Jump to content

The Dutch Thread part 14!!!


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ze zijn verongelukt:thumbdown: of bedoelde je hoe het gebeurd is?

 

 

 

ik hoop het:thumb_yello: er zitten wel een paar aardige meisjes in de klas, maar ja het is vooral nog wennen hé:mf_rosetinted: en ik hoop dat ze niet te lang bezig blijven over "die nieuwe zonder ouders"

 

:shocked: is het lang geleden gebeurd? En was het een auto ongeluk?

hoe het ook zit, heel veel sterkte :huglove:

Link to comment
Share on other sites

: is het lang geleden gebeurd? En was het een auto ongeluk?

hoe het ook zit, heel veel sterkte

 

euhm.. op 15 mei vorig jaar (zie je onder mn nick):sad: uhu, het was een auto ongeluk:sad:ze gingen op bezoek bij familie en waren de auto aan het parkeren toen de bliksem insloeg op een (rotte) boom die er stond:sneaky2: die knakte/brak af en viel op de auto :sad:mijn moeder was op slag dood en mijn vader is later in het ziekenhuis overleden:sad:(en daarom heb ik waarschijnlijk nu ontzettend veel schrik als het onweerd):sad::sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

euhm.. op 15 mei vorig jaar (zie je onder mn nick):sad: uhu, het was een auto ongeluk:sad:ze gingen op bezoek bij familie en waren de auto aan het parkeren toen de bliksem insloeg op een (rotte) boom die er stond:sneaky2: die knakte/brak af en viel op de auto :sad:mijn moeder was op slag dood en mijn vader is later in het ziekenhuis overleden:sad:(en daarom heb ik waarschijnlijk nu ontzettend veel schrik als het onweerd)

 

He bah :sad:

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

inderdaad,....een beetje rust kan hier af en toe geen kwaad. maar dit is weer wat overdreven:boxed:

 

Haha ja .. soms is het wat hectisch.. maar ik heb toch liever dat dan zoals nu...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy