ;D

 

:naughty: maakt niet uit :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik vind Baantjer en Grijpstra en de Gier en CSI enzo leuk:mf_rosetinted:

 

Baantjer! :wub2:

 

Ik ook. Met uitzondering van documentaire-achtige dingen (zoals Ingang Oost) en een heel grote uitzondering voor :wub2: HOUSE!

 

Oh, met ziekenhuis documentaires moet je bij mij al helemáál niet aankomen. :roftl: House heb ik alleen nog maar kleine stukjes van gezien, want dat is een van de vele series die ik telkens vergeet te kijken. ^^

 

:bleh

Merci.. je bent veruit de enige :roftl:

 

:naughty:

Ach, ik ben zo lief. (Oh nee, wacht, dat geloven jullie niet meer. Damn. :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Je bent goed op weg. :mf_rosetinted:

 

Jij als spion moet natuurlijk weten wat er uit te zoeken valt hier. :bleh:

 

ja, maar om dingen uit te zoeken moet je bewijzen hebben:bleh:

en het is algemeen bekent dat mensen (in dit geval dutchies) bewijzen mogen/moeten melden:mf_rosetinted: dus waar blijven je bewijzen?:naughty: anders kan deze top-spion misschien niet verder:bleh: :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Jij zal het nooit zeker weten hé Bienie :mf_rosetinted:

 

 

Ah neen, dat is juist ... maar ik maak me er nog steeds niet druk om :mf_rosetinted:

 

Oh, met ziekenhuis documentaires moet je bij mij al helemáál niet aankomen. House heb ik alleen nog maar kleine stukjes van gezien, want dat is een van de vele series die ik telkens vergeet te kijken. ^^

 

 

 

:naughty:

Ach, ik ben zo lief. (Oh nee, wacht, dat geloven jullie niet meer. Damn. :bleh:)

 

Waarom niet?

Is toch interessant? :bleh:

 

Nu ben je even heel lief :wub2:

Alleen deze keer hé... :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Oh, met ziekenhuis documentaires moet je bij mij al helemáál niet aankomen. :roftl: House heb ik alleen nog maar kleine stukjes van gezien, want dat is een van de vele series die ik telkens vergeet te kijken.

 

wat is da? :hypo:

 

House moet je echt eens kijken. Topserie met topacteurs:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

I'm 15, mja ik probeer wat ik kan:thumbdown: :mf_rosetinted:

 

Probeer ze een beetje te begrijpen (ik geloof dat dat heel moeilijk kan zijn, vooral omdat ze niet je eigen ouders zijn. ik heb het soms ook moeilijk met de mijne en op dat moment is roepen en met deuren slaan voor mij de enige uitlaatklep, maar dat helpt ook niet echt :bleh: )

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy