Jump to content

The Dutch Thread part 14!!!


xlindee

Recommended Posts

Hij zag er zeker goed uit:wub2:

Hebben jullie ook gezien dat ie ring aan z'n rechterhand heeft? Iemand anders meldde dat hij wel vaker een ring om heeft, dus we hoeven ons niet op te winden hihihi:naughty:

 

Hehehe... ja, het woord 'engagement' viel meteen. :roftl:

 

ik ga slapen (als het lukt:bleh:)

bye :huglove:

 

*362*

 

Trusten! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hij zag er zeker goed uit:wub2:

Hebben jullie ook gezien dat ie ring aan z'n rechterhand heeft? Iemand anders meldde dat hij wel vaker een ring om heeft, dus we hoeven ons niet op te winden hihihi:naughty:

 

Nounou.. niet over opwinden.. ik niet neen... :naughty:

 

 

Sorry :roftl:

 

ik ga slapen (als het lukt:bleh:)

bye :huglove:

 

*362*

 

Slaap ze!

Byebye :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Dat heb ik even gemist dan. Waar viel dat woord en wie liet het vallen?

 

Ehm, in die thread over z'n foto's en dat die een ring om had en toen zei iemand t. Ik heb alleen geen idee meer wie...

(Daarna zei iemand dat hij dan de verkeerde was die de ring om had, waarop iemand anders weer zei dat bij homo koppels weer niet opgaat. Ik heb me rot gelachen. :roftl: )

 

Ik zoek t wel ff. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ehm, in die thread over z'n foto's en dat die een ring om had en toen zei iemand t. Ik heb alleen geen idee meer wie...

(Daarna zei iemand dat hij dan de verkeerde was die de ring om had, waarop iemand anders weer zei dat bij homo koppels weer niet opgaat. Ik heb me rot gelachen. :roftl: )

 

Ik zoek t wel ff. :bleh:

 

Ik hoef het echt allemaal niet te weten :roftl:

(en AMP is toch weg dus laat maar zitten :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Sorry, mijn vader was met Mika aan het klooien.. mijn aanwezigheid was even gewenst :naughty:

 

Uhm .. eyes wide shut.. titel zegt me wel wat maar ik weet niet of ik die al (volledig) gezien heb. Kan ik zo niet zeggen.

 

Byebye Celeste :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Sorry, mijn vader was met Mika aan het klooien.. mijn aanwezigheid was even gewenst :naughty:

 

Uhm .. eyes wide shut.. titel zegt me wel wat maar ik weet niet of ik die al (volledig) gezien heb. Kan ik zo niet zeggen.

 

Byebye Celeste :wink2:

 

:shocked::blink:

Bedoel je de Mika in je kamer, of de Mika op cd? :roftl:

 

Is een film met Tom Cruise en Nicole Kidman. (Wie ik trouwens allebei eng vind... Vooral Tom Cruise! :mf_rosetinted:)

Link to comment
Share on other sites

:shocked::blink:

Bedoel je de Mika in je kamer, of de Mika op cd? :roftl:

 

Is een film met Tom Cruise en Nicole Kidman. (Wie ik trouwens allebei eng vind... Vooral Tom Cruise! :mf_rosetinted:)

 

Dat eerste zou niet zo goed zijn hé ... dus we houden het maar op het tweede :wink2:

 

Nu ben ik nog niet veel verder hoor :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Dat eerste zou niet zo goed zijn hé ... dus we houden het maar op het tweede :wink2:

 

Nu ben ik nog niet veel verder hoor :roftl:

 

:roftl: Dan is t goed.

 

Ja, ik snap er ook niet veel van. Ze spelen een echtpaar en zij zei dat ze ooit bijna vreemdgegaan was en nu is hij allemaal foute dingen aan t doen als naar de hoeren gaan enzo. :blink:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Dan is t goed.

 

Ja, ik snap er ook niet veel van. Ze spelen een echtpaar en zij zei dat ze ooit bijna vreemdgegaan was en nu is hij allemaal foute dingen aan t doen als naar de hoeren gaan enzo. :blink:

 

Nu ben je weer gerustgesteld .. :roftl:

Mika leeft nog hoor .. en hij is braaf ... (voorlopig toch :mf_rosetinted: )

 

Ahja, klinkt allemaal heel goed ... *heeft nog steeds geen flauw idee wat ze zich moet voorstellen* Denk niet dat ik 'm gezien heb..:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nu ben je weer gerustgesteld .. :roftl:

Mika leeft nog hoor .. en hij is braaf ... (voorlopig toch :mf_rosetinted: )

 

Ahja, klinkt allemaal heel goed ... *heeft nog steeds geen flauw idee wat ze zich moet voorstellen* Denk niet dat ik 'm gezien heb..:roftl:

 

Hehehe... Doe Mika de groetjes van me. ^^

 

Ik raad m je ook niet heel erg aan. Als je ooit een film van Stanley Kubrick gezien hebt snap je t misschien. (Dit is Kubrick's laatste film.)

Link to comment
Share on other sites

Hehehe... Doe Mika de groetjes van me. ^^

 

Ik raad m je ook niet heel erg aan. Als je ooit een film van Stanley Kubrick gezien hebt snap je t misschien. (Dit is Kubrick's laatste film.)

 

Je krijgt ze terug :wink2:

Al heeft hij geen flauw idee wie je bent.. maarja, dat weet ik ook niet en ik praat ook tegen je.. :naughty::roftl:

 

Zegt me ook niet meteen wat, maar ik ken er dan ook niet veel van..

Link to comment
Share on other sites

Je krijgt ze terug :wink2:

Al heeft hij geen flauw idee wie je bent.. maarja, dat weet ik ook niet en ik praat ook tegen je.. :naughty::roftl:

 

Zegt me ook niet meteen wat, maar ik ken er dan ook niet veel van..

 

LOL. Dank. ^^

 

'Kennen' is op forums ook iets anders dan irl ja. :original:

 

'A Clockwork Orange' is oa van Kubrick.

 

Maarreh... ik ga, dan kan jij je op Mika concentreren. :naughty:

 

Bye! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy